ایسنا نوشت:

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مخالفت خود را با استقرار نیروهای ناتو در کرانه باختری اعلام کرد.

به گزارش سایت فلسطین الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با پیشنهاد محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر استقرار نیروهای بین‌المللی در کرانه باختری به عنوان بخشی از توافق صلح با طرف فلسطینی مخالفت کرد.

بنیامین نتانیاهو تصریح کرد: ما خواهان نیروهای آمریکایی یا نیروهای وابسته به پیمان ناتو نشده‌ایم و دیوار حائل مانع از حملات به اسرائیل می‌شود.

در همین راستا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در کنفرانس روسای سازمان‌های یهودی در هتل "عنبل" در قدس اظهار کرد: تحریم‌های جدیدی علیه اسرائیل صورت گرفته است و کشورهایی که درصدد تحریم ما هستند، گمان می‌کنند که از این طریق به ما آسیب می‌رسانند؛ اما این یک اقدام جدید نیست.

وی تصریح کرد: همواره تحریم‌هایی علیه اسرائیل وجود داشته است و اقدام کشورهای اروپایی برای تحریم اسرائیل و عدم سرمایه‌گذاری در آن با این هدف صورت می‌گیرد تا اسرائیل به نقطه پایان برسد و ما باید مبارزه کنیم و در قبال آنها معامله به مثل کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی عنوان داشت: آن‌ها دو سال قبل می‌گفتند که شهرک‌سازی‌ها علت حل و فصل نشدن درگیری‌های اسرائیل با فلسطینی‌ها است و به همین دلیل ما از نوار غزه خارج شدیم، اما همچنان درگیری‌هایی میان ما وجود دارد.

وی در ادامه گفت: من از تلاش‌های جان کری، وزیر خارجه آمریکا قدردان هستم و ما امیدواریم که تغییر چشمگیری در این زمینه رخ دهد، اما تا زمانی که فلسطینی‌ها اسرائیل را به عنوان یک کشور یهود به رسمیت نشناسند، هیچ تغییری رخ نخواهد داد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =