علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد تاکید کرد در جشنواره امسال موسیقی فجر، هنرمندان جوان بسیار خوش درخشیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرادخانی در حاشیه کنسرت گروه رستاک در تالار وحدت، در گفت‌و‌گویی ارزیابی خود از جشنواره بیست و نهم موسیقی فجر را بیان کرد.

 او با بیان اینکه تمام کنسرت‌های اجرا شده جشنواره در تالارهای وحدت و رودکی را دیده است، افزود: «با بازدید از اجراهای جشنواره امسال به جرات می‌توانم بگویم اتفاقات خوبی در حوزه موسیقی در حال شکل‌گیری است. به خصوص در مورد جوانان باید بگویم قدمهای بلندتری در راه پیشرفت برداشته شده است.» 

مرادخانی در گفت‌و‌گو با ستاد خبری جشنواره موسیقی فجر ادامه داد: «امسال جوانان به خصوص در بخش استعدادهای درخشان بسیار خوش درخشیدهاند و وظیفه جشنواره است که برای معرفی این جوانان به دنیای حرفه و همچنین معرفی سایر هنرمندان جوان تلاش و برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشد.» 

معاون هنری وزیر ارشاد تاکید کرد: «برای معرفی جوانان هنرمند باید دیپلماسی ویژه فرهنگی درنظر گرفته شود تا علاوه بر داخل کشور بتوانیم حتی هنرمندان جوان را به کشورهای خارجی هم معرفی کنیم. برای رسیدن به این مهم باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.»

 علی مرادخانی گفت: «شناساندن هنرمندان جوان به دنیای حرفه‌ای از مهم‌ترین ارزش‌ها و اهداف برگزاری جشنواره است و برای همین بعد از پایان جشنواره همچنان این هنرمندان را باید تحت پوشش قرار داد. برای انجام این کار هم نمی‌توان تنها به ارگان‌های دولتی قناعت کرد، چرا که بخش‌های خصوصی هم می‌توانند با حمایت از هنر و هنرمندان جوان بستر رشد و پیشرفت آن‌ها را فراهم کنند.»

 بیست و نهمین دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر که از 24 بهمن در تهران و شش استان کشور در بخش‌های رقابتی، نسلی دیگر، استعدادهای درخشان، بین الملل، ویژه بانوان و کودک و نوجوان آغاز شده است، تا یکم اسفند ادامه پیدا می‌کند.

58245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 339035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =