لوسیانو ادینهو هافبک برزیلی مس کرمان تاکید کرد که اگر شوت او در بازی با تراکتور وارد دروازه می شد، سرنوشت قهرمانی تغییر می کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ادینهو ابتدا در مورد احساسی که بعد از بازی فینال داشت می گوید:«من و همه بازیکنان ناراحت بودیم ولی نکته مهم این بود که لوکا بوناچیچ از عملکرد ما تعریف کرد. میلیون ها نفر بازی فینال را دیدند و مشخص بود چه تیمی برتری داشت.ما در اکثر لحظات بازی تیم برتر میدان بودیم ولی جام را آنها بردند. فوتبال ورزش بی رحمی است و باید منتظر هر اتفاقی باشیم.»

او در این بازی چند فرصت مناسب را از دست داد. ادینهو در این خصوص ادامه می دهد:«متاسفانه بر خلاف بازی با استقلال بدشانس بودم. البته نمی توان گلایه کرد و فوتبال همین است.اگر شوت من وارد دروازه می شد و آن توپ به تیر نمی خورد، سرنوشت قهرمانی تغییر می کرد. یک ضربه سر هم زدم که آن توپ هم گل نشد. در مجموع هم من و هم مس بدشانسی آوردیم و خیلی ناراحتم که جام از دست رفت.»

ادینهو در پاسخ به این سوال که قبول داری شانس مس برای ماندن در لیگ کم است می گوید: «ما حق نداریم ناامید باشیم و باید تا آخرین هفته بجنگیم. واقعا کارمان سخت است ولی حیف است مس با این فوتبال سقوط کند. از طرفی مردم کرمان دلخوش به این تیم هستند و سقوط مس برای آنها اتفاق دردناکی است. امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و در نهایت در لیگ برتر بمانیم.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 338841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =