ایرنا نوشت:

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی با تاکید بر اینکه برگزاری نشست رییس جمهوری با سازمان های مردم نهاد در اولویت کاری این وزارتخانه قرار دارد، گفت: به احتمال زیاد این نشست تا دو هفته آینده برگزار خواهد شد.
مرتضی میرباقری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در نشست تشکل های مردم نهاد با حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی هزاران نفر از اعضای تشکل های مردم نهاد حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید بر مشارکت عمومی مردم در امور جامعه تاکید دارد، یادآور شد: نخستین نشست دولت یازدهم با سازمان های مردم نهاد، 26 آذرماه سال جاری با حضور وزیر کشور برگزار شد که در این نشست تشکل ها مسایل و مشکلات پیش روی خود را مطرح کردند.

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی، گفت: با توجه به جهت گیری دولت تدبیر و امید، مجموعه موانعی که در اعطای مجوز و مسایل حمایتی از سازمان های مردم نهاد وجود دارد با هدف برون سپاری فعالیت های دولت برداشته می شود.

میرباقری تصریح کرد: دولت تدبیر و امید از ظرفیت تشکل ها و سازمان های مردم نهاد به ویژه حضور موثر آنان در عرصه بین المللی پشتیبانی جدی خواهد کرد.

وی اظهارداشت: در فعالیت های موثر تشکل ها و سازمان های مردم نهاد در عرصه داخلی و بین المللی در ماه های آینده گره گشایی های بسیار اساسی خواهیم داشت.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 338787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =