روزنامه سعودی الحیات با ابراز نا امیدی از روند جاری در سوریه و شکست مذاکرات ژنو دو برای باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا نسخه تجویز کرده و توصیه کرده است آمریکا با ایران و و روسیه قاطعانه برخورد کند.

به گزارش خبرآنلاین این روزنامه توصیه کرده است باراک اوباما برای احیای اعتبار و ابهت آمریکا در خاورمیانه باید روشش را تغییر دهد و با اعتماد به نفس ، قاطع و مصمم بایستد و با روسیه و ایران قاطعانه برخورد کند.

این روزنامه نوشته است سقوط اعتبار و ابهت آمریکا در خاورمیانه امری است که اوباما باید آن را جبران و اصلاح کند و نمی تواند این اعتبار و ابهت را باز گرداند جز اینکه روشش را تغییر دهد و با اعتماد به نفس ، قاطع و مصمم بایستد.

اینگونه رئیس جمهور آمریکا می تواند رهبری اخلاقی را که آمریکا ادعای آن را دارد، احیا سازد. سیاست ابراز تاسف و تاثر شایسته مردی نیست که با وعده هایی وارد کاخ سفید شد که جهان را شگفت زده کرده بود اما امروز به نظر می رسد آن وعده های متحیر کننده سراب بوده است.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 338686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    16 8
    يكي بايد با شما برخورد كنه كه تروريست هاي حامي شما تو سوريه،روسيه ،حتي اروپا مشعغول هستند،اتفاقا الان اين 3 كشور با هم متحد هستند تا ريشه اين تروريسم را بخشكانند
  • حمید IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    9 0
    شما که سرآمد حکومتها ی دیکتاتور منطقه هستین اول شما باید برین
  • بی نام IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    9 0
    این عربستان بعنوان غده سرطانی که در حال پراگندن ریشه های خود به داخل خاک کشورهای دیگه است دارند به تولید ومثل تروریست میپردازد
  • بابک IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    سخنی از مادر عروس!!! آخه گاگول هنوز نفهمیدی از چشم آمریکا افتادین؟؟؟ همین آمریکا به همین زودی نسخه همتونو می پیچه، 4 تا چاه نفت دارین فکر کردین تا ابد می تونین جفتک بندازین و تروریست تربیت کنین؟؟؟