روزنامه رأی الیوم در گزارشی با اشاره به شکست مذاکره ژنو دو و بابیان اینکه آمریکا هیچ راه حلی برای حل بحران این کشور ندارد آینده جالبی برای سوریه پیش بینی کرد.

به گزارش خبرآنلاین این روزنامه که اظهارات عبدالباری عطوان سردبیر خود و روزنامه نگار برجسته جهان عرب را در گفتگو با بی بی سی عربی باز نشر کرده به نقل از او نوشته است در مرحله آینده شاهد همکاری بین نظام سوریه با قدرت های بزرگ و جبهه های منطقه ای برای نابود کردن گروه های جهادی در سوریه خواهیم بود.

دو کشور آمریکا و روسیه اکنون به بن بست رسیده و دریافته اند حل و فصل سیاسی شکاف عمیق بین دو هیئت مذاکره کننده در ژنو تقریبا محال است. برنده نشست ژنو- دو نظام سوریه است. قدرت های بزرگ توافق نظر دارند که موضوع تروریسم و مبارزه با گروه های جهادی در خاک سوریه را در صدر اولویت های خود قرار دهند.

بنابراین، در مرحله آینده شاهد همکاری بین نظام سوریه با قدرت های بزرگ و جبهه های منطقه ای برای نابود کردن گروه های جهادی در سوریه خواهیم بود.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 338685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 4
    درود بر مرد بزرگی که با وجود همه ی فشارها تا امروز در برابر وحشی های تروریست که اندیشه ای جز نابودی کامل فرهنگ و تمدن منطقه و جهان ندارند مقاومت کرده و مانع پیشروی بیشتر انها شد . در تاریخ نام بشار اسد به عنوان یکی از چهره هایی که در برهه ای از تاریخ جهانی را از شر تروریسم نجات داد یاد خواهد شد.