سایت باشگاه پرسپولیس نوشت:

مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر همه چیز عادلانه بود فینال جام حذفی با حضور پرسپولیس انجام می‌شد، حالا باید فقط در چهار بازی بعدی به پیروزی برسیم. بحث سهمیه آسیایی در میان است ولی هنوز نگاه ما به قهرمانی است.
محسن بنگر افزود: دیگر برای ما جای هیچ بحثی باقی نمانده است که باید در هر چهار بازی بعدی خود به پیروزی برسیم تا برای قهرمانی شانس داشته باشیم. ما تیم خوبی داریم که از نظر فنی شرایط خوبی دارد و امیدوارم بدشانسی دست از سر ما بردارد.
وی درباره اینکه شانس قهرمانی چند درصد است، ادامه داد: نمی‌توان درصدی را مشخص کرد. بستگی به این دارد که تمام بازی‌های بعدی را ببریم و منتظر امتیاز از دست دادن حریفان بنشینیم. برای آنکه پیروز بازی‌ها باشیم شرایط بدی نداریم. تمرینات پرفشاری داشتیم و از نظر بدنی و فنی در شرایط خوبی هستیم. اینکه تیم‌های بالای جدول با هم بازی دارند می‌تواند امتیاز خوبی باشد اما آنچه ما باید انجام بدهیم، تعقیب بازی‌های آنها نیست، بلکه باید هر چهار بازی باقی مانده را ببریم.
مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد: الان بحث سهمیه آسیایی هم مطرح است اما چشم ما به قهرمانی است و امیدواریم به آن دست پیدا کنیم. الان شرایط روحی تیم خوب است. بچه‌ها مشکلات را کنار گذاشته‌اند چون نمی‌شود کاری کرد. باید با آن کنار بیاییم تا شانسی که داریم را حفط کنیم و با این فکر در تمرینات حاضر شویم و به بازی‌ها می‌رویم.
بنگر درباره سه اخطاره شدن سید جلال حسینی و احتمال استفاده از زوج او و نورمحمدی تصریح کرد: متاسفانه جلال سه اخطاره شد. به طور قطع او جزو برترین‌ها است اما تلاش خواهیم کرد تا جای خالی او را پر کرده و بتوانیم در این بازی پیروز باشیم.
وی درباره آسیب‌دیدگی خود اضافه کرد: مشکل جدی نبود، کمی عضلات پشت گردنم گرفته بود. چند روزی جداگانه تمرین کردم و حالا مساله برطرف شده است. از اول هم مشکل خاصی نبود و از امروز در تمرینات حاضر خواهم بود.
مدافع میانی سرخپوشان درباره از دست رفتن فرصت قهرمانی جام حذفی و قهرمانی تیم تراکتورسازی گفت: دوستان خوبی در تیم تراکتورسازی دارم و به خاطر آنها هم که شده از قهرمانی این تیم خوشحال شدم. امیدوارم تراکتورسازی در آسیا نتایج خوبی بگیرد و نماینده خوبی در آسیا باشد. البته فینال می‌توانست با حضور پرسپولیس انجام شود. ما برابر فولاد 120 دقیقه جنگیدیم ولی بخت یار ما نبود. البته همه دیدند و شنیدند که کارشناسان داوری هم گفتند که فولاد باید در دقایق 60 تا 70، 10 نفره و بعد 9 نفره می‌شد. این مساله می‌توانست شرایط را عوض کند. اگر همه چیز عادلانه بود ما در فینال حضور داشتیم.
بنگر در پایان درباره شرایط ادامه همکاری خود در فصل آینده افزود: قرارداد من در پایان این فصل تمام می‌شود. البته دوست دارم در پرسپولیس بمانم و گزینه اول، دوم و سوم من پرسپولیس است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 338646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =