ایسنا نوشت:

مهلت اعتبار کارت‌های پایان خدمت قدیمی تا پایان بهار سال آینده تمدید شد.

سردار ابراهیم کریمی جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در این باره گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده مهلت اعتبار کارت‌های پایان خدمت قدیمی که پیش از این تا پایان امسال اعلام شده بود تا پایان بهار سال آینده تمدید شد.

وی با بیان اینکه پس از تاریخ مقرر این کارت‌ها از درجه اعتبار ساقط شده و خدماتی به آنان تعلق نخواهد گرفت، گفت: متقاضیان تعویض کارت‌های پایان خدمت باید برای تعویض کارت‌های خود به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند.

وی درباره زمان صدور کارت‌های جدید نیز اظهار کرد:‌ تلاش ما بر این است تا آن دسته از افرادی که تا پایان بهمن ماه برای تعویض کارت‌های خود مراجعه می‌کنند کارت هوشمندشان را تا پیش از پایان سال جاری دریافت کنند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، درباره روند تعویض کارت‌های معافیت نیز گفت: این کارت‌ها از درجه اعتبار ساقط شده با این وجود تعویض آنها همچنان در حال اجراست و متقاضیان باید به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند.


46234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 338265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    108 8
    همه جای دنیا سربازی رو برداشتن ، اونوقت توی ایران دارن زیدش میکنن و کارت رو عوض میکنن و ... واقعا که
    • مرتضی IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
      آقا جون نمیخوای بری سربازی چرا آمار غلط میدی؟؟؟؟؟؟؟ نرید آقاجون از همون کشورهایی که کالای مصرفی وارد میکنیم ،سرباز میاریم تا از مملکتمون دفاع کنه.
  • بی نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    91 1
    یک حساب سر انگشتی هر پایان خدمت بیست و شش هزار تومان و......
    • بی نام A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
      43 3
      من نمیدونم چرا یه طرح ملی که میخوان انجام بدن مردم باید هزینشو بدن بعد از کارت پایان خدمت نوبت کارت ملی هستش قبلشم که گواهی نامه بود چرا همشو توی کارت نمیزنن تا خیال همه راحت بشه
  • محمد A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    46 1
    اگه راست میگین هزینشو خودتون بدین چرا از جیب مردم هزینه میکنید بعدشم مستند قانونیشو ذکر کنید آقای مسوول
  • یک ایرانی IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    47 1
    دیشب اخبار از قول یکی از مسئولان ناجا اعلام کرد که صادر شدن کارت پایان خدمت و ارسال به درب منازل 1 ماه طول میکشد که هم من و هم همکارانمان الان 5 ماهه اقدام کردیم و هنوز نیامده و در تماس ما اعلام میکنند در صف انتظار هستیم.لطفا این آقایون خبر درست به مردم بدهند و فکر این باشند مردمی که درگیر این ماجرا هستند کم نیستند و به بقیه حرفها نیز به همین طریق نگاه میکنند
  • بی نام IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    9 1
    به جاي عوض كردن كارت اين سنواتارو ببخشين كه يه مشت جوون الكي تو اين پادگانا نمونن
  • بی نام EU ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    8 0
    بیش از 3ماهه اقدام کردیم ولی نیومده هیچ جا هم نمیشه پیگیری کرد
  • ایرانی IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    12 0
    آقا چرا باید مردم هزینه این خدماتو بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من رفتم خدمت کردم برای ایران عزیزم بعد از5سال میگن باید کارتتو عوض کنی و براشم30 هزارتومن هزینه کنی بابا اگه مانخوایم عوضش کنیم چیکارباید بکنیم؟؟؟؟؟؟ جالبه ازفروردین93میخوان شناسنامه هارو پاسپورتیش کنن و هزینه اونو باید بدیم بعد از اونم که کارت ملی عوض میشه قبل از همه اینام گواهینامه عوض شده سرجمع میشه بالای 100هزار تومن حالا شما پیداکنید پرتقال فروش را
  • sooooos IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    15 0
    ما که الاف نیستیم هم ادرس خونها رو دارن هم تمام مدارک مارو دارن بگن متولدین فلان تا فلان برن از مناطق پستی کارتهای جدیدشونو بگیرن خلاص هی من بدو اهو بدو عکس بگیر کپی بیار برو بانک ی روز الاف شو پوله الافی منو کی میده
  • آآتقی IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    14 0
    آقا این ادارات خوب یاد گرفتن چطور پول در بیارن الان نون تو اداره و سازمان دولتی زدنه
  • بی نام A1 ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    16 0
    دوستان اگه تعویض نشه چه اتفاقی می افته که این همه نگرانید.والا ما که بعد سربازی بعد استخدام شدن یه نفر هم برا دلخوشی جلو مارو نگرفت بگه کارتتو نشون بده .اگه مثلا کسی استخدام باشه چه مشکلی می خواد براش پیش بیاد .کسی هم که بیکار باشه عمرا کسی باهاش کار نداره .من پیشنهاد می کنم بیخود هزینه نکنید هیچ اتفاقی هم نمی افته.
  • بی نام DK ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    7 0
    جالبه به جای اینکه بحث سر چرایی پرداخت این هزینه از جیب خدمت رفتگان و اصلا بیت المال بکنن، گیرشون مدت زمان رسیدن کارت دست متقاضی! هست.