دعوت رئیس‌جمهور از حقوق‌دانان برای بررسی دقیق توافق‌نامه ژنو و اطلاع‌رسانی به جامعه

رئیس‌جمهور در جلسه هیئت دولت حضور شکوهمند و متفاوت مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه فضای مثبت و امید بخش ایجاد شده در کشور دانست که نویدبخش وحدت و انسجام ملی است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سایت اطلاع رسانی ریاست جمهوری،حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در ابتدای جلسه هیات دولت  از حضور باشکوه و معنادار مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور سپاسگزاری و قدردانی کرد.

رئیس‌جمهور در ادامه بر پیگیری مجدانه برنامه دولت در تحقق خواست ملی و ادامه مذاکرات ایران با کشورهای 1+5 برای حراست از حقوق و منافع ملی تأکید و تصریح کرد: دستاوردهای مرحله نخست مذاکرات هسته‌ای ایران دستاوردهای بزرگی است که در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و با حفظ همه ارزش‌های مورد قبول جامعه و حفظ حقوق هسته‌ای به دست آمده است که خشم صهیونیست‌ها نشانه‌ای بر این موفقیت‌ها است.
روحانی با تأکید بر ضرورت خبررسانی دقیق و کامل، حقوقدانان کشور را به بررسی دقیق محتوای توافقات و اطلاع‌رسانی به جامعه دعوت کرد.
در ادامه این جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بررسی، به تصویب هیأت وزیران رسید.
با پیشنهادهای وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هیأت وزیران سازمان‌های بیمه‌گر را مکلف کرد برخی از خدمات دندانپزشکی و همچنین برخی از هزینه‌های آزمایش ژنتیک را مشمول تعهدات بیمه‌ای خود قرار دهند.
افزایش میزان کمک هزینه پرداختی سازمان بهزیستی کشور به مراکز غیردولتی برای نگهداری معلولان و ارایه خدمات توانبخشی، آموزشی و حرفه آموزی به آنها از دیگر مصوبات جلسه امروز هیأت وزیران بود.
/212 29

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 338140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایلیا A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    14 8
    حقوقدانان رو بزارین کنار. منتشرش کنین مردم عادی بخونن که اینقدر نگرانی نباشه اصلا مردم نه؛ بدین نمایندگانشون بخونن همین ملت انتخاب کردن نماینده ها رو دیگه
    • بی نام IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
      2 1
      كدوم نماينده در دوسال دولت قبل سكوت كردند تا تورم بيداد كنه تازه به زبون افتادن منتقد شدن
  • بی نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 1
    سازمان بهزیستی اول بگه چرا از سال 90 تا حالا تکلیف ثبت نام کنندگان خودروی بهینه سازی شده معلولان را نداده است
  • بی نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    7 2
    آقای رییس جمهور ، ترا به خدا فکری به حال بورس کنید
  • بی نام RO ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    10 9
    فقط باسوادهاشون یا بیسوادها هم بیان؟!
  • یه بی سواد IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    4 6
    بعد از اینکه آمریکا دولت فخیمه رو زیر و کرد تازه به بلبل زبونی افتادن علاوه بر اون اینکه یه عده حقوقدانان باسواد بتونن پیدا کنن خیلی سخته چون از این توافقنامه نباید هیچ اشکالی بیرون بیاد وگرنه کلید دفتر وکالتشون گم میشه و تا رییس‌جمهور بعدی هم نیاد پیدا نمی‌شه
  • یحیی RS ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    5 6
    با این کاری که دولت با بورس کرد دور بعد با رای ندان به شما جبران میکنیم
  • کورباطن A1 ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 2
    فرقی نمی کند کی سر کار است، همه دوست دارند از جیب دیگران ببخشند. و همه هم مسائلی را عنوان می کنند که مردم را راضی کند اگرچه در عمل در آینده مساله ساز می شود. کسی باید بپرسد: «آیا بیمه ها همه دولتی هستند و بودجه شان در بودجه سالانه دولت منظور شده است؟» اگر اینطور است این اضافه بار مالی کجا به تصویب مجلس رسیده است و اگر اینطور نیست چرا دولت تصویب می کند که بیمه ها را اجبار به پرداخت هزینه های اضافی کند؟ احمدی نژاد متخصص این کارها بود ولی گویا این مرض مسری است.
  • بی نام A1 ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    3 0
    آقای روحانی. دعوت قبلی شما حواشی‌ای برای یکی از اساتید دانشگاه تهران داشت. ابتدا جواب مشکلات ایجاد شده برای استاد مربوطه را بدهید، بعد از بقیه اساتید دعوت کنید. در آن موضوع بسیار ضعیف عمل کردید.
  • جلال IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    2 5
    به یاد دعوت احمدی نژاد از اقتصاد دانان افتادم... گویی این کارها مختص به احمدی نژاد نبوده
  • حامد RO ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    6 3
    بی خیال مرد!
  • بی نام A1 ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    5 11
    یادم نمی ره جمله اون خبرنگار شجاع رو، روحانی یادت باشه...
  • بی نام A1 ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    5 4
    آقای ظریف گفته اگه استیضاح بشم یا استعفا بدم متن توافقنامه رو نمیگم حالا این حقوقدانان بنده خدا باید از روی چی نظر بدن
  • روووووووحانی دوست A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    1 3
    من هیچ امیدواری به تفافقنامه ژنو ندارم من این مذاکرات را منجر به شکست میدانم .زیرا در ایران فشارها باعث شد هرچه بافته شد پنبه شود .آقای عراقچی میاد میگوید هیچ چیز به ضرر ما نیست .فلان نمیشود اورانیوم رقیق نمیشود تعلیق صورت نمیگیرد .از اونور هم محافظه کاران آمریکا میان میگن آقای اوباما این چه کاری است که کردی. ومعاون جان کری برای آرام کردن جو افکار عمومی داخلی میاد میگه گزینه ها رو میزه .وتوپ وتشری میکند تا جو داخلی را آرام بکند اما در مقابل باز از داخل ایران باز خویشتن داری صورت نمیگیرد .به نظر من کمترین فاصله بین دو هسته قدرت در یکی دو ماه گذشته همون گفتگوی تلفنی روحانی و اوباما بود وروز به روز شعاع بین دو مرکز دارد افزوده میشود .آیا این سیاست است که هرکاری بکنی همه بدانند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • شهره IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    0 0
    آقای رییس جمهور محترم ، از شما انسان مهربان خواهش دارم از کارشناسان اقتصادی کمک بگیرید. برای تورم وگرانی . ما واقعا از گرانی خسته ایم. روحیه ما از دست رفته و در آرزوی چیزهایی که نمی توانیم بخریم. خواهشا تمنا می کنم.