تسنیم نوشت:

محمدعلی صمدی سخنگوی «ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام» در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: همزمان با سومین سالگرد انقلاب شیعیانِ مظلوم «بحرین» علیه مزدوران «آل سعود» و «آل خلیفه»، نام شهدای «انقلاب بحرین» در کنار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ثبت خواهد شد.

وی با بیان اینکه "مراسم گرامی‌داشت شهدای «انقلاب 14 فوریه بحرین» فردا پنجشنبه 24 بهمن‌ در بهشت زهرای تهران و در جوار تربت پاک شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود"، افزود: سه سال از انقلاب مردم بحرین علیه مزدوران وهابی آمریکا در منطقه می‌گذرد و متاسفانه همه دنیا این مردم مظلوم را در بایکوت خبری نگه داشته‌اند. آل خلیفه آنان را به راحتی می‌کشد یا به زندان می‌اندازد اما همه مدعیان حقوق بشر، سکوت کرده‌اند و ما تصمیم داریم در حد توان خود، حمایت و پشتیبانی مردم شهیدپرور ایران را از ملت ستمکشیده بحرین اعلام کنیم.

سخنگوی «ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام» همچنین از پرده‌برداری از سنگ یادبود شهدای بحرین که نام بیش از 120 شهید انقلاب بحرین بر آن حک شده است، در «قطعه‌ شهدای نهضت جهانی اسلام» خبر داد.

به گفته صمدی، این مراسم از ساعت 15:30 فردا پنجشنبه در قطعه شهدای نهضت جهانی اسلام بهشت زهرای تهران(بین "خانه شهید" و قطعه 26) برگزار می‌شود.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 338121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    3 1
    واااااااااا بهرین چه ربطی به ما داره؟ کم بدبختی داریم خودمون؟
    • بی نام A1 ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
      0 0
      بحرین زمانی از ما بوده . وقتی همه بحرین رو فراموش کردن ما که با اونا رابطه ی خونی داریم هم باید فراموششان کنیم ؟ بحرین عزیز ایران و مردم ایران است .