تسنیم نوشت:

معاون وزیر خارجه اسرائیل در امور اوراسیا مدعی شد، رژیم تل آویو به سیاست خود مبنی بر عدم دخالت در تنش داخلی سوریه را ادامه می دهد.

به گزارش صدای روسیه؛ "آنا آذری" معاون وزیر خارجه اسرائیل ادعا کرد، اسرائیل به طور اساسی و اصولی در امور داخلی سوریه دخالت نمی کند و تصمیمی برای دخالت در تنش داخلی سوریه ندارد. ما تنها در اموری که مربوط به امنیت ما باشد دخالت خواهیم کرد. سیاست اسرائیل در قبال سوریه سکوت راهبردی و استراتژیک است.

بر اساس این گزارش وی افزود، مقام های اسرائیلی نگران امنیت ملی ما هستند و مذاکرات و مباحثاتی بین کارشناسان ما در خصوص انتخاب بهترین سیاست ها برای رژیم اسرائیل وجود داشته است. وی در ادامه ادعا کرد، تنها چیزی که ما در تنش سوریه انجام می دهیم پذیرش زخمی ها و ارائه خدمات پزشکی به آنها بوده است. تعداد زیادی از کودکان سوری در بیمارستان های ما هستند.وی در ادامه ضمن ابراز نگرانی نسبت به تاخیر در انتقال سلاح های شیمیایی سوریه به خارج از این کشور گفت، دولت دمشق باید در ضرب الاجل تعیین شده سلاح های شیمیایی خود را خارج کند.

این در حالی است که در طول مدت بحران داخلی سوریه، رژیم صهیونیستی بارها اقدام به بمباران اهداف استراتژیکی متعلق به ارتش سوریه کرده است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 338032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =