تسنیم نوشت:

 عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، سخنان روحانی درباره آشتی ملی را برازنده ایران ندانست و گفت: آشتی ملی برای کشورهای درگیر و جنگ زده‌ای همچون سوریه است.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سخنان امروز حسن روحانی در جمع راهپیمایان مبنی بر آشتی ملی، گفت: معتقدم سخنان امروز روحانی درباره آشتی ملی، مربوط به افرادی است که تحت تاثیر جریان فتنه راهشان را از مردم جدا کردند. وی قصد دارد که آنها را به جمع مردم بازگرداند در حالی که همین افراد که تعدادشان هم اندک است، در سال 88 به مردم خیانت کردند.
وی، ادبیات آشتی ملی را برازنده ایران ندانست و با بیان اینکه آشتی ملی برای کشورهای درگیر و جنگ زده‌ای همچون سوریه، افغانستان و عراق است، اظهار داشت: ملت با هم قهر نیستند که آشتی کنند و آحاد مردم با هر سلیقه و دیدگاه‌هایی از اصول و آرمان‌های انقلاب، یکپارچه و متحد دفاع می‌کنند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تصریح کرد: آن‌هایی که در جریان فتنه از نظام، انقلاب و مردم فاصله گرفتند در اقلیت بسیار کمی هستند، ضمن اینکه مطالبه اصلی مردم محاکمه این فتنه‌گران است نه آشتی با آنها، اگر هم فتنه‌گران می‌خواهند با ملت آشتی کنند، ابتدا باید به کیفر اعمال سال 88‌شان برسند و بعد با مردم آشتی کنند.
ترقی ادامه داد: امروز ایران در اوج قدرت و قوت قرار دارد، لذا طرح موضوع آشتی ملی اصلا بی‌معناست.
وی همچنین در خصوص حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تاکید کرد: بنده در بین مردم بود و دیدیم با چه شور و شوقی در راهپیمایی شرکت کرده بودند؛ حقیقتاً همه سلایق حضور داشتند، بنابراین به نظرم امسال آمادگی ملت برای مقابله با تهدیدها خیلی بیشتر از گذشته شده است.

/212 27

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    2 2
    اقايان هنوز در خواب زمستاني دوره بصيرت احمدي ....هستند !!!!!!!
  • بی نام SE ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    4 2
    بعضی ها اصولا با هر چی صلح و دوستی و مسالمت و آشتی و این قبیل چیزها تمایلی نداشته و بر عکس با اختلاف و جنجال و تحریم بیشتر سر سازگاری دارن!
  • مجید IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    3 0
    بالاخره یه جوری باید بگن ما روشن فکریم ، با بقیه فرق میکنیم