ایسنا نوشت:

 مشاور امور ریاستی در ائتلاف مخالفان سوریه اعلام کرد که این ائتلاف طرحی را در خصوص حل و فصل سیاسی بحران سوریه در مقابل شرکت کنندگان در مذاکرات ژنو 2 ارائه داده است.

به گزارش سایت اینترنتی النشره، "منذر اقبیق"، مشاور امور ریاستی در ائتلاف مخالفان سوریه پس از دیدار مستقیم میان هیات ائتلاف مخالفان با هیات اعزامی از سوی دولت سوریه در ژنو در کنفرانس مطبوعاتی عنوان داشت: این طرح شامل پیشنهادهایی برای حل و فصل سیاسی بحران سوریه است که ما در آن اعلام می‌کنیم که چگونه صلح در سوریه برقرار می‌شود و چگونه اقدامات خشونت آمیز پایان می‌یابد و چگونه هیات انتقالی قدرت را جهت تحقق دموکراسی و بازسازی کشور در دست می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت کامل در مقابل رسانه‌ها منتشر خواهد شد، مدعی شد: انتقال قدرت در سوریه تنها راه توقف خشونت‌ها در این کشور است.

این مقام ائتلاف مخالفان سوریه مدعی شد: همانطور که می‌بینید نظام سوریه به اقدامات خشونت آمیز خود ادامه می‌دهد و این نظام نمی‌تواند خشونت را متوقف سازد.

منذر اقبیق با بیان اینکه نظام سوریه به اتخاذ سیاست محاصره تعداد زیادی از مناطق ادامه می‌دهد، این مساله را فاش کرد که ائتلاف مخالفان سوریه تلاش می‌کند تا قطعنامه‌ای الزام آور از سوی شورای امنیت در خصوص کمک‌های انسانی در سوریه صادر شود.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 1
    پایان تروریست ها و حامیاشون نزدیک و نزدیکتر میشه