فارس نوشت:

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بدون سعه صدر نمی‌توان کشور را اداره کرد، گفت: به نفع دولتی‌هاست که با آغوش باز انتقادات منصفانه را قبول کنند.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (سه شنبه) که در جمع راهپیمایان تهرانی حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیام با شکوه ملت در یوم‌الله امسال این است که مردم بزرگترین منبع قدرت هستند و ما نباید این قدرت را از دست بدهیم.

وی با تاکید بر اینکه به هر قیمتی که شده باید مردم را در صحنه نگه داریم، گفت: مردم نیز انقلاب را از خود می‌دانند و منتظر مسئولان نمی‌مانند ولی مسئولان باید قدر ملت ایران را بدانند و باید بدانند که قدرت اصلی آنان هستند.

رضایی در خصوص توصیه رهبری به دولت و منتقدان به سعه صدر نیز گفت: بدون سعه صدر نمی‌توان کشور را اداره کرد؛ انسان‌ها باید ظرفیت داشته باشند و کسانی نیز که انتقاد می‌کنند باید منصفانه انتقاد کنند چون به نفع دولتی‌ها است که با آغوش باز انتقاد منصفانه را قبول کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: ما امروز در کشور نیاز به تحمل‌پذیری و انصاف داریم.

وی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه گفته می‌شود شما به دولت مشاوره می‌دهید، خاطرنشان کرد: دولت هرگاه از من مشاوره بخواهد دریغ نمی‌کنم؛ دولت در بحث بودجه سال 93 از من نظر خواست و بنده نیز نظر خود را دادم البته در رابطه با سبد کالا کسی از من نظری نخواست.

رضایی با تاکید بر اینکه مردم باید از تیم مذاکره کننده و دولت حمایت کنند، خاطرنشان کرد: هرچقدر حمایت‌ها بیشتر باشد موفقیت‌ها نیز بیشتر خواهد بود.

/212 27

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • homa IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    0 2
    شما خودتو گرم کن برای سری بعد.
  • بی نام IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    2 1
    اینوبه همفکران خودوجلیلی بگوییدبه جزفحش دادن به دولت ومسیولان کاری نمیکنندایافحش دادن انتقاداست