ایسنا نوشت:

عارف با تاکید بر اینکه "اصلاح‌طلبان همیشه در صحنه بوده‌اند"، گفت: همواره در انقلاب، مردم پشتوانه دولت بوده‌اند و دولت‌ها با پشتوانه مردم توانسته‌اند در زمینه احقاق حقوق گام بردارند.

محمدرضا عارف با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تهران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که حضور مردم در این راهپیمایی نیز همانند سال‌های گذشته بسیار پرشور باشد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود گزینه‌ها علیه ایران روی میز است، گفت: گزینه اصلی ما مردم هستند و همواره در انقلاب، مردم پشتوانه بوده‌اند و پشتوانه دولت نیز مردم هستند و دولت‌ها با پشتوانه مردم توانستند در زمینه احقاق حقوق گام بردارند.

عارف درباره حضور اصلاح‌طلبان در اینگونه مراسم نیز اظهار کرد: اصلاح‌طلبان همیشه در صحنه بوده‌اند و همیشه مردم هستند که تصمیم می‌گیرند که یا به اصلاح‌طلبان رای دهند یا به رقیب؛ البته همه جریا‌ن‌های انقلابی در صحنه حضور دارند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در برابر این پرسش که "آیا حضور مردم به رفع محدودیت‌ها منجر خواهد شد؟" پاسخ داد: این حضور به حل همه مشکلات منجر خواهد شد؛ چه مشکلات داخلی و چه مشکلات خارجی.

عارف همچنین درباره آخرین خبرها از روند تشکیل حزب خود، در پاسخ به خبرنگار ایسنا گفت: در حال بررسی هستیم اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم. به محض اینکه به نتیجه برسیم، حتماً اعلام می‌کنیم.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین درباره تقاضایی که برای انتشار روزنامه ارائه داده است، اظهار کرد: منتظر مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم و در صورت دادن مجوز، آن را بررسی خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت شرح صدر داشتن مسئولان و منتقدان با رعایت احترام متقابل، تصریح کرد: همانطور که رهبری تاکید کرده‌اند، منتقدان باید انتقادات سازنده‌ای را مطرح کنند و اگر انتقاد سازنده باشد، پذیرفته شده است.

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    11 5
    عارف دوستت داریم روحانی مچکریم
  • بی نام US ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    11 5
    احزاب واقعي را فعال كنيد. عضوگيري كنيد.
  • مجید IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    7 6
    اصلاح طلبا جاهای دیگه ای هم حضور دارن. اینوری و اونوری .از ملزومات نفاقه
  • بی نام A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    9 8
    الااح طلبان افراطی همیشه پای ماهواره نشسته اند .
    • دنيا IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
      4 3
      بي نام تو ك پاي ماهواره ننشستي چ گلي ب سرت زدي .ماهوارو همه جاي دنيا نگاه ميكنن جزئ رسانه هاس تو ك حرف بلد نيتسي بزني نيشتو ببند
  • بی نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    5 0
    درود بر بزرگمرد و قهرمان اخلاق و عقلانیت ایران عزیز. همگان بدانند که تنها نماینده جبهه اصلاحات در انتخابات مجلس آینده دکتر عارف هست و با کار بزرگی که ایشان در انتخابات92 انجام داد و منجر به شکست سنگین و باورنکردنی افراطیون و پیروزی اعتدال شد و اقدامی فداکارانه و بی سابقه در تاریخ ایران بود. احدالناسی حتی خاتمی نیز دیگر جلودار او نخواهد بود و باتوجه به پایگاه عظیم اجتماعی که برای دکترعارف در این انتخابات رقم خورد هرکسی بخواهد جلوی دکترعارف بایستد با خشم مردم و هواداران بیشمار ایشان مواجه خواهد شد. درنتیجه همه ما چه مردم و چه اقایان خاتمی و هاشمی و روحانی و دولتمردان ما نیز باید قدردانی خود از ایشان را با حمایت بدون قید و شرط در انتخابات مجلس نشان دهیم. پس پیش به سوی ریاست دکتر عارف بر مجلس آی
  • بی نام US ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    4 2
    خاتمی - عارف