ایرنا نوشت:

 رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهد که مردم پشتیبان نظام و دولت هستند، گفت: حضور گسترده مردم دراین راهپیمایی تیم مذاکره کننده هسته ای را در مذاکرات آینده تقویت می کند.

آیت الله محمدرضا مهدوی کنی روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در پاسخ به سوالی درمورد دور آتی مذاکرات ایران و گروه 1+5 اظهار داشت: اعضای تیم مذاکره کننده ایران که نماینده ملت در مذاکرات هسته ای هستند، وقتی بدانند ملت پشتیبان آنها است در مذاکرات با صراحت و حفظ کامل مصالح ملی حضور می یابند.

وی افزود: اگر مردم از تیم مذاکره کننده هسته ای پشتیبانی نکنند، آنها سست می شوند و این خیل عظیم مردم در راهپیمایی 22 بهمن می تواند آنها را تقویت کنند همچنان که اعضای تیم مذاکره کننده نیز بر این موضوع تاکید کرده اند.

رییس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مهم ترین پیام راهپیمایی 22 بهمن این است که ملت ما پس از 35 سال همچنان در صحنه حضور دارد و از انقلاب پاسداری می کند.

آیت الله مهدوی کنی با بیان این که ملت ایران در برابر تهدیدات دشمنان ایستاده است، تصریح کرد: به رغم وجود برخی مشکلات، ملت ما همچنان از انقلاب، دین اسلام و استقلال کشورشان پشتیبانی می کنند.

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =