ایرنا نوشت:

 تعدادی از مقامات و صاحبنظران سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشورهای هند و عراق و منطقه کشمیر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

جمعی از دانشجویان، اصحاب رسانه، فعالان حوزه های فرهنگی و سیاسی، جوانان و بانوان این کشورها اکنون در حال حرکت از خیابان جناح به سمت میدان آزادی هستند.

این افراد دست نوشته هایی با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ما مشتاق گزینه های روی میز هستیم و عکس هایی از مقام معظم رهبری، امام راحل را با خود حمل می کنند.

همچنین در این راهپیمایی حضور بیش از 170 نفر از اساتید دانشگاه ها، دانشجویان، فعالان حوزه سیاسی و فرهنگی و اصحاب رسانه عراق حضور دارند.

جمعی از اهالی منطقه کشمیر نیز با حضور در راهپیمایی امروز با آرمان های مقدس امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

رییس موسسه یادبود امام (ره) کشمیر درباره اعضای شرکت کننده در این راهپیمایی به خبرنگار ایرنا، گفت: تعدادی از مهندسان و دکترهای شیعه کشمیر همه ساله در 22 بهمن با آرمان های انقلاب های اسلامی ایران تجدید بیعت می کنند.

حسین لطفی ادامه داد: این جمع تحصیلکرده با عشق و علاقه درونی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان های یگانه کفرستیز جهان امام خمینی (ره) هم پیمان می شوند.

وی گفت: حضور ما در این جمع هر ساله و با هزینه شخصی صورت می گیرد.

اتباع کشورهای افغانستان، تونس، جمهوری آذربایجان و ترکیه از دیگر شرکت کنندگان در آیین بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

برخی از این افراد با لباس های ملی خود در مراسم شکوهمند سالگرد انقلاب حاضر شده اند.

این جمعیت که تعداد آنها بالغ بر 400 نفر می شود در جایگاهی که توسط ستاد برگزاری مراسم دهه فجر و در کنار جایگاه سخنرانی تعبیه شده، مستقر شده اند.

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =