ایرنا نوشت:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیوند ملت ایران با انقلاب اسلامی را ناگسستنی عنوان کرد و گفت: حضور حماسی و گسترده آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و لبیک به ندای مقام معظم رهبری و صیانت از دستاوردهای آن گواه این مدعاست.

علی جنتی روز سه شنبه افزود: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن امسال ضمن برملا کردن نقشه ها ، تهدیدها و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری را در تاریخ افتخارات این مرز و بوم رقم خواهند زد.

جنتی افزود: ملت سرافراز ایران اسلامی در 35 سال گذشته نقش آفرینی های جدی در عرصه های مختلف کشور داشته اند و همیشه پیرو آرمان های امام راحل و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و هستند.

عضو کابینه دولت یازدهم تصریح کرد: اراده و عزم راسخ و بی بدیل ملت سرافراز ایران اسلامی برای پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی در راهپیمایی گسترده 22بهمن تجلی می یابد و این ملت شهید پرور با حضور خود برافتخارات این نظام خواهند افزود.

به گفته جنتی ، 22بهمن همچنین یادآور روزی است که ملت عزتمند ایران به فرمان امام خمینی(ره) طومار ظلم و استبداد رژیم ستمشاهی را در هم پیچید و جمهوری اسلامی را بنا کردند و استقلال، آزادی جمهوری اسلامی را که ثمره این انقلاب است به ارمغان آوردند.

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =