ایسنا نوشت:

۲۰ تشکل دانشجویی با محوریت انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور، اطلاعیه‌ای به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر کردند.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

« سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرصتی است برای وحدت دوباره اقشار مختلف مردم ایران اسلامی و حرکت به سوی تحقق تمامی آرمان‌های انقلاب اسلامی اعم از استقلال، جمهوریت، اسلامیت، عدالت و آزادی. بی‌شک اعتقاد به این آرمان‌ها، نمی‌تواند جدا از انتقاد برای اصلاح و تزکیه معضلات و مشکلات موجود باشد، چرا که هنوز تا بارور شدن نهال نوپای مردمسالاری راه طولانی را باید پیمود. در این مسیر، اندیشه و سیره رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) تنها راهی است که می‌تواند وحدت و همدلی مردم را در عین تکثر رأی و رویکرد، حفظ نماید و تحقق تدریجی آرمان‌های انقلاب را ممکن سازد.

بر این اساس، انجمن‌های اسلامی دانشجویان به عنوان میراث‌دار ۷۰ سال مبارزه انقلابی دانشجویان مسلمان که خود پاسدار ارزش‌های آزاداندیشی و وفاق ملی در دانشگاه‌ها بوده‌اند، ضمن گرامیداشت یاد پیر جماران و شهدای گرانقدر انقلاب، عموم ملت ایران را دعوت به حضور در راهپیمایی مردمی ۲۲ بهمن می‌نمایند تا مقدمه‌ای برای رفع کدورت‌های سیاسی و تعارضات اجتماعی باشد.

امید که این راهپیمایی عظیم ملت که بی‌توجه به صحنه‌گردانی‌های سیاسی گروه‌های مختلف و متخالف صورت می‌گیرد، به سود جریانات خاصی که در سال‌های اخیر تاریخ انقلاب اسلامی را به نفع خود مصادره و بر سر آرمان‌های آن معامله کرده‌اند، بهره‌برداری نشود.

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =