۰ نفر
۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۴

تسنیم نوشت:

سازمان ملل از موافقت طرف‌های درگیر در بحران سوریه با تمدید آتش بس در حمص به مدت سه روز خبر داد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه الان، "والری آموس"، رئیس امور بشردوستانه سازمان ملل متحد از تمدید سه روزه آتش بس تا پایان روز چهارشنبه آینده در حمص خبر داد.
والری آموس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که از موافقت طرف‌های درگیری‌ها با تمدید آتش بس انسانی در شهر حمص قدیم به مدت سه روز دیگر استقبال می‌کنم.
این تمدید در حالی صورت می گیرد که در اولین روز اجرای توافق آتش بس در حمص، این منطقه از سوی گروه های تروریستی مورد هدف حملات خمپاره ای قرار گرفته بود.
"والری آموس" معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه در واکنش به نقض آتش بس از سوی گروهای تروریستی سوریه و در واکنش به اینکه کاروان کمک‌های ارسالی به شهر حمص مورد حمله قرار گرفت، شدیدا ابراز تأسف کرد اما در عین حال اعلام کرد ه بود که به تلاش‌های خود برای تداوم امدادرسانی به شهروندان نیازمند سوری ادامه می‌دهد.
وی گفت: از اینکه آتش‌بس مورد توافق بین طرفین برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به شهروندان سوری شکسته شده و امدارسانان به صورتی عمدی مورد هدف قرار گرفته‌اند، بسیار متأسف شدم اما هیچ چیزی مانع از آن نخواهد شد که سازمان ملل و شرکای امدادرسان آن از انجام مأموریت خود در کمک‌رسانی به افراد نیازمند نخواهد شد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =