سید حسن خمینی مهمان ویژه برنامه 90 در شب 22 بهمن بود.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ عادل فردوسی پور  برای برنامه دوشنبه شب 21 بهمن ماه به جماران رفته بود تا سید حسن خمینی ، نوه امام راحل برای علاقمندان این برنامه از سلایق فوتبالی اش بگوید. این روحانی محبوب که پدری فوتبالیست داشته و مرحوم سید احمد خمینی فرزند برومند بنیانگذار انقلاب اسلامی در سال های جوانی شان بازیکن تیم فوتبال شاهین هم بوده اند. البته در خانواده حاج احمد آقا ، تب استقلالی بودن به عکس پدر مرحوم شان پررنگ تر است!

سید حسن آقا از این گفت که برنامه 90 را از اواسطش می بیند چون سر شب ها تا دیروقت برای تدریس ، مشغول مطالعه است. او در بخشی از حرف هایش 90 را خوب ارزیابی کرد و گفت:« این برنامه خوب است. خود شما به عنوان مجری برنامه اینکه همه از سلامتت صحبت می کنند یک نکته مثبت است.»

او از عادل فردوسی پور هم خواست تا با تصوری کشیدن اشتباهات داوران خارجی ، به کمک داوران بیاید و گفت:« متاسفانه چیزهای خوبی درباره مسائل اخلاقی در فوتبال نشنیدم . حتی اگر بخشی از این حرف ها هم واقعیت داشته باشد خوب نیست. با به تصویر کشیدن اشتباهات داوری مثل فینال جام جهانی 1966 تا 1986 و گل معروف سیاسی مارادونا و خیلی اشتباهات دیگر باعث شوید تا مردم متوجه شوند اشتباه داوری همه جا هست. درباره فساد هم مگر بالاتر از این داریم که یوونتوس را به همین خاطر فرستادند دسته پایین تر؟»

حجه الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی درباره بهترین بازیکن دنیا هم گفت:« مسی را به رونالدو ترجیح می دهم اما بارسا یا رئال برایم فرقی ندارد اما از نظر من بهترین بازیکن دنیا ، رونالیدینیو بود در زمان اوجش. » او در پایان هم جشن های پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و از عادل هم خواست از این علاقه مردمی در جهت خدمت به ورزش استفاده کند. آنها در پایان عکسی هم به یادگار گرفتند.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =