۰ نفر
۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵

تسنیم نوشت:

گروهک تروریستی "جبهه النصره" امروز منازل و مواضع تعدادی از سرکرده‌های "داعش" در استان دیرالزور را نابود کردند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المیادین، گروهک تروریستی "جبهه النصره" امروز ضمن درگیری با اعضای گروهک تروریستی "داعش"، منازل و مواضع تعدادی از سرکرده‌های "داعش" در استان دیرالزور را تخریب کرد.
خبرگزاری رویترز نیز صبح امروز در گزارشی در مورد ادامه درگیری های درون گروهی خبر داد که گروهک تروریستی "داعش" پس از درگیری‌های درون گروهی با دیگر گروه‌های مسلح سوری در "دیرالزور" سوریه عقب‌نشینی کرد.
تروریست‌های "جبهه النصره" شب گذشته با حمله به روستای علوی نشین "معان" در ریف حماه صدها تن از اهالی این روستا را قتل عام کردند.
روز گذشته تعداد زیادی از عناصر مسلح جبهه النصره از شهرک "صوران" حرکت و این روستا را محاصره کردند. در این حمله تروریستها پس از محاصره و تصرف روستا به زور وارد خانه‌های اهالی شده و در کمال خونسردی صدها تن ساکنان آن‌ها را از دم تیغ گذراندند.
گزارش‌ها حاکی از این است که تروریست‌های جبهه النصره در پی کینه‌ جویی مذهبی و طایفه‌ای و با هدف انتقام‌گیری از اهالی این روستای علوی‌نشین به این روستا حمله کرده و در اقدامی وحشیانه بالغ بر صدها تن از زنان، کودکان و سالخوردگان را قتل عام کردند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =