۰ نفر
۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۵

ایسنا نوشت:

یک رسانه‌ ترکیه از استعفای 288 تن از اعضای حزب حاکم این کشور در اعتراض به عدم کاندیداتوری افراد متبوعشان در انتخابات پارلمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری جیهان ترکیه گزارش داد که 288 تن از اعضای حزب عدالت و توسعه وابسته به رجب طیب اردوغان، نخست‌وزیر این کشور با ارائه استعفای خود به حزب مردم جمهوری‌خواه که یکی از بزرگترین احزاب مخالف در ترکیه به شمار می‌آید، پیوستند.

آن‌ها اعلام کردند که در اعتراض به عدم کاندیداتوری افراد متبوعشان در انتخابات پارلمانی استعفای خود را ارائه دادند. آن‌ها همچنین تاکید کردند که ترجیح می‌دهند به بزرگترین حزب مخالفان در ترکیه بپیوندند.

پیشتر نیز یکی از نمایندگان منطقه ازمیر در پارلمان ترکیه استعفای خود را از حزب عدالت و توسعه ارائه داده بود چرا که معتقد بود مسئولان این حزب در منزل وی دستگاه شنود کار گذاشته‌اند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد A1 ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    26 10
    این سیاست ترکیه خیلی جالبه! آقای اردوغان یه زمانی زیراب کردها و علویها و حزب صلح و دموکراسی رو میزد و اونها رو به حمایت از تروریسم محکوم میکرد، حالا حزب جمهوری خواه خلق همچین زیراب خود اردوغان و حزبش رو زده، که بیا و ببین. آقای اردوغان چاه کن همیشه ته چاهه. شاید شما در ماجرای فساد مالی اخیر و بقیه مسائل گناهکار نباشید، شاید هم باشید، من نمیدونم، اما یه چیز رو خوب میدونم: کسی که حاضره هر کاری بکنه که رقیبش کله پا بشه، نباید از دیگران انتظار اقدامات شرافتمدارانه داشته باشه.
    • بی نام A1 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
      14 10
      فوق تخصص دشمنی با ترکیه بازم تحلیل کرد
    • فرهاد A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
      5 7
      نه برادر من، من با ترکیه دشمن نیستم، با سیاستهای کثیف مشکل دارم. حالا اون سیاستها، سیاستهای ترکیه باشه یا روسیه یا اسرائیل یا هرجای دیگه فرقی نمیکنه. فقط هم در مورد ترکیه نظر نمیدم. خودت هم خوب میدونی که دروغ نگفتم. ولی به یک سخن از امام علی خیلی اعتقاد دارم (امیدوارم اشتباه نگفته باشم) که مضمونش اینه: به کسی که حرف میزنه توجه نکن، به حرف و مطلبی که گفته میشه دقت کن.
    • بی نام NO ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
      3 6
      آفرین بر فرهاد