ایرنا نوشت:

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی22 بهمن امسال اعلام می کنند که حاضریم تعامل کنیم ولی تسلیم نمی شویم.

ˈاحمد توکلیˈ، با اشاره به اهمیت حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن افزود: ملت ایران استقلال طلب هستند و علاوه بر اینکه به دنبال آزادی فردی خود هستند می خواهند آزادی ملی خود را هم حفظ و صیانت کنند که معنای آن استقلال است.

وی با بیان اینکه مردم ایران بهای کسب و حفظ استقلال را هم می دهند، گفت: مردم با حضور خود در این راهپیمایی اعلام می کنند که حاضرهستیم تعامل کنیم، ولی تسلیم نمی شویم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ،در ادامه استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی را از اهداف بنیادین و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت:همه گروه ها و جریانات سیاسی در این مفاهیم وحدت نظر دارند و حفظ وحدت برای بقا و اعتلای جمهوری اسلامی ضروری است.

مطهری: راهپیمایی 22 بهمن امسال به دلیل مذاکرات هسته ای اهمیت زیادی دارد

«علی مطهری» روز دوشنبه با اشاره به این که راهپیمایی 22 بهمن در کشور ما تجدید حیات انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: هر ساله مردم در 22 بهمن با راهپیمایی با شکوهشان با انقلاب اسلامی و آرمان های آن بیعت مجدد می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که این راهپیمایی هر سال یک ویژگی و شرایط خاص پیدا می کند، افزود: امسال به دلیل مذاکرات هسته ای این راهپیمایی اهمیت زیادی دارد برای این که غربی ها تبلیغ می کنند مذاکرات ما از سر عجز و نیاز و نتیجه تحریم های اقتصادی بوده است.

وی تاکید کرد: مردم ما با حضور پرشور در این راهپیمایی و شعارهای کوبنده شان نشان خواهند داد که این طور نیست، بلکه مذاکرات ما صرفا یک اتمام حجت برای غربی هاست که ما خواهان حل مسائل هسته ای از طریق گفت وگو هستیم.

مطهری اظهار داشت: به طور کلی ما خواهان گفت وگو با دنیا برای استقرار عدالت در کل جهان و به دنبال ابلاغ پیام های انقلاب خودمان به جهان هستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد حل چالش هایی که بعد از انقلاب در کشورمان وجود داشته است افزود: کشور ما کشوری است که راه جدید به دنیا پیشنهاد می کند، نمی خواهد خود را درون نظام حاکم بر جهان هضم کند، بلکه می خواهد استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود را حفظ کند.

وی گفت: قطعا در این راستا ما با دنیا چالش های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خواهیم داشت و از این رو چالش هایی که بعد از انقلاب برای ما پیدا شده چه با قدرت های بزرگ و چه درون کشور طبیعی است و نتیجه قهری انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: ما در داخل باید کاری کنیم که این چالش ها به تفرقه نیانجامد، ممکن است در جاهایی اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد. در این راستا باید به گونه ای رفتار کنیم که وحدت ملی حفظ شود تا دشمنان ما امکان بهره برداری نداشته باشند.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    1 4
    شما برو با همان طرح تثبیت قیمت ها و افزایش نرخ خوراک پتروشیمی ها و حمایت از احمدی نژاد ها و تیشه به ریشه مملکت بزن.
  • بی نام A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    4 2
    برادر گور پدر آمریکا اما دشمنی با او به ضررمنافع ماست.
  • بیان IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 1
    به نظربنده دیکردوران دکداتوری تمام شده است