۰ نفر
۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰

تسنیم نوشت:

منابع امنیتی در سوریه اعلام کردند ارتش این کشور موفق شده است تا برادر زاده سرکرده فراری تروریست‌های تکفیری لبنان را به هلاکت برساند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شام تایمز، منابع امنیتی در سوریه اعلام کردند که ارتش سوریه موفق شده‌ است تعدادی از فرماندهان تروریست‌ها در روستایه الزاره در حمص را به هلاکت برساند.
تلویزیون دولتی سوریه نیز اعلام کرد ارتش این کشور موفق شده است تعدادی از تروریست‌ها ازجمله شادی الاسیر برادر زاده احمد الاسیر را در روستای الرازه در حمص به هلاکت برساند.
این درحالی است که طی چند روز گذشته در دیرالزور نیز ارتش سوریه طی عملیاتی در مناطق مختلف این استان تعدادی از سرکرده های گروه های تروریستی را به هلاکت رسانده است.
منابع نظامی سوری از عملیات ارتش سوریه در حومه درعا علیه گروه های تروریستی و هلاکت تعدادی از آنها و زخمی شدن شماری دیگر خبر داده بودند.
در حومه لاذقیه ارتش سوریه طی عملیاتی تعدادی از تروریست ها را که دارای تابعیت قطری، کویتی و سعودی را به هلاکت رساند و ادوات متعلق به آنها را منهدم کرده بود.
همچنین طی هفته گذشته ارتش سوریه در اطراف زندان مرکزی حلب نیز با تروریست ها درگیر شده و تعداد زیادی از آنها را به هلاکت رسانده است.
منابع نظامی سوری از عملیات ارتش سوریه در مناطق مختلف حومه دمشق و کشته شدن بیست تروریست و انهدام ادوات متعلق به گروه های تروریستی در این منطقه خبر دادند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    3 0
    به درک واصل شد انشالله