تسنیم نوشت:

جبهه النصره طی توافقی با گروه‌های مسلح فلسطینی، اداره امور اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک در دمشق را به این گروه‌ها محول کرد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری آناتولی، «رامی السید» فعال سیاسی محلی در اردوگاه یرموک اعلام کرد که جبهه النصره و گروه‌های مسلح فلسطینی به توافقی دست یافتند که به موجب آن عناصر جبهه النصره از اردوگاه یرموک عقب‌نشینی می‌کنند و مسئولیت اداره امور اردوگاه را به گروه‌های فلسطینی واگذار می‌کنند.
السید افزود که جبهه النصره تمامی مراکز خود در اردوگاه یرموک را تخلیه و به گروه‌های فلسطینی تحویل داد و انتظار می‌رود که امروز کمیته‌ای به منظور جمع‌آوری مین‌های پراکنده در مناطق مختلف اردوگاه، وارد آن خواهد شد.
از سوی دیگر گروه‌های مسلح روستای علویه در استان حماه واقع در مرکز سوریه را با هدف تلاش برای مسدود کردن جاده و کارشکنی در برابر ورود کمک‌های انساندوستانه از دمشق به شمال کشور، تحت سیطره خود درآوردند.
در همین رابطه شبکه حقوق بشر سوریه اعلام کرد که گروه‌های مسلح 25 نفر را در روستای معان که اکثر آنها از نیروهای دفاع ملی طرفدار «بشار اسد» بودند، به قتل رساندند.
این در حالی است که دولت سوریه اعلام کرد که بیشتر کشته‌ها از زنان و کودکان هستند و گروه‌های مسلح در آستانه ازسرگیری دور دوم مذاکرات ژنو مرتکب یک کشتار جدید شده‌اند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =