۰ نفر
۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵

روزنامۀ سعودی عکاظ در تحلیلی به این واقعیت معترف شده است که بشار اسد تسلیم نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه سعودی در تحلیلی با بیان اینکه حکومت سوریه می داند هرگونه سازش سیاسی به معنی رفتن اسد از قدرت است در برابر آن سر فرود نخواهد آورد. این روزنامه چاپ ریاض در تحلیلی نوشته است: بعد از نشست ژنو دو مقامات سوری تلاش می کنند دوره های بعدی مذاکرات ژنو را نیز به همین دلیل به تاخیر بیندازند. عکاظ افزوده است ما همچنان معتقدیم رژیم سوریه راه حل سیاسی را نخواهد پذیرفت و حکومت استبدادی که چهار دهه از عمر آن می‌گذرد، قدرت را رها نخواهد کرد.
به نوشته این روزنامه اکثر کسانی که در مذاکرات ژنو شرکت می کنند، می دانند که حکومت سوریه قدرت انتخاب راه حل سیاسی را ندارد، زیرا به معنای تسلیم شدن خواهد بود به همین علت است که تلاش می کند به هر قیمت ممکن زمان بیشتری بخرد و تسلیم نخواهد شد. آنها حتی در مذاکرات ژنو نیز بر تلاش برای باقی ماندن در قدرت اصرار کردند و در جلسات مذاکرات حضور جدی نداشتند و ساعات بسیاری را در راهروهایی ساختمان سازمان ملل به گفتگو با رسانه ها اختصاص دادند ومذاکرات را به مسئولان پائین دستی سپردند تا به این شکل برنامه مذاکرات را آشفته سازند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    15 5
    عکاظ افزوده است ما همچنان معتقدیم رژیم سوریه راه حل سیاسی را نخواهد پذیرفت و حکومت استبدادی که چهار دهه از عمر آن می‌گذرد، قدرت را رها نخواهد کرد. نیست که حکومت عربستان خیلی مردمی و دموکراتیکه؟!!!!
  • بی نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    11 10
    درود بر سوریه ، ننگ بر تروریست های وحشی ، درود بر بشار اسد نماد مقاومت در برابر تروریسم
  • بی نام GB ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    8 6
    درود بر بشار اسد و نابود باد تفکر وهابیت