ایسنا نوشت:

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار جابه‌جایی دو روستایی که در مجاورت نیروگاه اتمی بوشهر قرار دارند شد و گفت: امیدواریم اعتبار مناسب در بودجه به منظور جابجایی پیش ‌بینی شده و اجرایی شود.

عبدالکریم جمیری نماینده بوشهر در اخطاری به استناد به اصل سوم قانون اساسی و موضوع عدالت تاکید کرد و گفت: هدف اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران گسترش عدالت بوده و هست.

وی افزود: اکنون حدود چهل سال است که نیروگاه اتمی بوشهر تاسیس شده و دو روستا در مجاورت این نیروگاه در انتظار جابه‌جایی هستند در حالی که از امکانات هم محروم می‌باشند.

نماینده مردم بوشهر با اشاره به اینکه در بودجه سال 92 مصوبه‌ای به این منظور وجود داشته است، گفت: انتظار می‌رود که مسوولان به این مصوبه وفادار بوده و در بودجه 93 نیز اعتبار مناسب جهت جابه‌جایی پیش‌بینی شود. لذا از هیات رییسه درخواست می‌شود این پیشنهاد را در راستای اجرای عدالت مطرح کرده و به رای بگذارید.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    1 0
    حالا مگه سال 92 كه بودجه دادن با پولش چيكار كردي كه با بي شرمي واسه سال 93 هم درخواست بودجه كردين؟ من از نماينده هاي محترم درخواست مي كنم اگه همچين بودجه رو تصويب مي كنن يه گروه رو هم بزارن واسه نظارت ببينن اين پول دقيقا كجا ميره؟ هنوز يه نفر هم از اين 2 تا روستا نه پولي گرفتن نه منتقل شدن ولي هر سال به همين بهونه دست اندركاران فقط بودجه مي گيرن و مي خورن خبرآنلاين خواهش ميكنم چاپ كن
  • بی نام GB ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    4 0
    همه جای دنیا وقتی یه کارخانه باعث به خطر افتادن جان انسانها و محیط زیست می شود، کارخانه یا تعطیل میشه یا بجای دیگری منتقل میشه ولی اینجا برعکسه !!! مردم باید جابجا بشن !!!