فرمانده کل قوا: تاکتیک ها را می توان عوض کردولی اصول باید مستحکم بماند/باید به دولت فرصت داد

رهبر معظم انقلاب صبح امروز با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش در حسینیه امام خمینی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا، در این دیدار فرمودند: قدرت​های مداخله گر می​خواهند به مردم کشورها القا کنندکه استقلالشان با پیشرفت منافات دارد؛ کسانی هم در داخل کشورها از جمله در ایران حرف آنها را تکرار می​کنند.

ایشان در بخش دیگری از بیاناتشان گفتند: گاهی یک حادثه ابعادی پیدا می​کند که حتی خود پدید آورندگان آن حادثه هم انتظارش را ندارند. حادثه 19 بهمن از این قبیل بود. راز ماندگاری نظام اسلامی تکیه صریح و شفاف بر اصول و ارزشهاست همانطور که امام بزرگوار اینطور بود. هیچ نباید این صراحت را از دست داد،تاکتیک ها را می​توان عوض کرد ولی اصول باید مستحکم بماند.

حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنانشان فرمودند: امروز مشاهده می کنیم، دشمنان حرف هایی می زنند که این مایه عبرت ملت ماست. ملت مذاکرات و اظهارنظرهای بی ادبانه آمریکایی ها را زیرنظر داشته باشند.بعضی می خواهند نظرمردم را از دشمنی دشمن منصرف کنند.

ایشان تاکید کردند: ملت،مسئولین و نخبگان وحدت خودرا حفظ کنند. انتقادها منصفانه باشد، دولت چندماهی بیشتر نیست آمده، باید فرصت داد. هم منتقدین با شرح صدر رفتارکنند هم مسئولین دولتی با منتقدین با شرح صدر رفتار کنند.

 

 

مشروح سخنان رهبر معظم انقلاب بزودی منتشر خواهد شد.

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337267

برچسب‌ها