محمد نبی حبیبی گفت: توحید کلمه و رهبری از رمز‌های پیروزی انقلاب اسلامی بود و باید در آینده نیز از این مولفه ها مراقبت شود تا نظام باقی بماند.

به گزارش ایسنا، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در مراسمی که به همت جبهه پیروان خط امام رهبری در مسجد زین العابدین قم به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده بود  با اشاره به توطئه‌هایی که برای برخورد با عوامل پیروزی انقلاب در خارج و داخل کشور بیان کرد: تا زمانی که ما به انقلاب اسلامی پایبندی داریم نباید تصور کنیم که دشمنان دست از سر ما برمی دارند.
حبیبی با تاکید بر عنایت الهی در شکل گیری انقلاب گفت ایران پرچمدار بیداری اسلامی در جهان است
حبیبی در ادامه مراسم افزود این انقلاب علی رقم همه توطئه‌ها ادامه دارد و تا زمانی که پایمردی ملت و رهبری ما برقرار است، تداوم آن در نزد خداوند تضمین شده است.
وی همچنین در رابطه با نظر امام (ره) در رابطه با آینده انقلاب بیان کرد: امام فرمودند که انقلاب ما به انقلاب جهانی امام زمان وصل خواهد شد اما همه ما امتحان می‌شویم و باید گفت که انقلاب ماندنی است اما تمامی ما باید سعی کنیم در امتحانات موفق باشیم.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فتنه 88 گفت: هیچ کشوری در دنیا نمی‌توان یافت که به اندازه ایران دشمنان خارجی داشته باشد و اظهار کرد اگر این گروه بیگانه توسط وزارت اطلاعات شناسایی و دستگیر نمی‌شدند این قصد را داشتند که به میان اعتراض کنندگان آمده و مرد را بکشند و اگر این اتفاق افتاده بود حداقل خون 1000نفر ریخته می‌شد.
وی همچنین اظهار کرد در این فتنه انگلیس و دیگر کشورهای غربی که آشکارو نهان مشغول دشمنی با انقلاب اسلامی هستند، کار انقلاب اسلامی را تما م شده می‌دانستد.
اهم مطالب دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در قم با خبرگزاری تسنیم به شرح ذیل است:
*انقلاب اسلامی عقبه‌ای عاشورایی و آینده‌ای مهدوی دارد
*مذاکره کنندگان ایرانی بدانند که با گرگ در حال مذاکره هستند
*بنیه دینی جوانان باید تقویت شود
*دشمنان وحدت ایران را نشانه گرفته‌اند
*دشمنان با اسلام آمریکایی مشکلی ندارند
*فتنه 88 در بیرون از مرز‌ها طراحی شده بود
29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    3 0
    نمیدونستن!! ممنون که گفتید :دی
  • مجید IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    0 0
    مطمینم ظریف که از قدیمی های انقلابه میدونه فقط این عشق آمریکایی ها هوا برشون داشته نمیدونن
  • بی نام A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مذاکره کنندگان بدویید بدویید یه چیزی فهمیدم, وای اگه بدونید, بعد از کلی تحقیق و پژوهش علمی و آزمایشات پیچیده dna و wireless فهمیدم اینایی بودن که باهاشون مذاکره میکردینا, اینا همشون گرگ بودن
  • رضا IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    عجب