ایسنا نوشت:

روزنامه معاریو از توطئه قطر و برخی کشورهای عربی از جمله عربستان برای برکناری پادشاه اردن از قدرت پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه عبری زبان معاریو در خبری فاش کرد: قطر و برخی دیگر از کشورهای عربی با این استدلال که عبدالله دوم، پادشاه اردن شریک اسرائیل در ایجاد ناآرامی‌ها در منطقه خاورمیانه است، تلاش می‌کنند تا وی را از قدرت برکنار کنند.

روزنامه مذکور گزارش داد: قطر از گروهک‌های تروریستی در اردن حمایت مالی می‌کند و سلاح‌هایی را برای این گروه ها به امان می‌فرستد و این اقدام هرگز مورد اعتراض کشورهای عربی قرار نگرفته و حتی کشورهایی چون عربستان نیز به سلفی‌های تکفیری در اردن ابرای مقابله با اخوان المسلمین اعمال فشار می‌کنند.

در حالی که پادشاه اردن قرار است برای مذاکره با باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا در خصوص توافق صلح میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین به واشنگتن برود، رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که طرحی محرمانه برای بر هم زدن حکومت عبدالله دوم وجود دارد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    1 0
    نخير اون ها مي خواستند اردن را هم مثل سوريه كنند
  • بی نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    1 0
    اینا به خودشونم رحم نمیکنن چه برسه به ما
  • ملت ایران A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    1 0
    به امید روزی که پول نفت این حاکمان عربستان و قطر و... رو خفه کنه وخودشون در اتشی که در منطقه راه انداختن گرفتار بشن .البته وعده خدا حتمیست برای دیکتاتورها که ملت رو دچار استحمار مذهبی میکنن تا بر اونا حکومت کنن.