۰ نفر
۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵

تسنیم نوشت:

سخنگوی نظامی مصر ضمن تکذیب نامزدی وزیر دفاع این کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری اینده، گفت: در صورتی که چنین تصمیمی از سوی وی اتخاذ شود، این موضوع مستقیما به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسکای‌نیوز، «احمد محمد علی» سخنگوی نظامی مصر ضمن تکذیب نامزدی عبد الفتاح السیسی وزیر دفاع این کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده مصر گفت: در صورتی که وی چنین تصمیمی بگیرد، این موضوع مستقیما به اطلاع عموم مردم مصر خواهد رسید.
این در حالی است که «عبدالفتاح السیسی» وزیر دفاع مصر روز گذشته (16 بهمن) در گفت‌وگو با روزنامه کویتی «السیاسیه» اعلام کرد، تصمیم گرفته است در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور نامزد شود.
وی افزود: بله، این موضوع نهایی شد و من چاره‌ای جز پاسخ به درخواست ملت مصر ندارم و درخواست آنها را رد نمی‌کنم. من اعتماد دوباره را از طریق انتخابات آزاد، به مردم ارائه خواهم کرد.
السیسی خاطرنشان کرد: «مصر به تلاش همگان نیاز دارد تا از این غفلت بیدار شود، و بر همه ما ــ ملت و رهبری ــ لازم است به‌خاطر آن تلاش کنیم».
وی افزود: «رؤیاها و آرزوهای مصری‌ها را بازیچه قرار نخواهیم داد. ما عصای سحرآمیز نداریم و به آنها می‌گوییم بیایید با هم تلاش کنیم».

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 0
    کودتاچی