۰ نفر
۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰
روحانی چه کسانی را کم سواد می‌داند؟

سخنان رئیس جمهور در جمع روسای دانشگاهها با انتقاداتی مواجه شد.

محمود عزیزی: روزی که دبیرشورای عالی امنیت ملی در سعد آباد روبه‌روی جک استروا و ودو وزیر خارجی اروپایی دیگر که به تهران آمده بودند نشسته بودند تا توافق نامه سعدآباد را امضا کنند بیرون از سالن مذاکره دو طرف ایرانی و اروپایی، گروهی از دانشجویان به این مذاکرات اعتراض می‌کردند و شعار می‌دادند.

اعتراض‌هایی که طرف انگلیسی خیلی خوب شنیده بود و به تیم ایرانی گفته بود، پس این اعتراض‌ها چه می‌گوید؟
لحن سخنان روز گذشته رئیس‌جمهور نخستین واکنش جدی او به منتقدان دولت او و توافق هسته‌ای اخیر بود. رئیس‌جمهور که تا کنون با صبر در برابر اظهارات مغرضانه و بهانه گیری‌ها سکوت کرده بود تا تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای وظایفشان را انجام دهند این بار در کسوت حقوقدانی که معمولاً واکنش‌های تند را کسی از او سراغ ندارد سخن گفت و گلایه کرد.
حجت الاسلام حسن روحانی در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی از منتقدانی که آنها را «بی سواد» می‌خواند انتقاد کرد و در عین حال گفت که«باید اجازه داد فضای باز ایجاد شود و حتی این گروه هم انتقاد کنند.»
روحانی انتقاد کرد که چرا دانشگاه خاموش است؟ سؤال کرد چرا یک عده بی‌سواد که از بخش‌هایی خاص پول می‌گیرند باید حرف بزنند اما بزرگان و‌ دانشگاهیان سکوت می‌کنند؟ بعد هم خطاب به اساتیدی که نامه خصوصی به رئیس‌جمهور نوشتند، گفت: «چرا فریاد نمی‌زنید؟ چرا وارد میدان نمی‌شوید؟ ما روحیه سقراط ‌وار می‌خواهیم»
منتقدانی که شیخ دیپلمات بدانها تاخت، همگی در دسته مخالفان و منتقدان دولت قرار می‌گیرند. گروهی از نمایندگان مجلس، برخی سیاسیون در بیرون از پارلمان، حامیان دولت سابق، حامیان انتخاباتی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی و برخی چهره‌های دانشگاهی منتقدان توافقی هستند که برگ برنده روحانی در 100 روز ابتدایی دولت یازدهم بود.
نوک حمله روحانی بیش از همه به نمایندگانی باز می‌گردد که از «فروخته شدن عزت ملی ایران» در توافق ژنو سخن گفته‌اند، رسانه‌های آنان در آغاز اجرای این توافق عنوان «هولوکاست هسته ای» را برای تیتر یک خود انتخاب کرد و روزی دیگر آغاز این توافق را به ملت ایران«تسلیت » گفتند.
این منتقدان گروهی از نمایندگان مجلس را تشکیل می‌دهند که با عنوان جبهه پایداری در انتخابات مجلس نهم، وارد مجلس شدند و امروز چهره‌های آن در رأس انتقاد از دولت هستند. یک روز موضوع نقدشان توافق ژنو است و روزی دیگر سبد کالای دولت برای مردم.
گروه دیگر چهره‌های سیاسی مورد نقد روحانی نمایندگانی هستند که اگر چه با در ذیل چتر جبهه پایداری شناخته نمی‌شوند، اما همسو با آنان هستند. نمایندگان حامی جمعیت رهپویان و ایثارگران در این طیف قرار می‌گیرند. این گروه در ماه‌های اخیر در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌های خود از انتقاد رهبر معظم انقلاب از توافق ژنو، تشکیل تیم نظارت بر موضوع هسته‌ای در سطح کلان نظام و تصمیم به غنی‌سازی 60 درصدی سخن گفتند. اخباری که هیچ کدام مورد تأیید واقع نشد و در نهایت هم خبری از تیم ناظر به موضوع هسته‌ای نشد و تنها علاء الدین بروجردی به نمایندگی از رئیس مجلس عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای شد. آن هم بعد از موافقت روحانی.
طیف دیگر منتقدان روحانی، رسانه‌هایی هستند که از ابتدای مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 بنای انتقاد از دولت را گذاشتند و به طور مداوم از رویکردهای ظریف و همکارانش در مذاکرات هسته‌ای انتقاد کردند.
حسین شریعتمداری در چند ماه گذشته در نوک حمله انتقاد از دولت قرار گرفت و بارها در یادداشت‌ها و سرمقاله‌های خود از کشدار بودن واژه‌های توافق ژنو و به ضرر منافع ملی بودن آن سخن گفت. یکی از سایت‌های حامی دولت سابق هم روز گذشته به اظهارات روحانی واکنش نشان داد و نوشت:رئیس‌جمهور محترم دقیقا روشن نکرده‌اند که آیا مراد از منتقدین بی‌سواد، دانشمندان هسته‎ای منتقد به تعطیلی تاسیسات هسته‌ای کشور هستند و یا اساتید مبرزی چون امثال دکتر سعید زیباکلام (دکترای فلسفه غرب و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران) که این روزها تمامی پروژه‌های علمی خود را به حالت تعلیق درآورده و برای روشنگری در قبال این توافقنامه غیرقابل دفاع، به دانشگاه‌های مختلف کشور سفر می‌کنند.
اظهارات بی‌سابقه روحانی در انتقاد از منتقدان توافق هسته‌ای، بیش از همه به فشارهایی بازمی گردد که از هر سو به دولت روانه می‌شود و درست و غلط به دنبال ایراد گرفتن از عملکرد دولت هستند.
رئیس‌جمهور در سخنانش همچنین ازکسانی انتقاد کرد که در طول سه دهه گذشته انقلاب نگاه حداقلی به جامعه داشته‌اند. روحانی از «عده»‌ای سخن گفت که خود را «متولی می‌خوانند و همه مردم از نظر آنها مشکوک و مورد تردید هستند.»بعد هم با لحنی که کمتر از سوی او استفاده شده، خطاب به این گروه گفت : «شما چکاره هستید که خود را متولی همه چیز می‌دانید؟ آیا تنها با یک شعار یا چهره، آدم متولی می‌شود؟ بگذارید محیط باز ایجاد شود.»
روحانی همچنین از آدم‌های بیکاری در کشور سخن گفت که شغل آنها، پیدا کردن نقطه ضعف از افراد است. بعد هم تأکید کرد:مردم ما عاشق کشور و اسلام هستند، عاشق انقلاب و امام هستند، قانون اساسی و رهبری نظام را قبول دارند. چرا به همه شک می‌کنیم و طرف هرچه قسم می‌خورد قبول نمی‌کنیم؟ تمام زندگی طرف را بررسی می‌کنیم، تمام سخنرانی‌ها و گذشته طرف را بررسی می‌کنیم تا نقطه ضعفی پیدا کنیم.
اظهارات روز گذشته رئیس‌جمهور فقط یک اظهارنظر سیاسی از سوی رئیس‌جمهور نخواهد بود و در آینده برای نقد دولت حسن روحانی مورد استفاده منتقدان قرارمی گیرد و صدای منتقدان را برای انتقاد بیشتر از اظهارات رئیس‌جمهور بلند می‌کند.
منتقدانی که روحانی آنها را به خوبی می‌شناسد و ازریشه‌های آنها با خبر است. آنها ازهمان سال 82 منتقد روحانی و عملکردش بوده‌اند.

/27212 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 336895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 115
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    با تبریک به ملت ایران بابت توافقات ژنو، تعداد زیادی (اگر نگوییم همه آنها) از منتقدان به خاطر منافعشان است که اعتراض می کنند و مانع موفقیت ملت و دولت هستند
    • بی نام A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      7 4
      توافق ژنو دست خیلی ها رو از منابع ملی کوتاه کرد. پس باید فریاد بزنند. انها با فریاد زنده اند و مرگ بر. گفتن
    • ساسان A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      5 2
      من نمیدونم چرا شما هی توافق توافق میکنید... خب به ما هم بگید چه توافقی صورت گرفته تا ما هم بدونیم
    • بی نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      6 3
      همين آقايان منتقد بيسواد بودند که از آب گل آلود کيسه هاشون پر شد و دانشگاه ها رو از طريق رانت چه در سطح هيات علمي و چه در سطح دانشجوي دکترا و بورسيه پر کردند...
    • بی نام A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      3 2
      بی سواد آنهایی هستند که در 8 سال گذشته یا سکوت کرده یودند و یا از نا مدیریت و تصمیمات اشتباه و ماجراجویی آنها که توهم مدیریت جهان را داشتند حمایت می کردند. یادمان نرفته وقتی کوچکترین اعتراضی به آقایان می شد جوابش چه بود......
    • بی نام EU ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      3 2
      اینها بخاطر منافع خودش حاضرن ملت از گشنگی بمیرن ولی انتقادات بیجا بکنند
    • بی نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      1 1
      طرح جدید سناتورهای آمریکایی برای به جریان انداختن دوباره تحریم‌های ضدایرانی روزنامه انگلیسی «دیلی‌بیست» از طرح جدید سناتورهای جمهوری‌خواه آمریکایی برای اعمال فشار بر هری رید، رهبر حزب اکثریت سنا برای وضع تحریم‌های ضدایرانی خبر داد.
    • بی نام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      1 0
      شما نیت خوانی کردین که منظور روحانی چی بود؟
    • بی نام IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      2 3
      جواب اهانتهای رییس جمهور و بعضی دولتی ها را انتخابات بعدی میدیم و اصلاحات را شکست میدیم.
    • بی نام A1 ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      0 2
      ام پی تی
    • حسین CA ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      3 2
      این نوع دیکتاتوری قرنهاست در دنیا سابقه دارد که هر کس بر علیه من و یا تصمیم من حرف بزند و یا اظهار نظر کند کم سواد است. ظرف 35 سال ملت قهرمان ایران اسلامی با ایمان به خدا و پیروی از ولایت فقیه این لحن متکبرانه را از قتل عام در خیابانها (در زمان شاه) به سطح یک حرف ساده که تنها بیانگر باطن دیکتاتور است کاهش دادند. انشاءالله خدا متکبرین را آگاه کند تا بفهمند این ملت خدائی رهبران الهی میخواهد تا بروند پی کارشان.
    • بی سواد IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      3 2
      من بی سواد وقتی نگاه میکنم که برای چی شهدای هسته ای دادیم ، برای چی آرمیتا با علیرضا پدارنشونو از دست دادن اون موقعه پی میبرم که چقر از رئیس جمهور با سواد ترم ، حالا برو عزت و با شکم عوض کن
  • بی نام A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 2
    روزنامه جوان گفته روحانی دنبال اردوکشی سیاسیه. دوستان نهاد .... بدونید که ما و امثال ما پشت روحانی هستیم و بدونید که انتخابات مجلس هم امثال آقایان رسایی کوچک زاده توکلی و .... از مجلس میندازیم بیرون.به وقتش این مردم هستند که جوابتون رو میدن.یادتونه احمدی نژاد چه حالی از شما گرفت ....
  • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    منظور آقای روحانی از بیسواد کسانی است که در زمینه هسته ای تخصص ندارند وگرنه شاید در زمینه خودشون خیلی هم متخصص باشند. منم تخصص ندارم. اصلا این مساله هسته ای نباید اینقدر در سطح جامعه گسترده باشه... . مردم نباید در استرس هسته ای باشند و باید کار و فعالیت خودشون رو انجام بدن. باید اجازه بدیم متخصصانی که در این زمینه هستند مشکل رو حل کنند. وقتی یک مساله اینقدر مخاطب در جامعه داشته باشه طبیعتا سلایق و اختلاف ها زیاد میشه و آخر هم به نتیجه نمیرسه. نباید گروه های سیاسی مختلف از مسئله هسته ای به عنوان ابزاری جذاب و تبلیغاتی استفاده کنند.
  • mostafa A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    رییس جمهور عزیز حرف دلمونو زدی مثل کوه پشتتیم
  • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    ما به روحانی رای داده ایم و از برنامه های او حمایت میکنیم.
  • امیر IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 0
    نویسنده محترم و خوانندگان گرامی رو ارجاع میدم به نوشته دکتر عماد افروغ در همین خبرآنلاین اگر احیانا چسبانده نمیشم به کیهان و تندروها و ساندیس خورها و احمدینژاد و ...
  • بی نام A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 0
    لطفا ماله نکشید ممنون
  • جواد A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    هرکس به روحانی رای داده الان هم باید بیاد ازش حمایت کنه.
  • عشق احمدی نژاد IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 1
    درسته که مثل همه کامنتام نمیزاری ولی بخونین. اگه باسوادها درباره ژنو حرف بزنن. راهی جز فرار ندارید
  • علی A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 0
    ساقی به نور باده برافروز جام ما مطرب بخوان که کار جهان شد به کام ما ان شاء الله چندیست که غزلخوان و هواخواه دولتیم، اما گوش جان ما کر شده از صداهای بلند و تهی نیت خیر از آن کسانی است که کلام خیر دارند نه کلام غیر ما که ندیدیم در این ورطه بحرانی، کس را که درد دارد و صدا دارد یادمان باشد که چه بود و چه شد نقد کنیم با انصاف و نقد شنویم با حوصله ممنونم از آقای روحانی بابت نیت خیرشان سه پاس تو چشم است وگوش و زبان کزین سه رسد نیک و بد بی‌گمان
  • بی نام A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    2 1
    آره عزیز، واقعا هیچ انتقادی به سبد کالا و توافق هسته ای و مابقی بیانات و اعمال و تناقضات مبرهن فیمابین این دو از ناحیه رییس جمهور محترم و هیات دولت ایشان و به ویژه به دستگاه دیپلماسی ایشان وارد نیست. واقعا، واقعا!!!
  • بی نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    چرا تو ایران همه چی برعکسه؟ تو ورزشگاها بجای اینکه تماشاچیا بازیکنا رو به وجد بیارن بازیکنا باید گل بزنن تا تماشاچیا به وجد بیان.تو سیاستم بجای اینکه مردم پشت رییس جمهور باشن و ازش حمایت کنن رییس جمهور باید بهشون التماس کنه تا بیان وسط. بخدا هیج جای دنیا مردمش انقد بی بخار نیستن
  • ناشناس IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    من دست تمام کسانی که در انتخابات مجلس به نمایندگان اعتدال و اصلاحات رای میدهند با گرمی میفشارم,با حضور در انتخابات, جمهوریت(خواست تمام ایرانیان عاقل)ایران را به تمام منتقدان آقای روحانی(منظورم کسانی که خود را داعیه دار همه چیز میدانند نه منتقدین راستین)خواهیم رساند.
  • بی نام A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    منظور دکتر روحانی از منتقدین بی سواد همون منتقدانی هستند که یه روزی تحریمهای سازمان ملل را کاغذ پاره میدونستن در حالیکه گذشت زمان به همه ثابت کرد که کاغذ پاره نبوده و تا چه اندازه بعضیها بی سواد بودند. مسلما منظور دکتر شامل همه منتقدان نمیشه. تقاضا میکنم در تفسیر سخنان ایشون دست از مغلطه بازی بردارین. همه میدونن منظور ایشون کدوم دسته از منتقدانه.
  • بی نام A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 2
    روحانی مرد عاقلی است
  • حمید IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    دست وزبانشون درد نکنه انشالا پاینده باشن رییس جمهور منتخب اکثریت
  • ایمان A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    4 0
    یکی از منتقدان بی سواد درباره یک بخش از توافق نامه ژنو که میگه......... "در فاصله میان گام های اولیه و گام آخر، گام های دیگری از جمله پرداختن به قطعنامه های شورای امنیت با هدف پایان رضایت بخش بررسی موضوع توسط شورای امنیت سازمان ملل متحد وجود خواهد داشت. " .......... مراد از نتیجه رضایت بخش (satisfactory conclusion) چیست؟ قید رضایت بخش یک قید کیفی است و طرف غربی می تواند مدعی شود که اقدامات شما رضایت بخش نبوده است. حالا جواب این یک دونه ایراد رو بدید اونوقت من قبول میکنم که تمام منتقدان بی سوادن و مجریان توافق نامه عالم کل. تازه از نظر من جمله ((گامهای دیگری از جمله ....)) خودش به معنی هزاران مذاکره است که میتونه ساخت موشک ، ماهواره، سوخت جامد، جزایر ابوموسی و اسرائیل و .... باشه
  • عبدالرحيمي IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    آنهايي كه npt را mpt مي دانند و مدام بدون بررسي و إشراف بر محتواي برنامه ها و اقدامات فقط در رد اقدامات صحبت مي كنند
  • آزاد مرد A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    دکتر روحانی؛ درد و بلات بخوره تو سرمغرضین بی سواد!
    • بزدان IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      2 2
      درد و بلای مردم هم بخوره تو سر این تدبیر به امید خدا
    • بی نام RO ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      2 1
      بی سوادها جز این مملکت نیستن؟! سربازی نمیرن؟! توی دفاع مقدس نبودن؟! با سوادها موقع جنگ کجا بودن؟! توی آمریکا بودن! وقتی همین بچه های کم سواد جلوی توپ می ایستادن
    • بی نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      1 0
      آمین
    • بی نام A1 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      0 0
      الهی آمین
    • بی نام CA ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      0 0
      و تو سر کاسبین تحریم !
    • بی نام A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      2 2
      منم تکرار میکنم و اعتقادم همین است: دکتر روحانی؛ درد و بلات بخوره تو سرمغرضین بی سواد!
  • بی نام A1 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 1
    معلومه شما متن توافق نامه رو دقيق نخوندي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ت حسین EU ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 2
    برای اولین بار از روحانی مچکرم که تصمیم گرفت جلوی یه عده کم سواد ایستادگی کند
  • بی نام A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 2
    اقاي روحاني حرف دل بسياري از مردم ايران را زد. ممنونيم
  • وحید A1 ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 2
    درود بر رئیس جمهور محبوب
  • بی نام US ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    شاید جمع شدن بعضی سفره ها ،کفر خیلیا رو در آورده
  • بی نام IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 2
    منظورشان كاسبين فتنه است.
  • بی نام A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    بی سوادها کسانی هستند که نونشون توی تحریم ها بود و برای خودشون کیسه دوخته بودن و امروز برداشته شدن تحریمها نون اینها چه به لحاظ اقتصادی و چه سیاسی آجر می شود
  • جواد IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    4 0
    ما افتخار میکنیم که بیسوادیم چون آینده رو میبینیم و اینکه سالها عقبنشینی کردیم.مگه فکر میکنید آمریکا به همین راحتی ایران رو ول میکنه؟یعنی فکر میکنید با این توافقات مقطعی مشکلات حل میشه؟البته گذر زمان بهترین پاسخگو خواهد بود و کمی صبر میکنیم ببینیم چی میشه.35 سال صبر کردیم و همه ی مشکلات رو تحمل کردیم این چند صباح هم روش.ببینیم چی میشه ما از خدا میخواهیم مشکلات حل بشه ولی به خدا به اینها نمیتونیم اعتماد کنیم.
  • بی نام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    به هر خال قریب به اتفاق رای اورده باید احترام گذاشته شود و اقای روحانی هم نقد پذیر باشد
  • بی نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    8 سال مملت دستتون بود. جز بي نظمي ،بي ثباتي ،تصميمات كوته بينانه چيز ديگري ازتون نديديم. حالا كه يك نفر پيدا شده و با شجاعت وارد عرصه شده تا گره از كار اين مساله باز كنه و كمك كنه تامردم نفسي تازه كنن باز هم شروع كردين به چوب لاي چرخ كار گذاشتن. شما از تحريم نون ميخوريد و منفعتتون در ابقاي تحريمهاست.درود بر روحاني و ظريف. ما با دلهامون ازتون حمايت ميكنيم.
  • بی نام A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    درود وهزاران درودبه رهبری فرزانه واگاه وروحانی باتدبیروشجاع.روحانی بسیارعالی عمل میکنی. موفق باشی
  • مجتبی بیگی A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    با سلام تورا به خدا بگذارید بنده خدا کارش رو بکنه این بابا که همه خط قرمزهارو هم که رعایت کرده و به فکر مملکت و مردمه
    • سمیه A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      2 0
      خییییلی به فکر مردمه! اصلاً زیادی به فکر مردمه. کاش اینقد به فکر مذدم نبود. سبد کالاش دیگه من کشته
  • سینا IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    مدیونی اگه فکر کنی منظورش حسینیان و شریعتمداری باشه...
  • سپهر رادفر IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    از چیدمان مجلس فعلی چیزی جز این حاصل نمی شود .
  • بی نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    درود بر روحانی. مخالفین دولت در واقع مخالف ملت هستند.
  • بی نام IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    روحانی مچکریم............
  • بی نام A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 2
    خب کسانیکه این حرف رو بخودشون گرفتن و اعلام بی سوادی کردن حتما ازجای خاصی پول میگیرن دیگ غیر از این هست ؟؟؟
  • .... IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 1
    به خدا چوب حراج زدن به داشته هامون چه هنریه که انقدر بزرگش می کنند... خجالت بکشید گند زدید به غرور ملی مون...
  • مهدی A1 ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    آقای روحانی به خدا مردم پشت سر شما هستند خواهشاً کم نیارید جلوی این آدم های بی سواد
  • بی نام SE ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 1
    کلا شعار دادن راحته، ولی فکر نمی کنم حداقل هیچکدوم از ما ظرفیت پذیرش نقد واقعی رو داشته باشیم. علما و سیاستمداران که دیگه جای خود دارند!
  • ایرانی IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    اونی که تسلیت گفت انقد منافعش به خطر افتاده بود که مثل عزا براش میموند حتما دیگه درآمد تحریمش از بین میره
  • بی نام A1 ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    روحانی از پایگاه عظیم حمایت مردمی برخوردار است تا کور شود هر آنکه نتواند دید...
  • مهدی A1 ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    همه با هم در کنار روحانی با یستسم و یار ویاور رهبر و روحانی باشیم تا به سرزمیی بزرگ و اسلامی واقعی برسیم که ظللم و ستم در این سرزمین جایی نداشته باشد . زنده باد رهبرم پاینده باد امیدم روحانی عزیزم.
  • شهاب A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 1
    یه روز مخالفان با عنوان خس و خاشاک و یه روز دیگه با عنوان کم سواد خونده میشن ...
  • یاسر A1 ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 1
    لبخندهای دیشب روحانی دیگه مثل دفعات قبلی نبود. کم کم لبخنداش داره مثل احمدی نژاد تصنعی و زورکی و حرص آور میشه. حالا ببینید کی گفتم.
  • زضا A1 ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    زنده باد روحانی
  • سجاس IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 1
    آقای روحانی کم آوردی دیگه بهونه نیار
  • بی نام A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    همه ما میدانیم که حرفهای روحانی متوجه چه کسانی بود.آیا واقعا کسی که ان پی تی را ام پی تی مینویسد و میخواند بیسواد نیست؟روحانی همه منتقدان را بیسواد ننامید او گفت چرا بیسوادها نظر میدهند و اساتید دانشگاه وارد بحث و نظر نمیشوند؟در وا قع او از متخصصین خواست به مسئله ورود کنند ونظرات کارشناسی بدهند تا حسن وعیب مسئله روشن شود.البته ایشان هم باید در صورت ورود متخصصین مستقل به بحث مذاکرات هسته ای به نظرات آنها توجه کند.تا غیر متخصصین سیاسی کار که اصلا و ابدا نه تنها دغدغه هسته ای که اساسا دغدغه ملی ندارندخود بخود به حاشیه رانده شوند.
  • بی نام A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    107 8
    ای کاش فقط بی سواد بودند ، هم بی سوادندف هم مغرضند، هم لجوجندو هم نان به نرخ روز خورانند
  • م IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    بهرحال کسی که منتقدینشو بی سواد میخونه. مارو یاداحمدی نژاد میندازه.
    • بی نام A1 ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      1 0
      با نظر شما کاملا موافقم ،دوستان کامنت گذار ما فعلا درگیر احساساتند ،کمی دیرتر به این مهم می رسند.
    • دوستداروطن GB ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      0 1
      تورابه خدامارابه یاداحمدی نژادنیندازیدوبگذاریددکترکارش روادامه بدهد. دکتردوست داریم
    • بی نام IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      0 1
      عزیزم منتقد کسیه که یه چیزی میفهمه و به خاطر مردم و صلاح کشورتلاش میکنه نه کسایی که به خاطر منافع شخصی و جناحی و اونم از روی نا آگاهی چوب لای چرخ ملت میزاره در حالی که هشت سال بلا نبود که سر ملت دولت نیاره ولی نه تنها سکوت کردن بلکه از دولت حمایت کردن و بهش مقام قدسیت بالا بردن.
  • h A1 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    خبراآنلاین خسته نشدید اینقدر از دکتر روحانی خبر می گذارید؟..شما هم تعادل رو رعایت کنید..
  • نيما A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    نماینده مشهد اعتراض کرده بود به توافق ژنو،بعد تو متن بجای ان.پی.تی نوشته بود ام.پی.تی. این الان کم سواد نیست؟
    • بی نام US ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      0 0
      اون یه پدیده است!
    • شرفخانی IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      0 0
      ببخشید ما مشهدیها از داشتن اینجور نماینده بیزاریم در انتخابات آینده با رای خود جواب خواهیم داد
  • مجید.ح A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    بیسوادها این ملکت کسانی هستند که در حال چپاول بیت المال ایران هستند دائم معترض هستند دکتر ملت کاملا از شما حمایت میکنند خداوند یار و نگهدارت باشد .
  • شیرازی A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    بی سواد خواندن منتقدین از طرف کسی که خودش همه را به انتقاد دعوت می کند اصلا کار درستی نبود باید انتقاد را با انتقاد جواب داد نه با توهین
    • سلام A1 ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      0 0
      کسی که عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی باشه فرق (ان پی تی) با (ام تی پی) رو ندونه چیه باید اسمش رو چی گذاشت؟ شما هر چی بگی ما همون صداش می کنیم. دانشمند خوبه ؟؟!!
    • بی نام A1 ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      0 0
      این افراد منتقد باسواد! عملکرد دولت قبلی رو با این دولت مقایسه کنند و بعد انتقاد کنند.
    • رضا A1 ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      1 0
      درخواست برای روشنگری اساتید نیاز به توهین به منتقدین نداره ایشون یه کم ناراحتیش روش اثر گذاشت از کوره در رفت...البته من نگرانم از علی شکوهی مشاور میرحسین شنیدم زمان هاشمی خیلی فضای نقد محدود بوده میترسم ایشون هم راه هاشمی رو بره
    • ناشناس IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
      0 1
      انتقاد خیلی خوبه. ولی کاری که بعضی ها با رئیس جمهور می کنند انتقاد نیست تخریبه. معلوم نیست از کجا دارن می سوزند که اینجوری دارن حرف مفت می زنند. اینهایی که از توافق ناراضی هستند، تنها به فکر جیب خودشون هستند و تو این مدت چنان سودی بردند که می تونند یک شهر رو بخرند و مطمئن باشید اینقدر اینور و اونور برای خودشون جا درست کردند که اگه خدایی نکرده جنگ بشه فورا از ایران فرار کنند. درود بر عقل و تدبیر
    • هوشنگ A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
      1 0
      این منفی ها برای چیست؟ بیایید ماها منطقی باشیم. اگر ما هم لجبازی کنیم که مانند قبل میشود. اگر ایرادی هست شجاعانه مانند آقای روحانی عذر خواهی کنیم. بیایید سنت های قبل را بشکنیم. به امید دولتی قوی و مردمدار
  • ارام CH ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    96 10
    آقای روحانی روزی رو اعلان کنند تا مردم برای تجدید بیعت با دولت منتخب که رهبری اصرار به همکاری با ان داشته و دارند به صحنه ببایند و جواب منتقدان کم سواد را بدهند.تا هم مقرضان خارجی و هم داخلی گوشی دستشانبییاید ما برای خلق حماسه ی سیاسی دوم هم آماده ایم تا پیام 24 خرداد را به کسانی که هنوز انرا دریافت نکردند برسانیم
    • بی نام A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      1 0
      آرام جون، مغرض درسته نه مقرض! حواسمون باشه الان اینجا بحث بی سواد و کم سواد مطرحه!
  • ناشناس IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    85 10
    از اول اين توافق نامه يك عده شروع به كارشكني كردند. لنگه كفش زدند ، توهين ها كردند ، ايرادهاي بني اسرائيلي گرفتند.... ببخشيد آقاي روحاني هم خسته شده اند. ايشان هم انسان هستند . چقدر تحمل بكند؟
  • لیلی A1 ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 1
    ما خواهان آزادی کلام برای امثال استاد زیباکلام هستیم، آقای روحانی نگذارید حق ایشان پایمال شود
  • بی نام IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 0
    کلا هرکسی که لحظه ای شک کنه که آکسفورد رو از روی مدرسه قیضیه ساختند!!! یقینا بی سواد است!
  • بی نام A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 1
    مخلص جناب سرهنگ!!!
  • محمد A1 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    پیام ملت ایران در 24 خرداد این بود : نفی گروهک افراطی و رانت خوار.2- مخالفت با تفکر طالبانی 3- حمایت از تدبیر و اعتدال . 4- درخواست تعامل با تمام ملل دنیا از سوی دولتمردان 5-مخالفت و نفی آنان که خود را قیم مردم می دانند . درود بر دکتر حسن روحانی منتخب ملت ایران. زنده باد زندگی
  • مسیب ابراهیمی DK ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    با سلام اقای روحانی کارش را تازه شروع کرده منتقدان باید توجه داشته باشن که یک کشور ی را تحویل اقای روحانی داده اند که در ان مشکلات داخلی وخارجی زیادی وجود داشت وباید به ایشان زمان بدهیم وانشاالله با حمایتهای رهبر ی موفق خواهند شد
  • حاج رمضون A1 ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 1
    خدایا آنهایی که اهل خدمتند را توفیق و آنهایی که مغرضند را ............بفرما.
  • میثم US ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    0 1
    با سلام وقتی رهبری حضرت امام خامنه ای(حفظکم الله)از توافقنامه و تیم مزاکره کننده حمایت میکنند و آنها را فرزندان انقلاب مینامند و از همه میخواهند که از انها حمایت کنند این افراد دیگر چه میگویند.جناب دکتر روحانی را مردم انتخاب کرده اند و مزاکرات انجام شده و توافق بدست امده خواست رهبری بزرگوار و اکثر مردم میباشد.آیا اینها بیشتر از رهبری نگران نظام هستند آیا اینها به تنهایی میخواهند اهداف انقلاب را به سرانجام برسانند آیا نگرانی واقعی آنها مشکلات کشور و انقلاب است یا به منافع خود فکر میکنند.چرا در دولت قبلی چشم خود را بر روی تمام مشکلات بسته بودند؟همه ملت ایران آگاهند و کلید حل مشکلات کشور و آینده درخشان برای خود و فرزندان خود را در تبعیت از رهبری و اتحاد میدانند.
  • صابر EU ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    1 1
    یک روز موضوع نقدشان توافق ژنو است و روزی دیگر سبد کالای دولت برای مردم. پر حاشیه ترین کارای دولت همین ها است که گفتین معلومه که باعث نقد دولت میشه هر دو کارای بزرگی بودند که دولت انجام داده از قضا هر دو مورد به عذت ویا تحقیر مردم انجامیده . نزدیکترین حامیان دولت مجبور به نقد دولت شدند. راستی تو متنی که نوشتید ثابت میکنه که خیلی از نماینده ها مجلس بی سوادن . چی شده که شعار "درود بر مخالف من "تبدیل به "منتقد بی سواد " شده
  • جاوید IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    0 1
    اشاره روحانی به کسانی است که فرق npt با mpt را نمیدانند ، والسلام! اینکه چرا یک عده جلو جلو خودشون رو مخاطب فرض کرده اند ، باید از خودشون ببرسید!!
  • علی IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    1 1
    سواد دار بودن همین رئیس جمهور یا منتقدان مشخص می شود فعلا صبر کنید فقط یک سال
  • بی نام IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    0 1
    این بیسوادها نوعا همان به آلاف والوف رسیده هایی هستند که سیرمونی ندارند،همه .......بخاطر منافع مادی است که به آن رسیده اند!
  • بی نام A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    0 1
    در کم سواد بودن منتقدان ژنو شکی نیست
  • مقدم A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    2 1
    اقای رام تند نرو 24 خرداد که قبول داره نماینده شماها بود تو مجلس انژِ هسته ای ایران رو برای امریکا بر ملا کردن و احمدی نژآد هم استاد دانشگاه بود و هستو اونهای که ایشان رو بی سواد میدانن خودشو بی سواد ن
  • فرهاد A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    3 1
    بیشترکسانی که از دولت بابت توافق هسته ای انتقاد میکنند اگر از غنی سازی و غیره از انها سوال شود چیزی نخواهند فهمید فقط بلدند دنباله رو دیگران بگیرند الا اگر به انها فرصت داده شود تا در این مورد در صفحه گوگل جستجو کنند و جوابهای بی سر وته دهند !!!!!!
  • مجتبی IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    0 1
    ازمسولین تقاضا میشود خوراک برای رساناهای بیگانه تهیه نکنند بخصوص جناحها وسیستمداران این امر باعث میشود یکعده ضربه خورده یا ضربه یخورند وبدامن دشمن پناه ببرند
  • رامین A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    0 1
    دکتر جان این را بدان که یک ملت حامی و پشتیبان توست که این را در انتخابات 24 خرداد ماه نشان دادند پس به خدا توکل کن و در راه منافع ملی ایران با اتکاء به حمایت ملتت قدم بردار...سربلند ایران...
  • سیدجعفر میربخشی A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    0 1
    با سلام و ادب مگر ما ولایت فقیه را قبول نداریم اگر قبول داریم پس چرا هی چوب لای چرخ می زاریم رییس جمهور محترم حکم ریاست جمهوری ایشان از سوی نائب امام عصر (عج) آیت الله سیدعلی خامنه ای مدظلعه العالی تنفیذ شده است دیگر بس است اینقدر به دولت حاج حسن طعنه نزنید...
  • فريدون IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    0 1
    مي پرسين مقصود روحاني از بيسوادها كي بود؟ اونهايي كه بسته پاداش مي دن،‌و اونهايي كه بسته رو مي گيرن و سوادشون نمي رسه به اينكه اين كار دزديه! و هوز از بسته دهنده حمايت مي كنن!‌ميترسن پاشون به ميون كشيده بشه. مي گن فحس را پرت كن وسط ميدون صاحب فحش خودش اونو پيدا مي كنه!‌ فردا صاحبان فحش بيسوادي خودشون صداشون بلند ميشه،‌خودشن ميگن مقصودش ماييم! ميگن دروغ ميگه! راستي كي دروغ ميگه؟
  • ز A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    1 1
    وقتی 18 میلیون ادم بی بصیرت تو ایران هست از رئیس جمهورش هم بیشتر از این انتظار نمیره....
  • رضا A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    1 1
    در اینکه امریکا وغرب دشمنند انرژی هسته ای حقی است مسلم این که باید بترسیم حقوق وامنیت ملی مان رامعامله نکنند شکی نیست اما وقتی خودمان خودمان را تحمل نمیکنیم دایم در پی حذف یکدیگریم منافع خودرابهمنافع ملی وحتی اعتقادی ترجیح میدهیم همه اش درپی رانتیم تابیشتر ببریم خطرناک است اسلام رابدنام وایران رااسیب پذیر میکندوالا جاهلان هم میتوانند انتقادکنند تارشد کنند امابا مغرضان چهباید کرد باانان که منفعشان درتعارض با منافع ملت است با انانیکه هردم به یک رنگند بیاییم ایران ومنافع ملی مان راازاشخاص جدا کنیم اسلام وایران ومردم ومنافع سرزمینیمان رادراولویت اول قراردهیم خودمان رابرای فداشدن اماده کنیم مطالعه کنیم قبل ازهرحرف بیاندیشیم دشمنان مادوصدسال روی مامطالعه داشته اند دایم درحال رصد ماهستند وجرارند
  • حسن IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    2 1
    آقای روحانی و دوستانش دیگران را به خاطر همچین جملاتی به باد انتقاد می گرفتند ولی حالا خودشان به راحتی همانطور عمل می کنند و بازهم دیگران نباید حرف بزنند. این یعنی عین دموکراسی غربی!!!!!! روحانی برات متاسفم برو خوش باش
  • محمد IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    1 0
    بابا شما که همیشه میگفتین "ادب مرد به از دولت اوست" هنوز شش ماه نگذشته ادب رو گذاشتین کنار. بابا از محمود انتظار می رفت از جناب روحانی که این ادبیات انتظار نمیره!
  • رضا IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    0 2
    آقای روحانی منتقدان توافقنامه ژنو که نمی دونن ام پی تی یا ان پی تی درست هست رو بی سواد می خونن، حتما باید می آمد مثل احمدی نژاد منتقدان رو بزغاله می خوند !!! موندم بخدا قسم اینا چه جور آدمهایی هستند اگه بی سواد خوندن منتقدان اینقدر بد بوده پس چرا بزغاله خوندن احمدی نژاد خوب بود و صداتون هم در نیامد!! خبرآنلاین خواهشن فقط همین بار رو چاپ کن
  • حمزه IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    0 0
    جناب رئس جمهور از توافق ژنو اطلاع نداریم که باسواد یا بیسواد باشیم
  • نیم سواد IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    1 0
    بهتر بود بجای بی سواد میگفت بی انصاف. متاسفانه آدم های بی سواد و کم سواد تو همه جناح ها کم نیستند البته اکثرشون مدرک دکتری هم دارند!
  • اسماعیل A1 ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    1 0
    آقای روحانی گفتند "کم سوادها" نه "بی سوادها". البته در عصر حاضر و دنیای تکنولوژی فعلی کمتر کسی می تواند ادعا کند که پر سواد است
  • محسن اکبری A1 ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    1 0
    ام پی تی . هه
  • ایرانی A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    2 0
    توافق ژنوبزرگترین شکست برای ایران بوده وهست بااین وجود آمریکائیها دائما مارا تهدید نظامی میکنند وهمین امروز 31شرکت وفرد را که با ایران مبادلات تجاری داشتند ودارند درلیست تحریم ها قرار دادندمبارک آقایان روحانی وهاشمی وظریف باشد. آقای ظریف از تهدید نظامی ترس وواهمه نداشته باش مگر ندیدی خداوند متعال باشیاطین در کویر طبس چه کرد؟مگر ندیدی آنهمه توطئه وجنگ 8 ساله را آمریکائیها بر ما تحمیل کردند امادرنهایت به لطف خدا پیروز این جنگ ایران اسلامی بود. آقای روحانی این ملت بی سواد نیستنداین ملت بسیار بیدارنداین ملت از دولت خود اقتدار می خواهندکه متاسفانه تا امروز نداشت .
  • hamoon BE ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    0 1
    بی سواد همونیه، که حرف اقای روحانی به قبایش بر خورده و زودتر و بیشتر از همه صداش در اومده.
  • مردمی IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    1 0
    آیا برای شما یا من که از افراد عادی جامعه هستیم که ممکنه مخالف یا موافق باشیم مشخصه که داشتن انرژی هسته ای چقدر هزینه داشته؟ حالا یا مستقیم یا غیر مستقیم. تا ما ندونیم نمیتونیم راجع به این مسئله قضاوت درستی بکنیم. ضمنا پیشنهاد میکنم موافقت یا مخالفت خودتون رو به افراد منصوب نکنیم.یک آدم حرفه ای ممکن کار اشتباهی انجام بده و بلعکس یک آدم غیر حرفه ای هم ممکن کار درستی انجام بده. پس بجای بحث روی افراد به کارهاشون نظر بدیم.
  • فاطمه A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    1 0
    حالا اگر همین حرف رو احمدی نژاد می زد اینا چه کار می کردن؟خدایی رسواش می کردن ولی چون روحانی گفته حمایت می کنن درسته شما به روحانی رای دادین ولی دیگه دلیل نمی شه انصاف رو کنار بگذارین و از رفتارهای غلطش هم حمایت کنین این جور طرفداری کردن یک جور بردگی هست افتخار نیست مایه سرافکندگیه رییس جمهور مملکت راحت منتقدین رو بیسواد خطاب می کنه هر جای دیگه دنیا بود باید عذر خواهی می کرد. حالا تو ایران نه تنها عذر خواهی نمی کنه تازه یه عده شعبون بی مخ تو ایران از این کارش حمایت هم می کنن. اگر واقعا ادعای آزادی بیان داری نظرمو بگذار