۰ نفر
۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰

فارس نوشت:

 

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: مجلس طی مذاکره از دولت خواسته است ۴ ایراد در نحوه تخصیص و توزیع سبد کالا را رفع کند که به دنبال آن دولت هم قول بازنگری و اصلاح داده است.

ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس  در مورد اینکه نتایج مذاکرات در خصوص نحوه تخصیص و توزیع سبد کالا بین دولت و مجلس به چه نتیجه‌ای رسید، گفت: مجلس در این مورد با دولت مذاکره‌ای داشت که در این مذاکره به 4 ایراد اساسی نحوه توزیع کالا پرداخته شد.

وی افزود: اول اینکه در این مذاکرات از دولت پرسیده شد که چرا از طریق سبد کالا برنج ایرانی توزیع نمی‌شود و برنج آن ترکی و هندی است؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: همچنین به دولت گفته شده که بجای توزیع سبد کالا به مردم کارت‌هایی داده شود تا هر وقت که می‌خواستند با آن کارت اقدام به تهیه سبد کالای کنند.

ندیمی اظهار داشت: در این مذاکره، مجلس از دولت خواست که اطلاع‌رسانی را در خصوص نحوه تخصیص سبد کالا را گسترش دهد و به مردم اطلاع دهند که چرا این سبد مشمول عده‌ای شده و عده‌ای از آن بی‌بهره‌اند.

وی افزود: مجلس از دولت خواست که در تعداد فروشگاه‌های توزیع کننده سبد کالا تجدید نظر کند و برای رفاه مردم تعداد این فروشگاه‌ها را افزایش دهد که دولت در مورد رفع این اشکالات قول بازنگری داده و امیدواریم بزودی اصلاحات انجام شود.

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 336827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    21 4
    شاید یکی برنج هندی نخوره یا روغن مایع نخوره این چه وضع کمک به مردمه.
    • بی نام A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      4 1
      داداش این سبد در اصل برای نیازمندانه فکر کنم شما از اونهایی که اشتباهیی رسیده دستت!
    • بی نام US ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      2 1
      اگه دولت کمک کنه یک چیزی می گید نکنه یک چیز دیگه... شما دوست ندارید نگیرید بدید به کسانی که نیازمند همین برنج هندی هستند ...هجوم مردم چه ارتباطی به دولت حاضر داره
  • بازنشته نامین اجتماعی A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 0
    به ما بازنشستگان که سبد کالا تعلق نگرفت چون ما که وضعمان به لطف خدا خیلی خوبه جا داره از وزیر محترم کار و امور اجتماعی تشکر ویژه داشته باشیم
  • رضا IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 1
    بعنوان موافق نحوه توضیح سبد کالا کسانس که عنوان کرده بودند بصورت اعتبار میبایست در اختیار سرپرستان خانواده قرار میگرفت بنظرم دولت محترم دور اندیشی بجایی انجام داده است چرا که در کشور ما خانواده های زیادی هستند که سرپرست خانواده انها به نوعی بامشکل اعتیاد دست وپنجه نرم میکند و بااین طرح که خیلی بجا و منطقی است با وجود اینکه روی کالاهای مربوطه درج گردیده غیر قابل فروش فرصت سوء استفاده ازافراد بد سرپرست گرفته میشود..ممنون
    • مستشکل A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
      0 0
      باید حال عموم مردم رو در نظر گرفت نه یک عده ی خاص رو برادر.
  • بی نام A1 ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 0
    فقط اطلاع رسانی کنه که چرا عده ای مشمول شدند و عده ای نه؟؟ پس اون کارگرایی که هیچ سهمی نداشتند چی؟؟ یعنی قرار نیست به اونا از این سبد داده بشه؟
  • بی نام A1 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 0
    چرا به بقیه که بیمه ندارند وکارگران ساختمانی وفقرا تعلق نگرفت؟هیچ کس هم اسمشونو نمیاره؟
  • ییی A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 2
    دولت بی تدبیر
  • مسعود IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 0
    باسلام بایدازدولت تشکرکردکه به فکرمردم هستند امااینگونه توزیع همیشه مشکلاتی راایجادمی کند که کم وبیش بیان شده بهتراست مردم درانتخاب نوع کالا آزادباشند ومحدودیت زمانی کمتری داشته باشند
  • ولی اله صالحی A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 0
    با سلام به نظر می رسد یکی از مهمترین و فراگیرترین مشکلات طرح، فراموشی بخشی از کم درآمدترین اقشار جامعه شامل: کارگران،بخصوص کارگران فصلی، ساختمانی، پیک موتوری، کارگران مشاغل آزاد که متاسفانه هیچگونه درآمد ثابتی ندارند و فاقد هرگونه بیمه می باشند است که در اینگونه طرح ها فراموش می شوند. شماره تماس، 09125944688 باتشکر از فرصتی که برای بیان موضوع فراهم ساختید.
  • رضا A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    0 0
    مشاغل ازاد بچه های ناتنی هستند؟ .خدا را خوش نمیاد دولت خدمتگذار مساوات را رعایت نکند