روزنامه القدس العربی نوشت آمریکا در قبال تروریستها بر اساس مصالح خود موضعگیری می کند و منافع ملت ها و منطقه را در نظر نمی گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  روزنامه القدس العربی چاپ لندن نوشت باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در سخنرانی سالیانه خود اعلام کرد آمریکا شبکه القاعده دشمن آمریکا است و دولت او توانسته است این شبکه را در مسیر شکست قرار دهد.

اما همین کشور رسما اعلام کرده است به برخی از گروه های شورشی در سوریه که مخالف اسد هستند کمک نظامی کرده است در حالیکه همه می دانند این گروه ها با القاعده در تماس هستند.

در همین حال این موضوع زمانی آشکار می شود که نوری المالکی به این اقدام آمریکا اعتراض کرده و معتقد است این کار باعث سر ریز شدن اقدامات ترویستی به عراق می شود و این مغایر با پیمانی است که آمریکا با دولت عراق در راه مبارزه با ترویسم منعقد کرده است.

این روزنامه می افزاید صحنه منطقه نشان می دهد که آمریکا هرکجا که لازم باشد از تروریست ها حمایت می کند و هرکجا که به منفعت آنها نیست با آنها مبارزه می کند و حلقه وصل همه این تصمیم گیری ها حفظ امنیت اسرائیل است.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 336671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    4 0
    اردوغان هر ان چه که با زور و با ارسال سلاح و با بسیج هزاران تروریست در سوریه نتوانست بدست آورد می خواهد از طریق ایران بدست آورد بهتر است ایران پایش در هر مذاکره صلح سوریه بیرون بکشد تا به این کشور خیانت نکند اگر سوریه سقوط کند چند استان ایران هم سقوط می کنند و یا بسیار نا امن خواهند شد
    • بی نام A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
      0 0
      با موضع شما درباره مذاکرات صلح سوریه موافقم. تا زمانیکه در این مذاکرات منافع ایران و به تبع آن حزب الله لبنان رعایت نشه دلیلی نداره که برای منفعت دیگران از جمله ترکیه مایه بذاریم. اما اینکه فرمودید در صورت سقوط سوریه بعضی استانهای ایران نا امن میشوند,موافق نیستم. امنیت داخلی ایران به مسایل سوریه ار تباطی نداره. هر چند که از دست دادن سوریه ,حزب الله رو که متحد ایرانه با مشکلاتی مواجه میکنه و قدرت مانور ما در مسایل منطقه ای رو کاهش میده. علیرغم کوششهایی که ما برای جلوگیری از سقوط سوریه میکنیم, باید فرض رو بر این بذاریم که اگه کوششهای ما جواب نداد برنامه بعدی ما چه باید باشه.برای هر دو حالت باید آماده باشیم.
  • بی نام A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 0
    بالاخره منظورت چی بود مداخله بکنه یا نکنه؟؟؟ خودت یکبار درست بخون ببین چی نوشتی۰۰ اگر مداخله نکند سقوط میکند و به قول شما چند استان ایران نا امن میشود۰۰۰ بهتراست به مردم سوریه خیانت نکند۰۰۰ مثل کیهان تحلیل کردی عزیز
  • بی نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    0 1
    ننگ بر تروریسم و حامی نخست تروریسم در جهان حکومت تروریستی امریکا