ایسنا نوشت:

وزیر سابق محیط زیست ترکیه که در جریان تحقیقات پرونده فساد مالی استعفا کرده بود، درخواست خود را پس گرفت و از دولت عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه حریت، "اردوغان بایراکتار"، وزیر سابق محیط زیست ترکیه پس از دیدار با رجب طیب اردوغان، نخست‌وزیر این کشور درخواست استعفایش را پس گرفت. وی همچنین از اردوغان و دوستانش در کابینه به خاطر اظهاراتش در 25 دسامبر 2013 عذرخواهی کرد.

وی گفت: اردوغان رهبر من است. من در اظهاراتم در 25 دسامبر 2013 یک بار دیگر بر این مساله تاکید کردم. واژه استعفا که من از آن استفاده کردم، سوءتعبیر شده است. من از رهبرم و دوستانم به خاطر این اظهارات عذر می‌خواهم.

نخست‌وزیر ترکیه این مساله را رد کرد که وزیر سابق محیط زیست را برای پس گرفتن درخواست استعفایش متقاعده کرده است و افزود: من با او دیدار کردم. من او را متقاعد نکردم تا این کار را انجام دهد. او یکی از چهار برادر من است و به مدت 25 سال من او را می‌شناسم. این وظیفه من نیست که اشتباهاتش را درست کنم. او خود پشیمان است.

وزیر سابق محیط زیست ترکیه که پسرش مدت کوتاهی در پی تحقیقات اختلاس مالی گسترده دولت، بازداشت بود، در مصاحبه سال گذشته خود اعلام کرد، به خاطر صلاح ملت و مردم معتقدم اردوغان هم باید استعفا دهد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 336574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =