۰ نفر
۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۵

ایسنا نوشت:

رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه مناقشه برانگیزی که پیش از بازی بزرگ لیگ هاکی روی یخ این کشور پخش شد، شبکه خبری فاکس نیوز این کشور را به دلیل تداوم اتهام‌زنی به دولت به سبب حمله شبه‌نظامیان لیبیایی به کنسولگری آمریکا در شهر بنغازی در سال 2011 مورد انتقاد شدید قرار داد.

به گزارش  فاکس نیوز، باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا در این مصاحبه به اتهامات مربوط به این که تیم دولت وی علت حمله شبه‌نظامیان در شهر بنغازی را کوچک شمرده است، واکنش نشان داد.

در این مصاحبه مجری شبکه فاکس نیوز از اوباما پرسید چرا وی مسئول خدمات انسانی و بهداشت و درمان خود را به سبب اجرای ضعیف قانون خدمات بهداشت و درمان در سال گذشته میلادی اخراج نکرده است و در عین حال آیا در اداره درآمدهای داخلی دولت فساد وجود دارد و آیا کاخ سفید حمله تروریستی سال 2012 به کنسولگری آمریکا در شهر بنغازی لیبی را کم اهمیت دانسته است؟

اوباما در پاسخ گفت: برخی تصمیمات احمقانه مقصر تحقیقات اضافی اداره درآمد داخلی (IRS) در قبال گروه‌های محافظه‌کار "تی پارتی" هستند که به دنبال وضعیت معاف از مالیات بودند و این مساله در جریان جلسات استماع در کنگره حل و فصل شد.

اوباما تاکید کرد: اینگونه مسائل به این دلیل مطرح می‌شوند که شما و تلویزیون شما دوست دارید به آنها دامن بزنید.

اوریلی، مجری فاکس نیوز به اوباما گفت: بسیاری از مردم عقیده دارند تیم انتخاباتی اوباما علت حمله شبه‌نظامیان در بنغازی را که طی ‌آن چهار آمریکایی کشته شدند، کم‌اهمیت جلوه داده اما اوباما در پاسخ به وی گفت: آنها به این دلیل چنین اعتقادی دارند که افرادی مثل شما چنین چیزهایی را به آنها می‌گویند!

در ادامه اوریلی اوباما را درخصوص این که چرا "کاتلین سبلیوس"، دبیر خدمات انسانی و بهداشت و درمان خود را به دلیل مشکلات پیش آمده در فرآیند ثبت نام برای برنامه جدید بهداشت و درمان اخراج نکرده، تحت فشار قرار داد که اوباما در پاسخ گفت: اولویت اصلی من اکنون این است که اطمینان حاصل کنم این برنامه برای مردم آمریکا اجرا می‌شود.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 336431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    29 3
    فاکس نیوز شبیه 20:30 عمل میکنه!! --------------------------------------------- ا
  • بی نام A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    27 2
    اوه این اُرایلی که کلا مشهوره به کله خرابی! یه آدم شدیدا مذهبی و راستگراست و برنامه ش هم در امریکا پربیننده ترین برنامه شبکه های خبری هست. خوراک برنامه های طنز جان استیوارت و استیون کلبرت بوده از قدیم.
    • بی نام A1 ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
      2 1
      بابا امریکایی بابا غرب!!
  • بی نام CA ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    5 2
    عنوان مسابقه کاملا اشتباه قید شده. این مصاحبه قبل از مسابقه مهم سوپر بال (فینال بازیهای فوتبال آمریکایی) انجام شده که نشانه بارز وجود آزادی برای رسانها در آمریکا است. بهتر است از مترجم مجرب استفاده کنید