۰ نفر
۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۸

ایسنا نوشت:

وزارت خارجه ‌آمریکا در پاسخ به انتقاد برخی از مسئولان رژیم صهیونیستی از اظهارات اخیر جان کری اعلام کرد: کری کارنامه درخشانی دارد و 30 سال به اسرائیلی‌ها خدمت کرد.

به گزارش سایت شبکه فلسطین الیوم، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اذعان کرد: جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا کارنامه کاری درخشانی درباره اسرائیل دارد که ثابت می‌کند وی ظرف 30 سال اخیر در کنار اسرائیل ایستاده و برای حفظ امنیت آن تلاش کرده است و به شدت مخالف تحریم‌ها علیه تل‌آویو است.

پیشتر وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانس امنیتی مونیخ هشدار داد: در صورتی که مذاکرات میان اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین شکست بخورد، احتمال تحریم‌های بین‌المللی علیه اسرائیل وجود دارد.

این اظهارات جان کری انتقادهای بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و نفتالی بنت، وزیر اقتصاد این رژیم و یووال اشتاینیتس، وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت.

نتانیاهو در واکنش به اظهارات اخیر جان کری مبنی بر اینکه شکست مذاکرات سازش انزوای بیشتر اسرائیل را به دنبال خواهد داشت، تاکید کرد که این سخنان هیچ سودی ندارد و حتی فرصت‌ها برای تحقق صلح در منطقه را نیز از بین می‌برد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 336393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    4 0
    کری لیاقت رییس جمهوری ایالات متحده بعد از اوباما رو داره و بنظر من بهترین گزینه است.