وب سایت صهیونیستی دبکا فایل در گزارشی ادعا کرد ترکیه هم زمان با سفر اردوغان به تهران پایگاه هایی برای آموزش القاعده افتتاح کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، پایگاه دبکا فایل متعلق به سرویس اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی در آستانه سفر رجب طیب اردوغان به ایران گزارشی از همکاری این کشور با القاعده منتشر کرده است.

در این گزارش که به نطر می رسد به منظور تحت الشعاع قرار دادن نزدیکی مجدد و گسترده تر ایران و ترکیه تهیه شده ژنرال آویوی کوچاوی فرمانده اطلاعات نظامی اسرائیل گفته است القاعده اولین پایگاههای خود را در یکی از کشورهای عضو ناتو در روز چهارشنبه 29 ژانویه همزمان با دیدار رجب طیب اردوغان از ایران و دیدار او با حسن روحانی رئیس جمهور ایران در ترکیه احداث کرده است.

دبکا فایل نوشت: فرمانده اطلاعات نظامی اسرائیل تاکید کرد القاعده که در حال نبرد در سوریه است اولین اردوگاههای آموزشی خود را در ترکیه دایر کرده است.

به گفته این مقام نظامی صهیونیست جهادگران اکنون در سه تاسیسات ترکیه آموزش می بینند؛ کارامان شهری صد و پنجاه هزار نفری در مرکز آناتولیا؛ عثمانیه مکانی حساس در نزدیکی پایگاه بزرگ ترکیه و آمریکا در آدانا و شبکه خط لوله عراق به آسیای میانه و سومین مکان نزدیک سانلیلورفا شهری نیم میلیونی در جنوب غربی ترکیه.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 336143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =