وقتی اسرائیلی ها دوست دار مردم سوریه می شوند!

روزنامه صهیونیستی هاآرتص فاش کرد از ابتدای ناآرامی های سوریه تا کنون 700 شورشی زخمی سوری وارد سرزمین های اشغالی شده و در مراکز درمانی این رژیم تحت درمان قرار گرفته اند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری سوری دام پرس، این روزنامه همچنین نوشته است که در میان آسیب دیدگان افرادی که آسیب دیدگی های سخت دیده بودند نیز وجود داشته اند و بیمارستان های اسرائیل به رایگان آنها را درمان کرده اند.

روزنامه هاآرتص در ادامه می نویسد تا کنون 490 نفر تحت درمان مستقیم قرار گرفته اند که اکثر قریب به اتفاق آنها بعد از درمان مجددا به سوریه بازگشته اند.

این روزنامه همچنین می نویسد اغلب این افراد در مراکز درمانی شمال اسرائیل تحت درمان قرار گرفته اند و در حال حاضر 233 نفر در مرکز پزشکی زیف، 200 نفر در مرکز پزشکی نهاریا، 20 نفر در مرکز طبی رمبام در حیفا و 38 نفر در مرکز طبی بوریا در نزدیکی طبریا تحت درمان هستند. همچنین 210 زخمی نیز در مرزهای میدانی سرپا درمان شده اند که کار درمان آنها در یکی از بیمارستان های صحرایی در بلندی های جولان انجام شده است.

هاآرتص در ادامه مدعی است که برخی از خانواده های سوری به همراه زخمی هایشان یا فرزندان و جوانانشان به این مراکز پزشکی اسرائیلی می آیند و بعد از درمان به خاک سوریه باز می گردند. همچنین مراکز بیمارستانی علاوه بر درمان و رفع نیاز پزشکی آنها دارو نیز در اختیارشان قرار می دهند.

به نوشته هاآرتص تنها در یک مورد شهروند سوری خواستار عدم بازگشت به سوریه شده است که این شهروند نیز تسلیم دادگاه های عالی قضایی شده و به طور سری پرونده او مورد رسیدگی قرار گرفته است.

مراکز درمانی اعلام کرده اند که وزارت کشور اسرائیل به هیچ وجه طرفی از این موضوع نیست و به همین دلیل آمدن شهروندان سوری به  اسرائیل در هیچ جا ثبت نمی شود.

26249

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    14 7
    سگ زرد برادر شغاله،بدبخت ها خبر ندارن با بشار اسد خیلی راحت تر میشد کنار بیان تا این آدم خورها!
  • رضا NL ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    21 5
    اسرائیل حتی بیماران فلسطینی را نیز می پذیرید. همین چند وقت پیش حتی نوه خالد مشعل هم در اسرائیل بستری شده بود
  • افشین IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    17 2
    توکز محنت دیگران بی غمی نشاید...
  • حسین IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    13 11
    وافعا خنده داره..... چقدر جنایت و بعدش ریا ...
  • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    4 3
    داره اغفالشون میکنه همش نقشی
  • بی نام IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    4 5
    ننگ بر اسراییل تروریست جنایتکار