محمدرضا باهنر در ابتدای جلسه علنی نوبت صبح امروز، آغاز دهه فجر را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ انقلابی، متدین و بصیر ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش خبرآنلاین، نایب رئیس مجلس پیش از ورود صحن علنی به بررسی جزئیات لایحه بودجه در بخش درآمدی گفت: پس از ده‌ها سال که دنیا بین دو قدرت استکباری جهان یعنی اردوگاه‌های شرق مارکسیست و غرب لیبرال دموکرات تقسیم شده بود و میلیون‌ها انسان بی‌گناه که فقط به خاطر آزادیخواهی و عدالت طلبی به خاک و خون کشیده شده بودند و در کشوری که هزاران سال زیر یوغ ظالمانه شاهنشاهان دست و پا می‌زد، به رهبری یکی از سلاله پاک حضرت زهرا (س) انقلابی رخ داد که تعبیر تحلیل‌گران استکباری زلزله‌ای بود تا بسیاری از ساختارهای جهان سلطه را بهم ریزد.

وی افزود: انقلاب اسلامی دگرگونی عظیمی در تاریخ معاصر به وجود آورده است. زلزله‌ای که پس از 35 سال همچنان به پیش می‌رود و اسلام خواهی مردم کابوس وحشتناکی برای مستکبران به وجود آورده است.

نائب رئیس مجلس خاطرنشان کرد: سرزمین کهن و با فرهنگ ایران در آستانه تحولی بزرگ قرار گرفت و در این چند دهه علیرغم تمامی هجمه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و زورگویی‌های بی حد و حصر استکبار، راه ترقی در سیاست، فرهنگ ، اقتصاد و راه را در پیش گرفت و الهام بخش ملت‌های مستضعف جهان شد.

باهنر با تاکید بر این که انقلاب اسلامی قرن را به قرن پیروزی مستضعفین بر مستکبرین تفصیل کرد، گفت:‌ جمهوری اسلامی به حول و قوه الهی به یکی از مقتدرترین ملت‌ها و نظام‌های دنیا تبدیل شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی گوهر گرانبهای مردم سالاری دینی را به تاریخ معاصر و نسل‌های آینده عرضه کرد و به قله‌های رفیع علم، فناوری و اقتدار دست یافت. این مسیر انشاءالله تا ظهور حضرت بقیه‌الله العظم امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

نائب رئیس مجلس تاکید کرد:‌امروز ایران اسلامی در جبهه‌های مختلف درگیر یک جنگ تمامی عیار، دیپلماتیک، سیاسی و اقتصادی است که رمز موفقیت خود را در اصلاح ساختارهای تولید، الگوسازی اقتصاد مقاومتی و پافشاری بر ارزش‌های به جا مانده از امام راحل و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی می‌داند.

باهنر ادامه داد: مجلس شورای اسلامی خود را موظف می‌داند که از دولت یازدهم در رسیدن به این اهداف متعالی به شرط اعتدال، خردگرایی، عمل فراحناجی، شجاعت در تصمیم و اقدام به موقع حمایت کند.

نائب رئیس مجلس در پایان گفت: مجلس شورای اسلامی دولت را از اقدامات شتابزده، گرایشات تند سیاسی و میدان دادن به رادیکال‌های ساختارشکن و کسانی که مجددا خواب‌های آشفته، فتنه‌گری و هنجارشکنی را می‌بینند، برحذر می‌دارد.
/27220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    19 2
    باشه اقای باهنر .حتما به دولت این موارد را تذکر میدهیم .دیگه فرمایشی نیست ؟!!!
  • vahid IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    16 1
    این جناب باهنر که خودش رادیکاله....!
  • م A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    18 2
    اقای باهنر لطفا از من مستضعف مایه نگذار ما خودمان می دانیم چه کسانی خادمند
  • مجید IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    1 17
    پیام انتخابات رو نگرفتی ها! (دولت هر کاری کنه اون اعتداله خلافش افراطی گری) مثلا صد شغله بودن ترکان و خوانندگی زنان و رفع حصر و سیاهنمایی و......
  • بی نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    2 12
    آقاى باهنردرودبرشما.واقعا اين عجله وشتابزدگى براى ارتباط باآمريكاومسائل هسته اى بدبهانه به دست غربيهاداد
  • ارسطو IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    18 1
    شما سالهاست داری نسخه میدی برادر اینه وضع. لطفا بذار تدبیر و امید کار خودشو بکنه
  • بی نام IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    4 1
    اقای باهنر شما اقلیت هستی
  • بی نام RO ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    0 0
    خندم می گیره این حرفا رو می شنوم انگار هر کسی با تعداد دشمناش بزرگ می شه
  • بی نام A1 ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    0 0
    خسته نباشی جناب