ایسنا نوشت:

رییس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی، ضمن تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه‌فجر، گفت: نباید هیچ مسئله پوشیده‌ای بین دولت و ملت وجود داشته باشد، چرا که دشمن به دنبال این موضوع بوده و خطری بزرگ محسوب می‌شود، لذا باید در مقابل نقشه دشمنان ایستادگی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین "سیدحمید روحانی" در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، اظهار کرد: امام راحل و فجرآفرینان به تحول بزرگی دست زدند که به پیروی از رسول خدا(ص) عمل کردند، چرا که پیامبر اکرم(ص) اسلام را در همه ابعاد به کار بسته و آن را منحصر به بعد عبادی و یا فقط بعد مبارزه و جهاد نمی‌دانستند و اسلام را در همه ابعاد عبادی، سیاسی، جهاد و.. گسترش می‌دادند.

وی افزود: در زمان معاصر نیز رضاخان نتوانست با زور شمشیر، اسلام را از رسمیت بیاندازد، چرا که سعی داشت اسلام تک‌بعدی را برپا کند، هر چند در حال حاضر نیز کم نیستند افرادی که از مسیر اسلام منحرف شده و می‌خواهند اسلام یک‌بعدی را در جامعه گسترش دهند که در واقع این اسلام حقیقی نیست، زیرا در مسیر درست نبوده و اسلام آمریکایی است.

روحانی تاکید کرد: دیگر با اعمال دیکتاتوری بر ملت‌های اسلامی نمی‌توان آن‌ها را کنترل کرد، چرا که بیداری اسلامی در همه ملت‌های مسلمان رخ داده است. در واقع دشمنان به دنبال ساقط کردن کشورهای اسلامی از درون هستند و اگر ما نتوانیم وحدت خود را حفظ کنیم، آن‌ها به اهداف شوم خود می‌رسند، لذا مسوولان باید هوشیار باشند و نگذارند حجابی بین دولت و ملت باشد، چرا که در این صورت دولت حمایت مردم را از دست خواهد داد.

رییس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی، تصریح کرد: سازش با آمریکا برخلاف برهان اسلام راستین و قرآن است و وظیفه ما است که با الهام گرفتن از مکتب امام، پیرو خط رهبری باشیم و در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم. بدین گونه که در اهپیمایی روز 22 بهمن با شعار "مرگ بر آمریکا" جواب این نقشه‌ها را خواهیم داد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    0 1
    در سه ماه اخیر این دومین بار هستش که ایشون سخنران پیش از خطبه ها هستن. فرد دیگه ای نیست که همش یه سری چهره های خاص دعوت میشن؟
  • بی نام A1 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    0 1
    حرف های بانمک. قبلا از این حرفها نمی زد که.
  • بی نام A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    0 1
    یکی چیزی شبیه حرف اشعث بن قیس که به حضرت علی می گفت همه مذاکراتت رو میان خودت و معاویه باید افشا کنی.