ایسنا نوشت:

معاون اول رئیس‌جمهور از تهیه و ارسال گزارشی برای رئیس‌جمهور در رابطه با مبارزه با ویژه‌خواری خبر داد. اسحاق جهانگیری در بدو ورود به قم، در جمع خبرنگاران در تشریح اهدافش از این سفر گفت: هدف ما از این سفر، زیارت حرم حضرت معصومه(س)، دیدار با مراجع و بررسی مشکلات استان قم با حضور استاندار و مسئولان این استان است.

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا با توجه به اتمام مهلت یک ماهه رئیس‌جمهور، گزارشی در زمینه مبارزه با ویژه‌خواری تهیه شده است؟" اظهار کرد: بله. گزارشی برای ایشان تهیه و ارسال شده است. ما در این دوره اصرار داریم که برای سلامت دستگاه‌های اداری، یک نظارت در درون ‌قوه مجریه طراحی کنیم تا پیشگیری انجام شود.

جهانگیری ادامه داد: برای اینکه این پیشگیری انجام شود، ما باید یک سیستم دولت هوشمند ایجاد کنیم و تمام کارهایی را که با تسهیل آنها گلوگاه‌های فساد از بین می‌رود، شناسایی کنیم.

معاون اول رئیس‌جمهور در پایان گفت: مصادیقی هم که در حال حاضر یک نفر از آنها مطرح است و حجم بزرگی از پول‌های دولت یعنی بیش از دو میلیارد یورو یا بیش از هشت هزار میلیارد تومان پول دولت در حساب ایشان است، دستگیر شده و در اختیار قوه قضائیه است و با کار هماهنگی که بین قوه قضائیه و قوه مجریه شکل گرفته، امیدوار هستم که به عنوان یک مورد مهم در این زمینه کار شود. احتمالاً موارد دیگری هم باشد، که اگر باشد، به موقع اطلاع‌رسانی می‌شود.

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    22 1
    یعنی آخر این گزارش به بابک زنجانی ختم شد؟بابا دست شما درد نکنه مشکل مملکت رو حل کردید.حالا هیچ ویژه خواری در مملکت نداریم .چقدر در این یک ماه برای مبارزه هزینه شد؟عجب گزارش جانانه ای.