مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری معتقد است که بازنشستگان متخصص ، و صاحب تجربه بخشی از ظرفیت ها و توانمندی موجود در جامعه هستند که در اجرای برنامه ها و فعالیت های سازمان می توان از آنها استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشور، ایراندخت عطاریان مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: پنج کمیته مشورتی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، رفاهی و فنی در صندوق بازنشستگی کشوری تشکیل شده است.

او با اشاره به نقش مؤثر و مفید بازنشستگان در استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های کانونهای بازنشستگی کشور گفت : بهره گیری از تجارب ، توان و تخصص های بازنشستگان در قالب کمیته های تخصصی این فرصت را برای مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری فراهم می کند در اتخاذ سیاستها و تدوین برنامه ها مبتنی بر کار کارشناسی که محصول خرد جمعی است تصمیم گیری بهتری در جهت نیازهای بازنشستگان گرفته شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در دیدار با رؤسای کانونهای بازنشستگی آموزش و پرورش سراسر کشور تدبیر ، خردورزی و بکارگیری توانمندیها را ضرورت امروز صندوق های بیمه ای کشور عنوان کرد.

او ادامه داد: بازنشستگان متخصص ، و صاحب تجربه بخشی از ظرفیت ها و توانمندی موجود در جامعه هستند که می توانند از رهگذر فکر و اندیشه خود صندوق بازنشستگی کشوری را در اجرای هرچه بهتر برنامه ها و فعالیت هایش یاری کنند .

عطاریان گفت : مشارکت فعال و مؤثر فرهنگیان بازنشسته در برنامه های فرهنگی و اجتماعی ثمرات و خدمات فراوانی برای جامعه بازنشستگان داشته و ضروری است این ظرفیت بزرگ و مفید فرهنگی نسبت به گذشته در تصمیم سازیها بیشتر مشارکت و ایفای نقش کند.
46232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    3 0
    از انها برای تدریس استفاده شود -مکان مناسب مثل مدرسه دراختیار انها گذاشته تا با تدریس خصوصی بخش از معاش خود را بدست اورنند -بیمه طلایی انها را مثل شاغلین کنید -به بانک ها بگویید برای 5 ملیون وام با سپرده از بازنشسته ضامن نخواهند وبا گواهی کسرحقوق وام دهند