کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت:

صادق زیباکلام با برشمردن برخی مشکلات اقتصادی مدعی شد برنامه هسته‌ای را باید کنار گذاشت.

وی در نامه‌ای خطاب به مدیر مسئول کیهان که جز کیهان به سایر رسانه‌ها و سایت‌ها ارسال شده (!) می‌نویسد: کشوری که سرانه دوا و درمان و آموزش و پرورش آن هم‌ردیف کشورهای توسعه‌نیافته و آفریقایی است؛ محیط‌زیست آن بدل به زباله‌دانی بزرگی شده و منظما دارد از بین می‌رود؛ سطح آب‌های زیرزمینی آن به دلیل بی‌توجهی و نبود بودجه دهها متر پایین رفته و کشور را در معرض یک بحران جدی خشکسالی قرار داده؛ با 5/6 میلیون بیکار روبروست و هزار و یک مشکل دیگر دارد، آیا درست است این همه توانش صرف برنامه‌های هسته‌ای‌اش بشود؟
وی می‌افزاید: جناب شریعتمداری، گیریم بنده ناصبی، دهری، بابی، زندیق و جزء سایر ملاحده و جنود شیطانی خذلهم‌الله و جنابعالی و سایر موافقین هسته‌ای وفقه‌الله در صراط مستقیم و کامروا در هر دو دنیا. اما اصل سوال لکن همچنان سر جایش باقی مانده: هسته‌ای چه کمکی به پیشرفت و رشد و توسعه اقتصادی ما کرده است؟
آقای زیباکلام توضیح نمی‌دهد که اولا بر چه مبنایی سرانه درمان و آموزش و پرورش ایران را با کشورهای توسعه‌نیافته‌ آفریقایی مقایسه می‌کند؟ ثانیا اگر ایشان واقعا غصه بیکاری و مشکلات موجود اقتصادی را دارد، چرا از متهم اول سوءاستفاده و فساد اقتصادی 3 هزار میلیاردتومانی با این ادعای خلاف واقع که او کارآفرین است، دفاع کرد حال آن که آن غارتگر اقتصادی پول هنگفت 3 هزار میلیاردی را نه از راه خلاقیت و تولید و کارآفرینی، بلکه با زد و بند و دادن چمدان‌های رشوه‌ای که هر کدام بالغ بر 200 تا 300 میلیون رشوه را بالغ می‌شدند، به دست آورد؟
نکته سوم این است که آقای زیباکلام چرا به جای استدلال معقول و متین، خودزنی می‌کند؟! و با مظلوم‌نمایی چنین القا می‌کند که او را ناصبی و بابی و دهری و زندیق می‌شمارند؟ در کدام رسانه به ایشان چنین تهمتی زده‌اند؟! این هم از زرنگی‌های نه چندان آمیخته با نبوع آقای زیباکلام است که به هنگام تنگ آمدن عرصه استدلال‌، اقدام به مظلوم‌نمایی و تحریک عواطف می‌کند. آقای زیباکلام با همان ادبیات آمریکایی‌ها مدعی شده باید غنی‌سازی را جمع کرد و آقای داریوش سجادی اصلاح‌طلب و مشاور سابق کروبی در واکنش به اظهار نظر ایشان گفت؛ این حرف، شبیه سخنان سپهبد رزم‌آرا در بحبوحه نهضت ملی شدن نفت است مبنی بر اینکه ملت ایران وقتی نمی‌تواند آفتابه بسازند، چه ادعایی برای ملی کردن نفت دارند.جوهر استدلال آقای زیباکلام این است که برنامه هسته‌ای به هزینه‌ها و دردسرهایش نمی‌ارزد. اما سوال این است که آیا مسئله ما با آمریکا صرفا همین برنامه هسته‌ای است؟! اگر مثلا همین آمریکایی‌ها گفتند آقای زیباکلام و بقیه ملت ایران نباید نفس بکشند چون باعث آلودگی هوا و تولید دی‌اکسید کربن می‌‌شوند! یعنی آقای زیباکلام و بقیه ملت ایران باید نفس نکشند؟! اگر آمریکایی‌ها گفتند ما پیشرفت ایرانی‌ها در حوزه نانوتکنوژی و... را نمی‌پسندیم باید تعطیل کنیم؟ غیرت آقای زیباکلام کجا ممکن است گل کند؟ یعنی ملت ایران باید اختیار حیات و ممات خود را به آمریکا و انگلیس بسپارند؟ اگر این‌گونه است که آقای زیباکلام نباید در تمجید از دکتر مصدق قلمفرسایی کند بلکه باید او را نیز تخطئه کند که چرا کم یا زیاد دنبال بومی و ملی کردن صنعت نفت بود.

شما آقای زیباکلام الحمدلله ناصبی و زندیق نیستید اما در سرمقاله آن روزنامه غربگرا اذعان کردید که اگر به جای صادق زیباکلام، نام شما جانسون و اسمیت بود، حالا نظریات شما را در غرب حلوا حلوا می‌کردند!
و اما بعدالتحریر؛ آقای زیباکلام! این بود پاسخ بنده تا ببینیم انشای بعدی شما چه باشد؟!

/212 27

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 175
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساسان A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    کی داره خودزنی و مظلوم نمایی می‌کنه؟! زیبا کلام یا شما آقای شریعتمداری؟؟؟؟ همه ی حرفایی که زدن درسته... یه سر از تو مطبخ روزنامه تون بیاین بیرون برین چند تا روستا رو بچرخین تا واقعیتای ایران رو لمس کنید... من نمیگم هسته ای لازم نداریم ولی اولویتامون چیزای دیگه هستن...
  • مهدی IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    18 4
    من از بهر حسین در اضطرابم/ تو از عباس می گویی جوابم. ایشان منافع اقتصادی دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای را که حاصل گردیده را پرسیده ولی کیهان متاسفانه باز موضوع را به وادی دیگر برده ولی همین پاسخ کیهان موضوع را برای خیلی های دیگر هم مشخص نمود. جوابی ندارند.
  • یک جوان ایرانی IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    35 4
    من جواب آقای شریعتمداری را به جای آقای زیبا کلام به صورت کوتاه می دهم : آقای شریعتمداری اول اینکه آن دزد 3000 میلیارد در دولتی رقم خورد که همه جانبه پشتیباتش بودید و هستید، دوم اینکه ملی کردن صنعت نفت هزاران دستاورد داشت که اگر بخواهیم عنوان کنیم طوماری می شود ، اما اصل سوال آقای زیباکلام را هنوز جواب ندادید: هسته‌ای چه کمکی به پیشرفت و رشد و توسعه اقتصادی ما کرده است؟
  • بی نام A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    21 2
    اقای کیهان بازهم سوال باقیست
  • بی نام IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    19 1
    اين همه چي بود بجز پاسخ
  • حسین IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    22 1
    پس انرژی هسته فقط برای غیرتمندی اشخاص خوبه!!!!چه توجیهی کردی تو بابا.....
  • ُِبل A1 ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    19 1
    آقاي شريعتمداري: لطفاً جواب منطقي بدهيد و كسي را نكوبيد ايشان كه به شما توهين نكرده بودند انقلابي؟؟؟
  • علي US ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    20 1
    و سوال همچنان باقي است!!!! دستاوردهاي اقتصادي مسئله هسته اي رو آخرش نگفتي برادر
  • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    22 2
    کیهان بجای از پاسخ به سؤال آقای زیباکلام طفره رفته و با پرداختن به موضوعات نخ نما میخواهد صورت وسئله را پاک کند.
  • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    18 2
    واقعا باز هم جواب سوال زیباکلام رو نداده.اصلا نامه زیباکلام رو کامل چاپ نکرده. حالا شده رفیق دکتر مصدق شده !!!
  • حسين A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    18 3
    به نظر ميرسد اصل سوال همچنان سر جايش باقي مانده!
  • محسن اکبری A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    8 35
    اگر مثلا همین آمریکایی‌ها گفتند آقای زیباکلام و بقیه ملت ایران نباید نفس بکشند چون باعث آلودگی هوا و تولید دی‌اکسید کربن می‌‌شوند! یعنی آقای زیباکلام و بقیه ملت ایران باید نفس نکشند؟! اگر آمریکایی‌ها گفتند ما پیشرفت ایرانی‌ها در حوزه نانوتکنوژی و... را نمی‌پسندیم باید تعطیل کنیم؟ غیرت آقای زیباکلام کجا ممکن است گل کند؟ اینو دیگه خدایی راست داره میگه . منم با پافشاری روی هسته ای موافق نـــــــیستم اما این آمریکاییا مشکلشون یه چی دیگس ما باید خوب مدیریت کنیم . درس مثل کشورای مستقل و آزاد ولی دمکراتیک
  • بی نام A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    18 4
    همچنان سوال باقی است :برنامه هسته‌ای چه کمکی به پیشرفت و رشد و توسعه اقتصادی ما کرده است؟
  • بی نام A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    18 4
    سایت عزیز و منطقی خبر انلاین:انچه زیبا کلام گفته در عرصه تبلیغاتی ناپسند است زیرا دشمنان از ان سو استفاده میکنند ولی اگر کلاهمان را قاضی کنیم حرفش خیلی هم بیراه نیست .میپرسم کشور ما در 20 سال اخیر چه دستاورد مهمی داشته؟در حالیکه کشورهای اطراف ما رشد های قابل توجه داشته اند در حالیکه بعضی از انها مثل ترکیه حتی نفت نداشته اند ولی ما همه چیز داشته ایم!پس خودمان را گول نزنیم و با حرفهای بی سند ...واقعیات را مخفی نکنیم
  • محمد IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    18 3
    نفرمودید بالاخره این هسته ای چه دستاوردی برای ملت داشته؟
  • بی نام A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    18 3
    جواب سوال اصلی چی شد؟
  • بی نام IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    18 3
    تو قضيه ملي شدن صنعت نفت، كشور تحريم نبود بلكه پيشرفتشو داشت.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    18 3
    جواب کیهان دقیقا مثل پاسخهای احمدی نژاد است هیچ ربطی به اصل سئوال نداشت و به قول معروف قیاس مع الفارق کرد ،بدون هیچ استدلال منطقی!
  • ali IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    16 6
    امیدوارم آقای شریعتمداری خودشون متوجه صحبت هاشون شده باشند...فقط واسه اینکه یه تیتری زده باشن اینو چاپ کردن؟
  • حسین IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    14 3
    شریعتمداری جان انرژی هسته ای حق ماست ولی کار و مسکن و ثبات اقتصادی و آرامش اجتماعی و آزادی بیان هم از حقوق ماست
  • رضا NL ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    18 2
    البته کیهان به جای اینهمه حرف و حدیث کاش یک در سطر به سوال زیبا کلام جواب می دادند: نفع انرژی هسته ای برای کشور ما چیست؟؟؟
  • ؟ IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    18 0
    آقای شریعنمداری به همه چیز جواب دادن جز سوال اصلی، بالاخره جواب چرا باید این همه روی برنامه هسته ای هزینه کنیم چی شد؟
  • د. حامدی IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    19 1
    پس چرا جوابش رو نداد؟ همه ش در مورد چیزهای فرعی حرف زد. جوابش مثل جوابهای احمدی نژاده. کسی که ضعف نداشته باشه جواب سوال رو میده و به این در و اون در نمیزنه
  • بی نام IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    20 2
    ادبیات اقای زیبا کلام دران نامه چی بود حالا بیبین این ادبیات رو.اصلان ادبییات اینها رو ....
  • میلاد A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    18 2
    چی شد، کیهان باز فرار به جلو کرد. آقای زیبا کلام در هر صورت خواسته بود جواب او را در نفع اقتصادی مسیله هسته ای و گرفتاری هایش بدهند که کیهان یک کلام پاسخ این مسیله را نداد و فرافکنی کرد. از کیهان چیزی غیر از این انتظار نیست.
  • امیر نیکی IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    85 9
    جوابیه کیهان طفره بود.درود بر زیبا کلام با جسارت.هسته ای شدن بقیمت نابو دی ارزش نداره.
  • واقعیت تلخه IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    75 9
    ملی کردن صنعت نفت رو داره با قضیه هسته ای یکی میکنه!! ملی کردن صنعت نفت کلی فایده و ثروت برای کشور بهمراه داشت اما قضیه هسته ای بجز تحریم و فشار چه چیزی بهمراه داشته؟ در ضمن چرا کشوری مثل آلمان روی توسعه انرژی هسته ای سرمایه گذاری نمیکنه و در عوض روی انرژی خورشیدی سرمایه گذاری کرده ؟حتما المانیا عقلشون به این نرسیده یا صنعتش رو ندارند
  • محمد A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    7 120
    هر دو نفرشون بدون سند و مدرک حرف زدند و فقط یکدیگر را تخریب کردند این شیوه صحبت کردن فقط به درد کف زدن و هورا کشیدن می خوره
  • بی نام A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    نمیدونم چی بگم، بگم خوب جوابشو داده یا بد فقط خدا میدونه کی حرف راست میزنه
  • جهان سومی IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    79 5
    آقای شریعتمدرای اگر کشور اتیوپی به دنبال رسیدن به حیات بر روی کره مریخ شود از نظر شما جایز است؟ در حالی که مردم آن از گرسنگی میمیرند؟ حیات روی مریخ چه عزت نفسی به مردم اتیوپی میدهد در حالی که در حال جا دادن هستند؟
  • مصطفی IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    65 7
    وبازهم سفسطه ومغلطه آقای شریعتمداری که با این جوابها از دادن جواب اصلی فرار کردند....
  • من خودم تنها A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    خوشم میاد کیهان به همه نامه ها پاسخ میده
  • yas A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    با سلام آقای زیبا کلام زندگی ارباب رعیتی را ترویج می کنند خدا کند هورای دیگران بیشتر از این ایشان را از خود بی خود نکند
  • بى نام A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    102 6
    ماجوابى به سؤال اقاي زىباكلام نديديم!!!
  • محمدرضا IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    79 8
    اینهایی که اقای شریعتمداری استلال کردند ، یک نوع فن جدل هست ومورد قبول نیست
  • علي RO ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    79 6
    مثل هميشه آقاي شريعتمداري بجاي ارايه پاسخ منطقي به اصلي ترين پرسشها مانند امارسرانه دارو ودرمان بيكاري ومحيط زيست متوسل به حاشيه ها شده وطرفش را همرديف امريكا ضد انقلاب جزامي ها و،،،،،كرد دقت كنيد اين تنها تكنيك جناب استاد فلسفه آقاي شريعتمداري است من فكر مي كنم اگرمرحوم ارسطو وسقراط زنده بودند از بوجود اوردن علم فلسفه پشيمان مي شدند اقاي شريعتمداري شماتن اين دورادر گور ميلرزانيد
  • ایمان IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    74 3
    سلام، بنده پیشنهاد دارم که بین آقای شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان و آقای زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران یه مناظره در این مبحث برگزار شود. و من الله توفیق
    • بی نام A1 ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      5 0
      مناظره زمانی درسته که اصولی باشه. معلومه که شریعت مداری با این ادبیات شروع به حاشیه روی می کنه و این مناظره تبدیل به مجادله بی حاصل می شه. نتیجه چنین مناظره ای رو قبلا دیدیم و دیگر لازم نیست تکرار شه. فقط از خداوند می خواهم چنین اشخاص بی منطقی را هدایت کند.
  • حمید A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    99 9
    من با زیبا کلام موافقم اگر همین هزینه هنگفت هسته ای رو مصرف نوسازی برق رسانی میکردیم ، همین هزینه هنگفت هسته ای رو مصرف ساخت کارخانجات و کارهای تحقیقاتی میکردیم (البته بصورت درستش) همه اینجور در دنیا منزوی نمیشدیم هم اینکه الان خیلی بالا تر از سطح امروزمون ایستاده بودیم اقای ممیزی لطفا انشار دهید خسته شدم اینقدر نوشتم رفم تو ریسایکل
  • حقیقت جو SE ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    79 7
    بعد از این همه جواب سئوال اقای زیبا کلام چه شد؟ پرسیده بود هسته ای چه کمکی به پیشرفت و رشد و توسعه اقتصادی ما کرده است؟ کیهان همه چیز گفت جز جواب سئوال را
  • پویا A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    108 7
    نخست اینکه آقای زیبا کلام اشتباه بزرگی کردند که با کیهان در افتادند.این خود به خواب زده حالا حالاها تمایل به بیدار شدن ندارد. دوم اینکه، آیا اگر با آمریکا یا کشورهای دیگر غربی ارتباط برقرار کنیم،کیهان چه کند؟چه بنویسد؟چطور مطرح شود؟ نوشته های کیهان چندان قابل اعتنا نیست که امثال زیبا کلام برایش وقت صرف کنند.
  • بی نام IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    63 6
    کجای سوالات رو جواب ذاذه بود ؟؟؟؟
  • mohsen A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    انرژی هسته ای حق مسلم ماست آقای زیبا کلام. مشکلات بین المللی ما هم نصفش به خاطر مدیریت غلط خودمون توی حوزه های مختلف و علی الخصوص اقتصاد و دیپلماسیه و نصف دیگش هم به خاطر عداوت بیگانگان. آخه داروی شیمی درمانی بیماری سرطان هم کاربرد دوگانه داره که کشور مهد آزادی و دموکراسی از پدر من دریغ کنه؟ قطعه یدکی هواپیمای مسافربری بوئینگ هم سلاح کشتار جمعیه ؟؟
    • محمد A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      34 4
      برای داشتن داروی شیمی درمانی نیازی به داشتن انرژی هسته ای و نابود کردن سرمایه های کشور و فراری دادن مغزها و پاشیدن بذر ناامیدی توی دل جوانان این مملکت نیست. میشه با دنیا دوست بود و دارو رو خرید. همونطور که هواپیما، واکسن، برنج، سوزن خیاطی و هزاران چیز دیگه رو که خودمون تولید نمی کنیم یا کم داریم وارد می کنیم!
  • مهدی A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    106 6
    یک نکته جالب داره سوال اقای زیبا کلام و جواب اقای شریعتمداری :اقای زیباکلام واقعیت های موجود رو بیان میکنند که از تنگناهای شدید اقتصادی ناشی شده و اقای شریعتمداری از اگرها!!!و تنها نکته بدست امده اقای شریعتمداری موضوع فساد 3000هزار میلیاردی هست که ناشی از همان تنگناهای اقتصادی ست.
  • زمان EU ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    به نظر من که ارزش پاسخ دادن ندارد
  • نیما IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    آخه فدات شم ملی کردن کردن نفت چه ربطی به انرژی هسته ای داره! نفت رو می فروشیم کل درآمد کشور همینه، انرژی هسته ای رو می خوای چیکار کنی؟!!! ضررهای ملی نبودن نفت خیی بیشتر از تحریم و...است، در صورتی که سودی که از انرژی هسته ای می خواد برای این کشور به دست بیاد یک صدهزارم این ضررهای تحریم و...نیست، هر آدم عاقلی توی هر معامله ای باید به دنبال سود خودش باشد. حتی اگر هدف شما فقط حفظ نظام باشد و مشکلات مردم هیچ اهمیتی برایتان نداشته باشد، بازهم اگه بیشتر فکر کنی میبینی که این تحریم ها خیلی بیشتر از نداشتن انرژی هسته ای برای نظام خطر داره(البته به نظر شخصی من نداشتن انرژی هسته ای هیچ ضرری برای نظام نداره)
  • بی نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    با حال بود بازم جواب نداده بود و به در و دیوار کوبیده بود. این برادر حسین خیلی ناز و با مزه است :)
  • ali SE ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    نمی دونم جرا تا کیهان کم میاوزد دست به دامن آمریکا می شه بابا این کلمات کلیشه ای دیگه قدیمی شده یه دلیل محکمه پسندانه ای بیاور
  • احسان A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    بالاخره کیهان یه حرف خوب زد؟!؟!
  • بی نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    چه خوب که اگر استدلال زیبا کلام معقول و منطقی نیست، استدلال کیهان هست: هم آقای زیبا کلام قبلا از کسی جایی پشتیبانی بیجا کرده و هم امریکا ممکن است فردا از او بخواهد نفس نکشد!
  • بی نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    کیهان ما که قانع نشدیم .........فرار به جلو بود
    • بی نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      80 11
      آقای شریعتمداری که با سر هم کردن استدلال های بچگانه بحث را کلا منحرف کردید، ملی شدن نفت به سود جیب ملت و مردم بود و پول بیشتر به جیب ملت می کرد و لی آیا انرژی هسته ای تا به امروز عکس آن را نکرده.؟
  • بی نام IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    به نظر من هنوز اصل سوال باقی است و کیهان هنوز جواب اون را نداده!! چون جوابی نداره بنده خدا !!!
  • بی نام A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    مانند هميشه عالي وواقع بينانه ومملوازروحيه عزت طلبي وازادمنشي بود(حذف نكن خبر)
    • بی نام GB ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      26 8
      سلام آقاي شريعتمداري !!
    • ناصر A1 ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      14 1
      آقای شریعتمداری چه خوب که خودتونم نظر میزارید.
    • رضا A1 ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      3 17
      سلام آقای زیبا کلام.انگلیس چیکار می کنی؟
    • بی نام A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      12 1
      مانند هميشه عالي وواقع بينانه ومملوازروحيه عزت طلبي وازادمنشي بودن رو میتونی از مرور کامنت ها قضاوت کنی
  • حسن IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    اصلا جواب زیبا کلام رو نداده صرفا رفته سراغ حاشیه سئوال اینه: دستاوردهای هسته ای در این مدت برای ما چه بوده است؟ آیا این همه دردسر معادل نیجه به دست آمده است؟ سئوالات واضحه حالا پاسخ ؟؟!!!!
  • محمد A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    سوال آقای زیباکلام سوال جدی خیلی از متخصصان و دلسوزان کشور است. متاسفانه کسانی که از توسعه فعالیت های هسته ای حمایت می کنند هیچگاه پاسخ روشنی به این سوال ساده نداده اند. همچنان که حسین شریعتمداری هم در این نوشتار هیچ پاسخی به این پرسش نداده و به حاشیه گویی بسنده کرده است! امیدروارم آقایان در خلوت خود کمی به این سوال به شکلی منطقی فکر کنند!
    • محمد EU ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      حقيقتاً تاريخ درباره افرادي مانند شريعتمداري كه با لجاجت و تعصب بيجا هزينه هاي فراواني را به اين مملكت وارد كردند قضاوت خواهد كرد . راستي آقاي شريعتمداري به نظر شما تا حالا چقدر براي ساخت نيروگاههاي هسته اي خرج شده و چقدر ديگر بايد خرج كنيم ...
    • جمشیدی IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      واقعیت این است که انرژی هسته ای پایه پیشرفت در نیم قرن بعد است.زمانیکه سوخت فسیلی در ایران و در سایر نقاط جهان به پایان رسید ، نیاز به منبع انرژی پایداری مانند انرژی هسته ای از آب هم برای حیات بشر واجب تر است.متاسفانه بعضی ها با نادیده گرفتن این موضوع به مسائل نگاه سیاسی دارند فارق از اینکه واقعیت ها را بدانند و تحلیل درستی بر مسائل داشته باشند.بعضی ها فکر میکنند انرژی هسته ای بهانه ای برای دعوای با آمریکا و به رخ کشیدن قدرت خود است در حالیکه نمیخواهند باور کنند انرژی هسته ای مهمترین سرمایه مادی ایران در حال حاضر است.
    • بی نام A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      37 7
      جمشيدي جون مطميني اورانيوم 20 در صد قراره تو نيمه دوم قرن جاي سوختاي فسيلي را بگيره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    حق با دکتر زیبا کلام است مردم دارند از گشنگی میمیرند تو حرف از هسته ای میزنی
    • ناشناس IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      کجا مردم از گشنگی دارن میمیرن... مگه اینجا اتیوپی هست؟؟؟!! انقدر یه چیز پوچ رو تو مختون کردن باورتون شده... جمع کنین بساط عوام فریبیتون رو...
    • فرهاد IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      راستشوبگواگه مردم دارندازگشنگی میمیرندپس چه جوری توزنده موندی؟ها؟!
    • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      عزیز جان تهران نشستی فکر کردی همه جا مثل خونه تونه یک سر پاشو بیا سراوان ببین ملت چی می کشند بعد پاتو بنداز رو پات سخنوری کن.
    • بی نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      121 7
      هموطن سراواني من،عزيزم تو تهران هم وضع مردم خوب نيست،هر چند قبول دارم كه سراوان وضع بدتره
    • فرشاد لاهیجی EU ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      86 7
      آقای ناشناس و فرهاد از قدیم گفته اند که"در مثال مناقشه نیست". منظور علی آقا این بوده که مردم در سختی شدیدی هستن، که همه به این امر واقفند. حالا شما اصل قضیه را ول کرده اید و یک بهانه بنی اسرائیلی برای کوبیدن حریف بدست آورده اید. مثل استادتان حسین شریعتمداری، که بجای جواب اصلی، به آمار بهداشت و.......چسبیده ولی جدی جدی شما انتظار داشتین کشوری با این همه ثروت به قحطی بیوفته تا کسی صداش در بیاد؟؟
  • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    این ها همه پاسخ اقای زیبا کلام نبود.
  • بی نام A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    آقای شریعتمداری مغلطه نکن،اصل سؤال رو جواب بده
    • بی نام A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      مغلطه نه مغالطه.
    • تعجب از آقای زیباکلام A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      آقای زیبا کلام واقعا انتظار داشتید آقای شریعتمداری به سوال شما جوابی روشن دهد.ایشان همفکر آقای احمدی نژاد است که هر سوال را با سوالی دیگر پاسخ میداد!
    • بی نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      شریعتمداری و دوستان جوابی برای این سوال ندارن واسه همین مشوش شده افکارشون زنده باد صادق زیبا کلام
    • بی نام A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      آقای عزیز، دیگه مغلطه و پوپولیست بازی دوره اش سراومده. جواب سوال رو با سوال ندید.
    • سجاد A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      استاد زیبا کلام حالا که شریعتمداری شما را به مناظره مکتوب فرا میخونه ، استدعا دارم علاوه بر پاسخ این نامه ، طی نامه ای دلیل حمایتهای همه جانبه ایشان از آقای احمدی نژاد و سکوت درخصوص مفاسد اقتصادی بیسابقه در زمان دولت گذشته را از نامبرده سوال نمایید.
    • (دوست کیهانی 1بار نظر بده) A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      خبر آنلاین واست متاسفم... نظر من رو چاپ نمیکنی در عوض نظر یه یارویی که عاشق کیهان هست و اومده با ip واحد ،10 تا کامنت حمایتی از کیهان گذاشته رو چاپ میکنی.. این رسمش نـــــــــــــــیس
    • بی نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      تا می تونه به عالم و آدم بد و بیراه میگه، بعد میگه من کی فحش می دم! تو همین نامه هم که طرف مقابل رو به مظلوم نمایی متهم کردید و ظاهرا با خودتون قرار بوده توهین نکنید همه رو بی غیرت و غربگرا و وطن فروش معرفی می کنید!
    • بی نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      اقاى زيبا كلام يك سوال كوتاه از ايشان بپرسيد وبگوييد در حداكثر دوسطر مزيت انرژى هسته اى( به جز تهديد ديگر كشورها ) را بنويسند
    • بی نام SE ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      52 10
      دقت کنید که جواب دادن به سئوالات منطقی اصولا در مرام جناب شریعتمداری نیست و واژه جوابگوئی برای ایشون کاملا بیگانه است و کما فی سابق در همان شیپور قدیمی گوشخراش خودشون خواهند دمید!!!
    • رضا A1 ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      9 67
      خبرآنلاین.من هم برات متاسفم که نظر من رو منتشر نمی کنی اما یه یارویی که عشق زیباکلامه و با صدتا آی پی مختلف نظر میذاره رو همشون منتشر می کنی.تهمت جواب تهمت!!!!
    • بی نام A1 ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      14 63
      جواب رو داد شما دقت نکردی و یا شایدم اصلن نخوای که دقت کنی، مشکل آمریکا با ما سر موضوع هسته ای نیست، اگه هسته ای رو هم کنار بزاریم سراغ یه چیز دیگه می رن حالا خر بیار و باقالی بار کن
    • بی نام IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      12 26
      نیروگاهها با سوخت 3و 5 درصد هم کار میکنند اما بازدهی نیروگاهها ،هرچه درصد اورانیوم بیشتر شود بهتر عمل میکند.سوخت 20درصد سقف نیست اما مسلما از سوخت 3و5درصد بهتر است.تکنولوژی قدم به قدم در حال پیشرفت است.برگشتن به سوخت 3درصد یک عقبگرد بزرگ محسوب میشود .وقتی ما نتوانیم به سوخت 20 درصد برسیم ،اطمینان داشته باشید که نمی توانیم بالا تر هم برویم تا تا نیم قرن بعد نیاز خود را (حتی در تولید آب آشامیدنی بوسیله آب شیرین کن های هسته ای )تامین کنیم.
    • بی نام A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
      2 0
      مغلطه هم درسته پروفسور
  • وحيد IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    95 6
    اين صحبت ها جواب اقاي زيبا كلام نبود
  • ali IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    51 3
    یعنی این مطالب را شخص آقای شریعتمداری نوشته اند. البته غربی ها از اینکه رقیبی برای آنها تراشیده شود ناراحت هستند نمونه اش چین. ولی عزیز من حکومت قبل هم دنبال ساخت نیروگاه هسته ای بود شما تختطه اش کردید. لذا نمی توان به صراحت فهمید شما چه موضعی دارید. صرف داشتن اتم موضوع مهمی نیست. مهمتر از همه مسئولیت پذیری است که در مدیران فعلی این مملکت و ایضاً در میان مردم کالایی است کمیاب.
  • محمد US ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    110 5
    باز هم کیهان جواب زیبا کلام را نداد!! زیبا کلام پرسید: منفعت داشتن نیروگاه هسته ای بیشتر است یا شکوفایی اقتصادی!!! حال اینکه ما چه دعوایی با آمریکا داریم بحث جدا است.ما 8 سال فقط برای داشتن نیروگاه هسته ای تلاش کردیم.و هر نوع تحریمی را بجان خریدیم.الان از کدام یک از این نیروگاه ها در کشور بهره میبریم؟؟؟
  • محمد A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    158 8
    آقای شریعتمداری گویا استاد سفسطه هستند ، شما پاسخ سوال آقای زیبا کلام را بدهید که پرسیده بودند برنامه هسته ای چه سود اقتصادی برای کشور داشته است ؟ وگر نه اینجا بحث ایرانی بودن یا غیرت نیست زیرا اگر این بحث پیش بیاید آقای زیبا کلام خیلی ایرانی تر از آقایان هستند.
  • علی IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    من استدلال آقای شریعتمداری را سفسطه دیدم نه پاسخ
    • حمید A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      64 5
      درست مثل احمدی نژاد
  • دانشجو ی ارشد IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    با سلام پاسخ کیهان کاملا منطقی است آقای زیبا کلام منطق را بپذیر . انصافا پاسخ کیهان درست است .
  • نوید IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    183 8
    جالبه شریعتمداری همیشه بر خلاف نظر 80 درصد مردم ایران حرف میزنه..امثال شریعتمداری بخاطر حفظ منافع خودشونه که دم از انرژی هسته ای میزنن..شریعتمداری از چشم مردم افتادی..16 اذر تو دانشگاه دانشجوا جوابتو دادن
  • یغما A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    62 4
    امور خیلی راحت به مهم ومهمتر تقسیم میشوند حالا سوال اینکه که زندگی مردم مهم تره یا امور هسته ای بله انرپی هسته ای به زندگی مردم بسگی داره اما اینجا منظور همون نیاز های اولیست مسکن،خوراک،پوشاک،وکار اینا رو مردم تو رفاه نسبی باشن بعد انرپی هسته ای (خبرکلآ با من چپی)
  • داریوش US ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    160 7
    سوءالی را که جناب استاد مطرح کردند. سوءال جمع کثیری ازمردم است . ده سال پیش فریاد میزدیم انرژی هسته ای حق مسلم ماست . حالا سوءال داریم این حق چه سودی برای مادارد؟؟؟؟ مرگ هم حق است آیا باید این حق را خواست . پاسخ داده شده به آقای زیبا کلام ،چی شد؟ این مطلبی که ایشان فرموده اند یعنی هیچی..!!!!!!هیچی...!!!!!
  • بی نام CA ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    127 8
    خوبه که جواب داده شد. اما کیهان گرامی، باز بحث را ایدولوژیک کردید در حالی که سوال فنی بود. و باز هم تهمت غرب گرایی را هم زدید(ترک عادت سخت است دیگر)، و اتفاقا جمله دکتر درست بود، گیرم ایشان حالا غرب گرا و ترسو و بی غیرت(اتهامات تازه) جواب سوال فنی ایشان چه شد؟ در ضمن انتقاد ایشان در پاراگراف دوم هم این بود که نباید تمام انرژی کشور صرف هسته ای شود.
  • حسین A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    118 9
    این پاسخ به سوال نبود که کیهان جان،شماها یاد گرفتین کسی که حرف منطقی بزنه بگین ضد اسلام و مرتد و ...اصلاٌ کاری نداریم به این گوینده این حرف از کجا خط میگیره یا نگیره این اصل مطلب درسته یا نه؟اصلا گور پدر آمریکا شما جواب ما رز بده؟آیا هسته ی برا من نون و آب میشه کار میشه؟
  • بینا A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    کیهان با بد کسی درافتادی.منتظر پاسخ منطقی و کوبنده باش و قول بده پای جورج سورس رو به میان نکشی!
  • بی نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    زیبا کلام که دیگه همه میشناسن اقای شریعتمداری بی خودی وقت خودت رو برای کسی که گفت در انتخابات روحانی شانس نداره هدر نده فعلا باید زیباکلام واسه اون اظهار نظرش دلیل بیاره بقیه پیشکش
  • بی نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    فعلا در نظر سنجی امریکاییها هم اکثریت ملت ایران انرژی هسته ای میخوان حالا مهم نیست کاربران همیشه تکراری خبر انلاین چی میخوان
    • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      38 4
      حالا دیگه نظر سنجی آمریکایی برای شما شد سند!!!!! .اگه میگفت طبق نظر سنجی تورم در ایران 70درصد هست اونوقت هم قبول میکردی؟ یا شیطان میخواندیش بی نام همیشه غیر تکراری خبر آنلاین
    • مولوی نیا IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      12 3
      ای برادر , راستش رو بگو خودت چی میخوای و چه جوری تکراری ها رو آمارشو داری.
    • حسین IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      15 0
      بابا جون چرا خودتونو به خواب می زنید ...هیچکس نمی گه به قول شما هسته نمی خوایم ((که از همین جملت معلومه مثل من چیزی از غنی سازی نمی دونی)) بلکه روشها مورد مناقشه اس
  • محمد A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    آقای شریعتمداری یه پاراگراف مقاله نوشتی، ولی یه سطر جواب منطقی به سوالات آقای زیباکلام ندادی. آقای شریعتمداری شما اصل رو ول کردی، چسبیدی به فرع! آقای شریعتمداری می دونستی کشور ایران غیر از انرژی هسته ای خیلی استعدادهای دیگه واسه تولید انرژی داره، ولی کل هزینه و تمرکزش رو گذاشته رو انرژی هسته ای و بقیه رو رها کرده. مثل انرژی خورشیدی چون کلی مناطق گرم و آفتابی داره(مثل کزمان، یزد و جنوب)، انرژی برق ناشی از امواج دریا(شمال و جنوب ایران دریا دارد!)، انرژی برق ناشی از توربین بادی (مناطق بادخیز مثل منجیل تو ایران زیاده) و...آقای شریعتمداری بهتر نبود این همه هزینه که فقط واسه همین انرژی شد، فقط بخشی از اون رو صرف بهره برداری از انرژی های غیر فسیلی و غیر هسته ای می کردیم! تازه ایجاد اشتغال هم می شد!
    • علیرضا IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      68 3
      آقای محمد، کاش میشد هزار تا لایک به نظرت میدادم. کاش مسئولین هم به این نظرات کمی توجه میکردن.
    • شهروند IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
      8 0
      موافقم،استفاده از انرژی های پاک بهترین راه حال و جایگزین سوخت های فسیلی است.
  • علی آقا A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    اگر ملت ایران می خواست گوش به افراد ی مثال آقای زیبا کلام بدهدتجربه ثابت کرده الان وجود خارجی نداشت.
  • امیر A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    حرف زیبا کلا م،سخن اکثر متخصصان و دلسوزان ملت است.آقای شریعتمداری شما بیشتر به حاشیه رفتید نه پاسخ سوال. خوب نفرمودید که دستاورد برنامه هسته ای چه بود.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حسام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    اقای شریعت مداری ما دیگه ازت خسته شدیم بسه
  • من IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    بسیار عالی بود. ممنون از قلم زیبا و به جای آقای شریعتمداری
  • سجاد IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    متاسفانه شما نظراتی را که به نفع خودتان باشد به نمایش میگذارید و نظرات مارا حذف میکنید . بنده باز هم اعلام میکنم که : اقای شریعتمداری حسین زمانه است و مانند اسمش حقگو و حقگرا.خداوند پشت و پناه ایشان باشد.
  • ناصر IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    7 49
    نکند الان وجود خارجی داره؟
  • علیرضا IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    76 7
    ملی کردن نفت با هسته ای تومنی صنار توفیر داره. هسته ای ما همه چیش کار روساس. ملی اش چیه؟
  • ميلاد A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    9 19
    انرژي هسته اي از اين نظر كه پايه خيلي از پيشرفتهاي آينده و يك صنعت استراتژيك محسوب ميشود قابل مقايسه با صنعت نفت است. چرا كه با توجه به اينكه كشورهاي انگشت شماري در دنيا به اين تكنولوژي دست يافته اند، در آينده ميتواند نقش بسيار موثري در قدرت و عظمت ملت ايران ايفا نمايد و ضمن خودكفايي ، امكان صدور فرآورده هاي آن نيز ميسر مي شود. لذا كوتاه آمدن در مقابل غرب به صرف اينكه فكر نان بايد بود، نبايد ملاك قرار بگيرد. ما تا آخر ايستاده ايم.
  • بی نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    20 0
    این که نشد جواب.اسمون ریسمون بافتنه.اقای شریعتمداری گوشمون درازه؟
  • بی پروا IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    9 37
    حرف حق اینه که آمریکا با عقب نشینی ما از مسئله هسته ای با ما کنار نخواهد آمد و پذیرش این مسئله ساده لوحی است که متاسفانه بعضی انسان های مثلا روشنفکر دارند عقب نشینی از مقابله با آمریکا یعنی رضایت به مستعمره شدن این رو تجربه تاریخی نشون داده ( خبر با انصاف باش نظر مخالفین رو هم بذار)
  • بی نام A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    18 2
    کسی میدونه این شریعتمداری چی گفت ؟!!!!!!!!1
  • میم IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    9 47
    دم کیهان خدایی گرمممم اونجاش خیلی باحال بود که گفت خودزنی نکن اقای زیباکلام
  • بی نام US ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    24 2
    با چه مبنایی آموزش و پرورش را با آفریقا مقایسه کرده؟ با این مبنا که در مدارس ایران به دلیل بخاری نفتی از رده خارج چند مدرسه، کودکان بیگناه آنها در آتش جزغاله شدند! این اتفاق البته در آفریقا هم نمی افتد! باشد که شریعتمداری ببیند!
  • فریاد A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    18 3
    نمیشه دنیا و آمریکا فقط نطنز و اراک را تحریم کنه؟؟؟ و کاری به بقیه ایران ی نداشته باشه؟؟؟ اون موقع آقای شریعت، مدار، و هم فکراش و موافقین تحریم و غنی سازی برن اونجا زندگی کنند و از تحریم لذت ببرد و اورانیوم غنی کنند تا 120 درصد. هم وطن های نطنزی و اراکی هم اگه دلشان خواست قدموشون سر چشم بیان به قسمت تحریم نشده !! اینجوری فکر کنم هم راضی باشن آقای شریعت، مدار ، گناه ما جوانان ایرانی چی هستش که تو هم وطن ما شدی و تریبون دستت هست؟؟؟؟؟
    • حمید IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      5 2
      این گروه اگر سودشان فقط تو تحریم و بدبختی مردم است ببینید این آقا بعد از توافق ژنو داشت سکته میکرد ..................خبر انلان میدونم چاپ نمیکنی چون شما هم طرفدار کیهانی نه 70 میلیون ملتی که دارند له میشن
    • ciavash A1 ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      3 0
      یه چیزی مثل کره شمالی و جنوبی مدنظرتون هست؟
  • وحید A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    33 2
    طبق گفته کیهان ما بهترین رتبه در سرانه دوا و آموزش و پرورش را داریم!!! محیط زیست مان که فوق العاده است(دریاچه ارومیه، زاینده رود و کارون و...)!!! بیکار هم که خدا رو شکر نداریم!!! و فساد اقتصادی 3 هزار میلیاردی هم در دولتی صورت گرفت که حامیان آن غربی ها بودند!!!
  • بی نام FR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    24 1
    مشکل طرفداران افراطی برنامه هسته ای اینه که اصلا به مردم فک نمیکنند. بجای اینکه بیان دولت رو زیر فشار بذارن مثلا در مورد آلودگی هوا یا کیفیت مدارس در روستاها، از تریبونشون فقط برای اهداف سیاسیشون استفاده میکنند. برای این عده چیزی که ارزش نداره سلامت روح و روان جامعه است.
  • شاهین IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    8 59
    کره شمالی هیچی نداره ولی انرژی هسته ای داره و هیچ کشوری هم جرات نداره بهش چپ نگاه کن..البته ایران ار همه منابع غنی و با داشتن انرژی هسته ای به تکامل میرسه و به ابرقدرت دنیا تبدیل میشه ...این مشکلات که هست بیشتر تکل از پشت خودی هاست وگرنه کشور ضیفی نیستم فقط دارن به ما القا میکنند که بخاطر این مسایل که نمیتونیم به شما خدمات بدیم و هزاران بهونه دیگه میارن...مگه قبل تحریما ایران گلستان بود
    • بی نام GE ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      51 12
      خودت داری میگی هیچی نداره خوب به مردمش چی میرسه که کسی بهش چپ نگاه نمیکنه.دانمارک وفنلاند و حتی برزیل و مالزی هم انرژی هسته ای ندارند ولی کسی بهشون کار نداره مردمشم تو رفاهن
    • بی نام A1 ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      10 5
      کم مونده بود کره شمالی بشه الگوی دوستان
  • امیر A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    19 2
    در جنگ جهانی دوم مارشال پتن رئیس جمهور وقت فرانسه که قهرمان جنگ جهانی اول بود با آلمان نازی صلح برقرار کرد. مردم و گروههای مقاومت وی رو خائن نامیدند و بعد از جنگ حبس ابد گرفت . ولی همین کارش باعث شد فرانسه مثل آلمان ، ایتالیا ، لهستان یا شوروی سالها کمتر درگیر اثرات شوم بعد از جنگ و ویرانی های جنگ باشه . قرنها حاکمان ایران در حال جنگ با سایر کشورها بودند برای حفظ عزت ایران . ولی جامعه ای عزت مند است که مردمش در بالاترین سطح رفاهی قرار داشته باشند و بیشترین احترام به حقوق انسانها گذاشته شود نه اینکه انرژی هسته ای داشته باشند یا ابرقدرت باشند.
  • بی نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    22 1
    اصلا معلوم نشد چی گفت آقای شریعتمداری
  • بی نام A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    34 4
    کیهان میبینی ؟ کارت دیگه تمومه
  • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    20 1
    آقاي شريعتمداري بفرمايند اين ضرر و زياني كه ملت ايران به خاطر داشتن انرژي هسته اي متحمل شدند (هم بابت چند صد ميليارد دلاري كه تا حالا هزينه اون شده و هم بابت تحريم هايي كه چند صد ميليارد دلار تا كنون به كشور ضربه زده) آيا حتي زمان حمله قوم مغول ها هم سابقه داشته؟!!!!
  • بی نام RO ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    8 40
    جناب استاد یعنی اگر ایران انرژی هسته ای را کنار بگذارد مشکل اب های زیر مینی حل میشود !!یا مشکل بیکاری !!پس چرا امریکا وغرب با مشکل بیکاری واقتصادی روبروهستند مگر انها مثل ما تحریم هستند که چنین مشکلات اقتصادی دارند !!اگر انرژی هسته ای بداست پس چرا کشورها دیگر از ان خوب استفاده میکنند ولی نوبت به ما میرسد میگویند نه !! شما که خیر سرتان استاد هستید که باید بدانید کشوری که پشرفت کند باید از نظر علمی پیشرفت کند نه اینکه کدخدا برایمان تعیین کند که چه علمی خوبه !!چه علمی بد !! ومتاسفانه ادمها ی مثل شماهاحرف کدخدایتان را خوب گوش میکنید !!وقتی می گویند کشور جهان سومی نباید ناراحت شویم تا تفکر جهان سومی باشد همین طور خواهیم
    • بی نام A1 ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      7 3
      دوست عزیز مشکل اقتصادی آمریکارو با مشکل اقتصادی خودمون مقایسه نکن اونها فقط بودجه نظامیشون از کل بودجه ما بیشتره یه شرکت ژاپنی یا کرهای درآمدش از کل فروش نفت ما بیشتره کلا سعی کن اطلاعاتتو فقط از 20:30 نگیری .کدخدا نباید برای ما تعیین تکلیف کنه خودمون باید بر اساس منافع کشور تعیین کنیم که چه چیز برای ما با کمترین هزینه بیشترین سود رو داره .
  • ایمان IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    8 41
    کسانی که هی میگن کیهان مغلطه کرده اصلا میدونن مغلطه چیه؟ شما اونقدر تو سرتون انداختن مملکت نابوده،مردم نون ندارن بخورن و از این حرفا و فکر می کنید هر کی مخالفش چیزی بگه داره مغلطه میکنه قضیه کیهان هم همینه چون مخالفتونه و داره درست میگه بدتون ازش میاد درود بر کیهان کاملا قانع شدیم
  • بی نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    19 2
    یه وقت نظرهای منو نذاریااااا.نمی خوام این نظرو بذاری تا به همه ثابت کنی خبرآنلاین همه نظر هار رو میذاره.من هرچی در مورد این شریعتمداری گفتم تا حالا رو شما نذاشتید.حتما باید بهش فحش بدم مثل بعضی ها تا بذارید؟براتون متاسفام.من باید خودم یه جا این حسین آقا رو ببینم و با منطقی که در درس های منطق ریاضی، آنالیز ریاضی1و2 و ... در دانشگاه بهمون یاد دادند(که باید ثابت کنی 1+1 میشود 2و هر چیز دیگه ای باید ثابت شود) بهشون بفهمونم اگر هزاران اسم سیاستمدار بلد باشند،هزاران خاطره از مسائل سیاسی بلد باشندو... نمیتونند منطقی صحبت کنند و همیشه به حاشیه میزنند.دیگه دوست ندارم خبر که نظر قبلیمو که خیلی هم خوب بود نذاشتی
  • هادی A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    19 2
    ارزش انرزی هسته ای را باید با جان هزاران نفر که در اثر تحریمها در سوانح هوایی و جاده ای و یا در اثر بی دارویی ویا در اثر کمبود امکانات پزشکی ویا در اثر سوئ تغذیه و.......که از بین رفته مقایسه کرد ولی برای امثال شریعتمداری که این مشکلات را نداره مطمئنا اولویت با هسته ای است.
  • ع A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    11 40
    جواباقای زبیاکلام وهم فکرانش راسالهاست که ملت ایران با انقلاب اسلامی داده اند چونکه گفته اند ما زیربار استکبارنخواهیم رفت ودرهمین 22بهمن منتظر پاسخ مجدد باشند ملت غیور عزتش رابامال دنیا عوض نمیکند....
  • بی نام IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    14 0
    بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در شهرستان یزد در طوماری خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار افزایش حقوق سال آینده خود مطابق نرخ تورم شدند. (سایت ایلنا)
  • محسن A1 ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    11 41
    به نظر من اونهایی که اینقدر از آمریکا دفاع میکنند مخصوصا اقای زیباکلاباید یه نگاه به کشور مصر واقای مرسی بیندازند
    • فریاد A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      8 0
      آقا محسن چراه نگاه به کره جنوبی و ژاپن نکنیم؟
  • سبز A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    34 5
    آقای شریعتمداری طرفدار نداری برادر بیخیال سیاست شو. آقا جون رک بگم منفوری
  • سعید IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    15 3
    جناب استاد فرهیخته زیبا کلام درد دل هفتاد میلیون را با شهامت بیان می کنند.اگر مخارجی که صرف این برنامه شده وخسارات و لطمات اقتصادی وسیاسی که ازآن متوجه ملت در این چند سال اخیر شده را صرف کشاورزی یا صنعت یا فقط آموزش فنی به جوانان این کشور کرده بودند حالا ما در اقتصاد با ژاپن وکره جنوبی وچین برابری می کردیم.کاری که کشور های مانند مالزی سنگا پور تایوان وترکیه و.... کردند وبیخود بهانه دست بیگانه ندادندوجهان را با خود همراه کردند ورفاه بیشتر برای ملت های خود به ارمغان آوردند..حالا آقای شریعتمداری فردا می نویسند خائنین وواداده ها دنبال خائنی دیگر راه افتاده اند وهزار ویک انگ دیگر.....ولی دریغ از یک پاسخ منطقی به استاد.واما انتظار از استاد پاسخی کوبنده تراست هر چندحریف در همان تایم اول خاک شده .
  • بی نام A1 ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    6 8
    بقول افراطیون عده ا بی بند و بار در مخافت با رئیس جمهور منتخب مردم با اسرائیل و بی بی سی وآمریکا وبا تمامی ضد انقلابیون همصدا شده اند ودر روز نامه هاشان همیشه نق می زنند مثل اینکه در زمان احمدی نژاد در خواب بودند وحالا بیدار شده اند
  • ایرانی A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    13 2
    درود بر دکتر زیبا کلام زنده باد زیباکلام زیبا کلام دوست داریم زیبا کلام خیلی مردی
  • بی نام A1 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    10 2
    یکی به کیهان بگه :هروقت گفتن خاک انداز....
  • بی نام US ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    11 2
    سر و ته غني سازي به يك روز تحريم نمي ارزد. اين را به عنوان يك غني ساز! ميگويم.
  • بی نام US ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    12 1
    انرژي هسته اي هيچ ربطي به غني سازي ندارد. مگر تركيه كه نيروگاه اتمي ميسازد،‌غني سازي هم ميكند؟
  • abdolah A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    5 13
    طالبانیست ها در افغانستان و پاکستان و وعراق وسوریه و لبنان آشوب بپا کرده اند /بدنبال مفسده هستند که ایران را هم نا امن کننده تا به هدف شومشان برسند/ از سر جهل ونادانی و پوک مغزی/خدا بداد مان برسد
  • محسن IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    10 0
    آقا اجازه من هم یک سوال از بزرگان بپرسم این زباله هسته ای بعدا چیکارش می کنن
  • 121 IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    7 15
    اقای زیبا کلام عجب است که شما خاطر خواهه مردم شده اید
  • ایرانی IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    9 1
    نفع انرژی هسته ای برای کشور هایی که دارند چیست ونمی گذارند دیگران داشته باشند.خودتان فکر کنید چه نیازی به سخنان زیبا کلام وشریعت مداری؟
  • سعید A1 ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    8 7
    چرا باید به این خواسته غرب عمل کنیم. حتی اگر مدت کوتاهی غنی سازی 20 درصد متوقف گردد نباید مقدار ان در حد ازمایشگاه و بدست اوردن دانش مراحل بالاتر متوقف گردد.کشور ایران مانند چین دارای عقبه قوی علمی و نظامی هست با این تفاوت که از منابع طبیعی غنی برخوردار است.بنابراین طبیعی است که چین و غرب و روسیه وامریکا بخواهند مستقیم یا غیر مستقیم یا با واسطه افراد وطن فروش و حقوق بگیر اول جلو پیشرفت را بگیرند و دوم منابع را غارت کنند. باید اگاهانه و با اولویت بندی و استفاده از تمام نیروهای با دانش جلوی مشکلات ایستاد.
  • بی نام IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    8 2
    به کوری چشم بعضی افراد که نمی تونن ببینن این دولت همبا غرب وهمبا امریکا رابظه ایحاد میکنه ومنابع انرژیمارا که با کشور های همسایه مشترک است را توسعه و بحربرداری میکنه و انرژی هسته ای هم پیشرفت میکنه چون از آن مسائل ادبیاتی زشت احمدی نژادی عبور کردیم
  • ابراهیم A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    12 1
    انرژی هسته ای چند سال دیگه بساطش جمع میشه کشورها دنبال انرژی پاک و بیخترند انرژی خورشیدی بادی حرارتی الان تو ژاپن قالب مردم مخالف انرژی هسته اي هستند
  • بی نام A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    8 21
    سلام یعنی زیبا کلام نميدونه که یک کیلو اورانیوم غنی شده به اندازه یک میلیون بشکه نفت انرژی تولید میکنه! پس بهتره که ساکت بشه.
    • احمد A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      3 10
      کدوم برق کدوم کشک حداقل یه کم واقع بین باش بدبختی مملکت ما امثال تو هست که کورکورانه از برخی حمایت میکنن حتی به خودتون زحمت یه کم فکر کردن هم نمیدین
    • بی نام A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      4 8
      اتفاقا میدونه ولی وقتی تکنولوژی استفاده ازاون رو نداریم چه یک میلیون بشکه چه میلیاردها بشکه نفت به درد نمی خوره ضمنا باید میلیون ها بشکه نفت روبفروشیم تا سوخت اتمی رو ذخیره سازی کنیم چونکه هزینه نگهداری اون بسیار زیاد است. قزاقستان هنگام استقلال مقدار زیادی اورانیوم داشت که به رایگان به روسیه داد چون می دونست هزینه نگهداری اون زیاده! اورانیوم عین نفت نیست که هر جا بشه ذخیره کرد!!!!!
    • اکبر IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      1 0
      خوب واقعا نمی دونه
  • arman A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    11 3
    بیشترین فساد در هشت سال گذشته انجام شده کیهانی ها چرا سکوت کردند یا چرا از کسی که عوام پسندانه صحبت می کرد انتقاد نکردند یا دولت قبلی با سیاست ها و حرف های ناپخته چهره ی ایران را خراب می کرد شما دم نزدید اصلا الان هم چرا در مقابل کسانی که برای اقتصاد ایران فقط نسخه ی گرانی را می پیچند سکوت کرده اید
  • jamshid A1 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    8 17
    جناب اقای زیبا کلام ما اگر تو اقتصاد وحوزه سلامت نتونستیم پیش بریم ایا منطقی است اگر در حوزه دیگر پیشرفت داشتیم از ان چشم پوشی کنیم که چرا درمان ضعیفه ویا اقتصاد بیماره .بهتر نیست کوشش کنیم دزدان این عرصه ها را کنار بگذاریم واین عقب افتاده ها را به سطح انرزی هسته ای برسانیم. معمولا اگر تو کلاسی کسی تنبل باشه به شاگرد زرنگ نمیگن تو هم درس نخون تا شاگرد تنبل به تو برسه ویا اینکه ما بیایم وشاگرد زرنگو اخراج کنیم ویا نابود کنیم که چرا شاگرد تنبل داریم منطقی باشید واهداف دشمنان این مملکتو برجسته نکنید.
  • بی نام A1 ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    9 0
    نه افراط نه تفریط
  • دلسوز A1 ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    8 6
    متاسفم برای حضرات متاسفم برای شریعتمداری که از امکانات دولتی استفاده می کند و تنش زائی می کند هسته ای لازم هست اما نه بقیمت از دست رفتن دین و دنیای مردم که ناشی از فقر می شود
  • amir IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    5 7
    من با نظردکتر موافقم.
  • غریبه FI ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    6 1
    برادر ما که نه متوجه شدیم سوال چی بود و نه جواب! ولی حقیر نیز معتقد به این هستم که نباید به میل غرب و شرق اقدام نماییم و باید بر اساس منافع خودمان اقدام کنیم که متاسفانه الان این گونه نیست.
  • ایرانی IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    9 1
    اقای شریعتمداری وامثال این فکر ملت نیستند فقط چشم به دهان دیگران دارند که انها چه می گویند.
  • بی نام IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    10 3
    زنده باد زیباکلام واقعا گل گفتی ......... حرف دل 80درصد مردم بود. شریعتمداری کارش تفره رفتن و تهمت زدن هست و نباید انتظار دیگه ای از ایشون داشته باشیم.
  • بی نام IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    8 2
    ای کسانی که رابطه انرژی هسته ای را با اقتصاد نمی دانید اول تحقیق وپژوهش بعدا اظهار نظر کدام پیشرفت ها نیست که از انرژی هستهای بدور باشد
  • بی نام EU ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    7 2
    يك سوال واضح شده وجواب صريح ميخواد !!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    6 4
    بابا كدوم هسته كدوم انرژي ؟ و كار كو درامد ؟ ما كه هيچ كودومشو نديديم ... ان شالاه با پيشرفت هاي دولت جديد هردو شو ميشه ديد نه فقط شنيد
  • علی A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    7 8
    سلام به همه دوستداران ایران سربلند جسارت به دوستان نمی خوام کنم ولی حواستون رو جمع کنید کشورهایی مثل دانمارک و فنلاند و برزیل و مالزی و ... که به ظاهر موفق اند دلیلش اینه که کاری به کار مستکبرین جهانخوار ندارند نه اینکه چون دنبال انرژی هسته ای نیستند اقتصاد خوبی دارند. از صمیم قلب می گم. حرف کلیشه ای نمی زنم. ایران اسلامی عزیز هم اگر بخواد عزت واقعی دنیوی و اخروی خودش رو رها کنه و با کارهای مستکبرین جهان موافقت کنه و یا حداقل کاری به کارشون نداشته باشه، مطمئن باشید نه تنها دیگه به انرژی هسته ای ما هم گیر نمی دن بلکه خودشون انواع سلاح های مختلفی که خودشون ادعای مخالفت با اونها رو دارند رو در اختیار ما قرار می دن. به نظر من آقای شریعتمداری جواب کامل رو دادند. با کمال احترام به دکتر زیبا کلام
  • بی نام A1 ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    4 4
    بس باید میلیاردها دلار که در این زمینه خرج شده درست موقع برداشت دور ریخته بشه اگه حرف امتال زیباکلام باشیم که باید موشک ودفاع وهسته ای وخلاصه هر جی به درد اقتدار کشور میخوره ودشمن رو عصبانی کرده رو بذاریم کنار بنازم غیرت ایرانیانی که نشون میدن خون ایرانی تو رگهاشونه زنده باد شریعتمداری زنده باد وطن زنده باد ایران که خاکش با خون غیرتمندان حفظ شد واقعا فکر کردید اگه ایران هسته ای وموشک وامتال اینها رو نداشت جه نیروی باز دارنده ای برای حمله اسراییل وامریکا داشتیم میدونید اینا ارزو دارن ایران رو با خاک یکسان کنن تا مستعمره ای از نو بسازند بعضیا جرا فسفر خرج سلولای مغزشون نمیکنن
  • بی نام A1 ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 14
    زنده باد شریعتمداری
  • احمد. IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    6 2
    چون همه چیز عالی است اقای شریعتمداری در تمام زمینه ها ودر تمام دولت ها نظردارد چون نیاز است چون مهره است.
  • حامد محمدي IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    3 1
    انرزي هسته اي از زمان البرت اينشتين و قبل از او در صدر علوم و دانش جديد دنيا قرار گرفته است ده ها سال است كه از فن اوري هسته اي در توليد برق . تشخيص و درمان بيماري هاي انسان هاي دردمند . كشاورزي مدرن و غيره استفاده ميشود و در اينده اكثر بخش ها از اين علم بهره مند ميشوند اسكن هسته اي از رايج ترين ابزار در تشخيص پزشكي است اگر بد غرب و شرق دايما براي پيشرفت ان هزينه نميكردند
  • پویا A1 ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 1
    اقای شریعتمداری اگه بیاد و نظرات رو بخونه متوجه میشه که منفورترین شخص تو کل ایرانه