واکنش کاربران خبرآنلاین به کمپین انصراف از یارانه/انصراف نماینده های یارانه بگیر را هم پیگیری کنید

کمپین داوطلبانه حذف یارانه‌ها از دیشب با اعلام انصراف رییس جمهور آغاز شد.خبری که خیلی زود در میان کاربران خبرآنلاین با واکنش مواجه شد.

در خبری که خبرگزاریها به نقل از محسن بهرامی ارض اقدس، مشاور معاون اجرایی رییس جمهور مخابره کردند،وی هدف این کمپین را انصراف داوطلبانه کسانی است که احساس می‌کنند اولویتی برای دریافت یارانه در این مرحله ندارند.

این خبر موجب شد بیش از 70 کاربر به آن واکنش نشان دهند. از تقدیر و تشکر تا انتقاد و پیشنهاد محورهای این پیام ها است. برخی از این کاربران در کامنت های خود سوال می کردند که آیا رئیس جمهور تاکنون یارانه دریافت می کرده است.

یکی از کاربران هم با نام علی در پاسخ به این تعداد از کاربران اقدام رئیس جمهور به صورت برای نگرفتن یارانه و انصراف دادن را برای تشویق همشهریان دانسته تا مردم به صورت داوطلبانه این کار را انجام دهنمد و الا امکان ندارد اصلا ایشان جزو ثبت نام کننده ها باشند.یک کاربر بدون نام دیگر هم نوشت: اولا حقوق ریاست جمهوری از کارمندان شرکت نفت کمتره است.دوما این یه اقدام نمادین است تا بقیه دولتمردان هم مجبور شوند انصراف بدهند.
کاربر دیگر هم نوشت: این اقدام شاید فرهنگسازی بشود تا دیگر آقایانی که سنگ مردم را به سینه می زنند انصراف دهند.

در مقابل انتقادکنندگان از رئیس جمهور، یکی از کاربران خبر آنلاین نوشته است:آقای روحانی شما یارانه بگیر 1000 برابر بگیر ولی لطفا وضع اقتصاد و معیشت ما مردم رو طوری درست کنید که به رفاه برسیم.

یک کاربر هم نوشت:من حاضرم هرچه یارانه گرفتم پس بدهم ولى قیمتها به قبل از سال 84 برگردد.کاربری به نام کاکا هم نوشت: هموطنان باهوش، این حرکت نمادین ، برای شروع یک کار خوب است.

یک کاربر هم با اشاره به خبری که پیش از این درباره دریافت یارانه از سوی 280 نماینده ، نوشت: چند وقت قبل در این سایت خواندم که فعلا 280 نماینده یارانه می گیرند. لطفا پیگیری کنید که چند نفر از این 280 نفر انصراف می دهند.
کاربری به نام علی پشنهاد حذف یارانه مسئولان را طرح کرده و نوشته است: دولت به راحتی دولت می تواندکارمندان ونمایندگان و وزراو رئیسان و معاونان دولت که حقوقشان حداقل ماهیانه دومیلیون تومان است، از چرخه یارانه حذف نماید.

/212 27

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 52
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    40 4
    من را یکسال نماینده مجلس بذارید تا اخر عمرم یارانه ده نفر را میدم
  • محمد IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    25 6
    یعنی دادن یارانه ای که حق مردمه اینقدر سخته ؟ پس با درآمد نفت و گاز و انرژی و تجارت دولتی چه میکنین که به اینجا رسیدیم ؟
  • بی نام RO ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    6 6
    فعلا که ایرنا تکذیب کرده انصراف روحانی رو. هر وقت ایشون قطعی انصراف داد بگو ما ذوق کنیم و نظر بدیم.
    • اسمان فر IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      1 3
      دوست عزیز اقای روحانی اصلا ار همون اول برای گرفتن یارانه ثبت نام نکردند .
  • شعبان US ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    92 27
    به نظر من ضمن اينكه دولت مي تواند با شناسايي افراد متمول يارانه انها راحذف كند ، شروع هركار خوب وسازنده هم در جامعه بايد ابتدا از طرف خود دولتمردان به عنوان الكو شروع بشه ،قدم اول ر ا دراينكونه موارد بايد انها بردارن
    • بی نام A1 ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
      25 26
      چرا باید افراد پولدار رایانه شون حذف بشه..؟؟یه دلیل منطقی بیارید...مالیات که میدن...عوارض میدن...کار هم وا کردن که بیان دیگران کار کنن ...اکه پولی هم ازشون کم بشه باز از مردمی پولاشون رو میگیرن که دارن رایانه میگیرن...اونم چند برابر شو...پس باید مساوات باشه تا تعادل برقرار بشه...با بریدن حق کسی نمیشه به کس دیگه حقی داد
    • رمضان **** IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      41 3
      اگر ادعاي مسلماني و اسلام واقعي را دارين بايد از خود شروع كرد يعني به عبارتي دولتمردان بايد با حداقل دستمزد ماهيانه براي طول دوران خدمتي خود را درنظر بگيرند وحتي نمايندگان مجلس هم بايد با حداقل ترين حقوق و دستمزد اقدام به خدمت كنند تا به مفهوم زندگي مردمان كم درآمد و تهي دست برسن و تجربه كنند آيا شما فكر ميكنيد يك چنين كاري در اين دولت اسلامي امكان پذير است يا اينكه به قول معرف مرگ خوبه اما براي همسايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • رضا A1 ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    303 9
    سلام : مشکل کشور با حذف تعدادی از یارانه بگیر حل می شود .با اختلاس های چندهزار میلیاردی چه می کنید وبا گرفتن کارت هدیه نمایندگان مجلس چه میکنید .
    • بی نام IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      29 2
      و با رانت 650 میلیون یورویی وزارت صنعت.
    • بی نام A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      36 0
      هی میگید کارت هدیه کارت هدیه! عمل حرام دریافت رشوه برای بازی با سرنوشت میلیون ها نفر
    • من خودم تنها A1 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      26 1
      من میخوام انصراف بدم اما...... !!!! اگه قول میدید پول منو به نماینده های مجلس ندید و یارانه های اونها رو قطع کنید این کار رو میکنم.
    • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
      7 1
      دادن یارانه نقدی به معنی قصور از دادن خدمان از طرف دولت است دولتی که دارایی ملت (نفت) را به فروش میگذارد و به دلیل بی کفایتی قادر نیست خدمات تحصیل درمان و کار و رفاه را برای ملت فراهم کند یارانه نقدی را آن هم به تساوی تعریف میکند. متاسفانه یارانه نقدی فرار از مسئولیت و عدم پاسخگویی دولت در مورد خواستها و نیازهای مردم بود.
  • بی نام IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    8 2
    انصراف بدن که چب بشه حقشونه .چرا باید حقشون رو نگرفت تا بیشتر دزدی کنن و میلیاردی به جیب بزنن.. سوال اینجاست این پولی که از افراد منصرف یارانه بدست میاد چی میشه
  • بی نام A1 ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    4 5
    واقعا بعضیها منصفانه نیست یارانه میگیرن.من از نزدیک میشناسم خانواده ای که میذارن یارانشون همینجوری تو حسابشون جمع میشه چون هیچ نیازی بهش ندارن و و پول ماهیانه یارانه خانواده 4 نفره اشون پول غذای سگشونم نیست.یا پول بنزین ماشین مدل بالاشون.ولی وقتی میگی انصراف بدین رنگشون عوض میشه!!
  • امین IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    14 17
    بنده خدا احمدی نِژاد چند سال یارانه داد اینقدر منت نگذاشت بابا یارانه رو کلا کنسل کنید بی خیال ما بشید مشکل ما اینقدر هست که با این پولها حل نمیشه.
    • هدی IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      11 1
      یکی سنگی انداخته ته چاه حالا یک ملتی نمی تونن درش بیارن.
  • امین د IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    58 3
    این مملکت امیر کبیر میخواهد و دکتر مصدق
  • فرزاد A1 ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    24 6
    اين حق هر ايراني هست كه يارانه بگيره چه پولدار چه غير پولدار پول نفت براي كل مردم ايران هست نه فقط فقرا اخه يه مشگلي هست اونم اينكه به گفته كارشناسان در برنامه مناظره زير 2200000 زير خط فقر هست راستي اين اقايون ممي خوان هر كس 1500000 حقوق مي گيره رو از يارانه محروم كنن اين كه نميشه
  • بی نام A1 ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    50 4
    مي شه يهك عده هم از اختلاس كردن انصراف بدن؟
  • بی نام A1 ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    4 2
    من که در اطراف خودم را بررسی کرده ام و هر چی که دیده ام اینگونه بوده که افراد غنی تر از جنبه مالی فقیر تر اند. و شدیدا" از حق مسلم بودن یارانه دریافتی خودشان دفاع میکرده اند. در عین حال افرادی ضعیفتر هم بوده اند که با دیدگاه خداپسندانه به موضوع نگاه میکردند و احتمال انصراف دادنشان هم بود. در کل افراد بی و کم بضاعت چیزی برای از دست دادن بیشتر در این دنیای ولو مادی و فانی ندارند و راحتتر حاضراند از این دنیای مادی و فانی که بزرگان ما مطرح میکنند دل برکنند. و راحتتر بروند جهان اخرت تا شاید در بهشت زندگی بهتری داشته باشند. در کل فقر و بیسوادی میتواند نقش بیشتری در انصراف از یارانه در مقابل دارایی و املاک و غنی بودن افراد داشته باشد.
  • بی نام IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    15 8
    من انصراف نمی دهم.حق من است و آن را دریافت می کنم و به مصرفی که تشخیص دهم میرسانم.سهم فقیر و غنی از بیت المال یکسان باید باشد.
    • بی نام A1 ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      17 2
      اگر حق طبقه کم درآمد از بیت المال بیشتر است چرا حضرت علی علیه السلام حاضر نشد به برادرش عقیل که نابینا و فقیر و عیالوار بود دیناری بیشتر دهد؟
  • بی نام IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    9 4
    من یک سوال ازهموطنان عزیزم دار ایا یارانه کمک دولت بمردم است یا افزایش قیمتهای انرژی ؟حالا سوال دومم اینه اگر کسی که دسش بدهن میرسه البته اونای که ثروتهای باداورده دارن رونمیگم باید اجبارا انرزی مصرفیشو مثل بیگانگان در داخل کشورش تهیه کنه؟چرا مخواهید ما رو نسبت به کشور عزیزمون بیگانه وبی تعصب کنید
  • حميد IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    32 6
    سربازي رو اختياري كنند ما جوانان از يارانه گرفتن انصراف ميديم.....
  • ناشناس A1 ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    8 5
    یعنی رئیس جمهور ما هم یارانه میگرفته؟؟؟ جالبه...فکزش را هم نمیکردم
    • بی نام IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      2 0
      مگه چیه؟...ها (پسرخاله خدا بیامرز)
  • مرتضی RO ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    15 10
    حذف یارانه واستفاده ان در بخش تولید میتونه به شکوفایی ورشد کشور کمک شتیانی کند.
  • سيد A1 ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    31 1
    بسمه تعالي باسلام، متاسفانه در حاليكه حتي اكثرمشاغل كاذب درآمد اهيانه اي بيش از3000000تومان دارند، چه برسد به تجار و كسبه و صاحبان سرمايه و كلا مشاغل آزاد . ولي اينكه تا صحبت از حذف يارانه بگيران ميشود عده اي درآمد حقوق بگيران را ملاك قرارميدهند ، قشري كه اولين و بيشترين ماليات را مي پردازدوسالهاست مورد بيشترين فشار قرارگرفته و حقوق با " ريال " گرفته و هزينه را با " دلار "مي پردازد. ضمنا درآمد به نسبت افراد تحت تكفل بايد ملاك باشدآنهم نه 1000000 به ازاي هرنفر كه حتي اين مبلغ هم زير خط فقر است .
  • بی نام A1 ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    18 7
    اساتید دانشگاه که درآمدهای بالای 7-8 10 میلیون دارن ، مدیران بانکی، وزرا، نمایندگان مجلس، فوتبالیستها، سرمربیان آنها و باشگاه داران، چه نیازی به یارانه دارند؟؟! آنهاراهم باید حذف کنند من فک میکنم تا الانش هم بابک زنجانی هم یارانشو میگرفته! وای چه دنیاییه که این پولدارای امثال شکیب آوای باران از یک ریالم نمیگذرن تاچه برسه به یارانه!
    • بی نام EU ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      13 4
      عزیز من بحث انصراف از یارانه ثروتمندان(البته اونهایی که با زحمت به ثروت حلال رسیدند) یه چیزه؛بحث اجبار به انصراف یه چیز دیگست...ثروتمندان هم جزیی از مردم همین کشور هستند که اتفاقا هم بیشتر مالیات میدن هم کارافرینی میکنند و هم نقش بیشتر و مهمتری در افزایش سرانه تولید ناخالص ملی ایفا میکنند...به چه دلیل باید به اجبار یارانشون قطع بشه؟!کی گفته بیت المال فقط مال افراد کم درامده؟مثلا اون جراح قلبی که از سن 7 سالگی تا 35 سالگی تمام تفریحات و لذات کودکی و نوجوونی و جوونی رو برای خودش حروم کرده و نشسته شبانه روز درس خونده تا به یه جایی رسیده و الان برای خودش کسیه و مال و منالی به هم زده چرا باید تاوان افرادی رو پس بده که دوست داشتند درس نخونند و دنبال تفریح و رفیق بازی و علافی بروند؟!
    • بی نام A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
      1 1
      درس خوندن که خوندن مگه ما نخوندیم ؟! بریم جیب مردمو خالی کنیم؟ الان تو این دوره که چه درسی هم میخونن تحقیق از جناب گوگل عزیز راحت و بی منت! ارائه پایان نامه هم از اینترنت گردی و کپی پیست مجانی! ازین بهتر ؟ ولی اون کارمند و کارگر بدبخت باید صبح تاشب حرف هزار تا امثال اون استاد درس خونده ابرو بالاانداخته رو تحمل کنه بعدش خسته مرده بره یه جای دیگه کاردوم و یارانه و کمک دولت هم با اون اساتید گردن کلفت یکی؟؟
  • بی نام IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    8 2
    دیگر هیچ مشکلی بجز یارانه وجود ندارد
  • علی A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    3 3
    بنظرم واقعا کسانی که در راس امورات دولت قرار می گیرند نیتشان خدمت به مردم می باشد فرق ندارد که احمدی نژاد باشد یا روحانی ولی این دور و اطرافیان آنان می باشند که بیشتر از حقشان طلبکارند . دولت باید در کنار اینگونه ایثارگری ها کاری را بکند که راه فرصت طلبی و انحصار طلبی بسته شود . گرچه پخش پول بین همه مردم خوب نیست ولی حاضرم قیمت نان ناشی از آزادسازی قیمت دو برابر قیمت فعلی باشد ولی به وضع قبلی که انحصاری و در اختیار قشر خاصی از جامعه بود و سهمیه ها را در شهرها و روستاهایی کوچک به گاوداران می فروختند بر نگردد . تصور در نوبت نان بودن از اول شب در جلوی نانواییها وحشت آور است که قبل از هدفمندی اینگونه بوده است.
  • بی نام A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    41 3
    همه اينا بخاطر 45500 تومنه توروخدا قطعش كنيد تا ببينيم ديگه چه بهونه اي براي اين همه گروني داريد؟
  • بی نام IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    10 8
    ببخشيد من يك سئوالي برام پيش اومده مگه آقاي روحاني هم يارانه ميگرفتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! من با اينكه حقوق ماهيانه ام كمتر از سقف مجازه چون من وهمسرم هردو شاغل بوديم وكرايه خانه هم نداشتيم فكر كردم گرفتن يارانه چون خيلي به پولش احتياج نداشتيم مال حرامي است كه وارد خانه ميشود بنابراين اصلا ثبت نام نكرديم حالا باتوجه به صرفه جويي بيشتر قيض برق وتلفن جندان تفاوتي با سالهاي قبل از برقراري يارانه برايمان نكرده نميدونم بقيه چطور راضي ميشن باتوجه به عدم نيازشون يارانه بگيرند ووجدانشونم راحته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ارادتمند A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    15 2
    چند سال قبل در زمان اجرای این طرح گفته شد که دهها کارشناس! مدت های طولانی برروی آن کار کرده اند و قرار است این طرح اقتصاد کشور و وضعیت مردم را به کجاها که نرساند. حالا نتیجه این کار این تئوریسین های بزرگ شده این تورم بی سابقه و وحشتناک. کسی هم که جوابگو نیست و بازهم مردم بدهکار شده اند و باید برای گرفتن یارانه جریمه هم شده و برای یک سبد کالای ناچیز، کلی تحقیر شوند. و بازهم طرح هایی نوین در راه است و باز هم وعده بهبود و گرانی های سوخت در سال آینده و .... خلاصه من بدو آهو بدو.
    • بی نام EU ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      5 3
      اون متخصصانی که مدت های طولانی روی این طرح کار کرده بودند خود اقای مشایی و احمدی نژاد و جوانفکر بودند!!!وگرنه از همون روز اول کفاشی هم که سر کوچه ما بساط پهن میکرد میدونست که با اجرای این طرح تورم به صورت وحشتناکی بالا میره و این 45500 تومن حتی کفاف قبضهای اب و برق و گاز رو نیز نخواهد داد!!ولی متاسفانه یکی از همین متخصصانی که مدتهای طولانی روی این طرح کار کرده بود!!و تریبون هم دستش بود هر جا رسید فریاد زد که(نقل به مضمون):"به فضل الهی از روز اول اجرای این طرح دیگه هیچ نیازمندی در هیچ نقطه ای از این کشور عزیز و پهناور اسلامی باقی نخواهد موند"!!طرف خودش فقط یه قلم از مخارجش هزینه چند میلیونی تحصیل پسرش تو گرونترین دانشگاه این کشور(دانشگاه کیش)بود بعد میخواست با 45500 تومن ریشه فقر رو بخشکونه!!
  • بی نام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    26 6
    یارانه یعنی سهم از پول فروش نفت که به طور مساوی یا باید به صورت نقدی به همه ایرانیان تعلق بگیرد یا صرف اموری مثل درمان رایگان، تحصیلات رایگان، حمل ونقل عمومی ارزان و .... باز هم به طور مساوی برای همه بشود و این موضوع ربطی به وضعیت مالی مردم ندارد. همه کسانی که وضع مالی خوبی ندارند، به خاطر جبر روزگار نیست و همه کسانی که وضع مالی خوبی دارند، از راه دزدی نیست! این یک تعریف پوپولیستی است که فقیر را «ایرانی تر» از ثروتمند تعریف می کنند.
  • محمد IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    32 4
    آیا کسی ضمانت می کند که من به نفع کودکان بی سرپرست انصراف بدهم , پولش بهشون میرسه ؟ این بحث را مطرح کنید من حاضرم انصراف بدهم . البته بعدا پرونده اختلاسش رو نشه .؟
  • دلسوز مملکت A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    7 3
    با سلام خدمت دولت محترم و اساتید اقتصادی .به نظر من در جهت کاهش تورم و کاهش حجم نقدینگی دولت می بایست به جای اجرای مرحله دوم هدفمندی : 1- مبلغ یارانه نقدی را کاهش دهد . 2 - یارانه اتباع خارجی ، ایرانیان خارج از کشور و اموات را قطع نماید. 3 -قیمت بنزین و گازوئیل را دریک نرخ مثلا 600 تومان ارائه نماید. 3 - دلار مسافرتی ، تحصیلی ، درمانی و... راقطع کرده و دلار در یک نرخ ارائه دهد. 4 -در جهت مبارزه با قاچاق سوخت ،ارزش پول ملی را تقویت کند. 5 - عوارض را تجمیع کرده و نرخ مالیتها را کاهش دهد.ضمنا اجرای مرحله دوم چیزی جز تورم و بدبختی ندارد راه حل مشکلات حل مشکل بیکاری و تورم میباشد
  • علی A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    5 2
    باسلام به تمام حلال خورها .واقعا متاسفم از بعضی مردم وبعضی از مسئولین که به اجبار میخوان نون حروم از بیت المال که حق عموم مردم هست را سر سفر مردم مسلمون بیارن من سوالم از شما اینه که مگر پول نفت (ثروت ملی) سهم همه عموم مردم نیست پس مسلمون چرا میخوای یکی نگیره تا توبیشتر بگیری مگه تو شیعه علی نیستی که بابت بیت المال جلوی برادر خودش ایستاد .چرا فکر میکنید حق شما توجیب پولدارهاست بجز یک تعدادی بقیشون زحمت کشیدن به اینجا رسیدن مگه شما بخیل مال مردمید همه باید سهم داشته باشن یا اری برای همه یا نه برای هیچ کس در ضمن بخشیدنو بذارید به عهده خود ادم پولدارها خود اونها بهتر میدونن به کی ببخشن در ضمن پدرباغیرت شرمش میشه بچش جلوی بچه پولدار سرش پایین باشه بابت صدقه ای که پدرش میگره .
  • بی نام IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    7 0
    نماینده های کارت هدیه بگیر را رسوا کنید... تا کی سکوت؟
  • بی طرف US ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    5 1
    اول از نمایندگان طرفدار احمدی نژاد شروع کنید مثل رسایی و کوچک زاده و.......
    • بی نام A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      4 1
      چرا از طرفدارای احمدی نژاد اول از طرفدارای پر و پا قرص دولت راستگویان شروع کنن که اینکار رو گدا پرورزی میدونسن طرفدارای احمدی نژاد که هنوزم معتقدند این حق مردمه
  • بی نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    2 0
    سلام بنده دريكي از وزارتخانه ها مشغول كارم مي بينم معاونين و مديران چقدر حقوق و مزاياو چقدر از امكانات دولتي از ماشين اداري گرفته تا خانه هاي سازماني دريافت مي كنند و وزيران محترم چقدر پول غير مشمول در خدمتشان است به هركس بخواهند و به دل خواه مي پرداند از فاميل گرفته تا راننده خود و اسانسورچي آقاي روحاني زندگي خودتان با چقدر مي چرخد . خدا وكيلي مردم را چه پنداشته ايد .
  • احمق A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    3 0
    من امسال رای اولی بودم کم کم دارم از دادن رایم پشیمان میشم.
  • بی نام IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    3 0
    نمیخوام انصراف بدم۰ حرفی داری . . . مگه زوره!
  • بی نام IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    3 0
    اگر یارانه حق همه مردم است به همه بدهید اگر کمک به بیکاران است برای آنها کار ایجاد کنید . مفت خوری و بیکاری را ارزش ندانید و کارکردن و کسب روزی را ضد ارزش ندانید اگر کسی بخواهد یارانه اش را ببخشد حتما کسی را میشناسد که به آن کمک کند و نیازی نیست کسی برایشان تصمیم بگیرد آنهم همچین تصمیم های نا درستی که باعث تن پروری میشود و پول سیاه را رواج میدهد
  • بی نام A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    3 0
    هی میگد یارانه یارانه بابا 45 تومان هم شد پول .
  • مجتبی A1 ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    0 2
    ای مردم ... پول نفت نیست که پول بالا رفتن اجناسه. کی گفته پول نفت همون یارانه هست؟باید به دولت دکتر روحانی کمک کنیم تا از این بحران خارج بشیم.مرگ بر دودمان کسی که مملکتو بعد از 8 سال به چنین روزی رساند مرگ بر کاسبان تحریم و کاسبان دین.
  • بیچاره بد بخت A1 ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    2 0
    بطف کنید اقتصاد را به 9 سال قبل برگردانید بنزین لیتری 100 تومان ......... مردم در اسایش ارامش خواهند بود شما هم امدید چشش را درست کنید زدید ابرویش را نیز کج کردید
  • بی نام A1 ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    2 0
    پول نفت وغيره مال ملت است يا دولت ملت به دولت يارانه ميدهد يا دولت به ملت اين كلمه چقدر نفرت انگيز است