ایسنا نوشت:

احمد توکلی نماینده مردم تهران در تذکری با استناد به ماده 104 و تبصره 4 آئین‌نامه مجلس گفت: تمامی گزارش‌هایی که در جلسه علنی مطرح می‌شود حداقل 24 ساعت قبل باید بین نمایندگان توزیع شود.

وی افزود: بنده به عنوان یکی از اعضای کمیسیون تلفیق می‌گویم که کمیسیون تلفیق کارش را تمام نکرده است زیرا نه تنها به جداول رسیدگی نشده بلکه احکام و پیشنهادات کمیسیون‌ها همچنان باقی است و اگر گزارش چاپ شود ناقص خواهد بود لذا مجلس نمی‌تواند در دو نوبت هم به گزارش بودجه رسیدگی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه فردا قطعا بودجه قابل طرح نیست، گفت: باید 24 ساعت قبل گزارش بودجه چاپ شده و در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

 محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: گزارش در حال حاضر در کازیو نمایندگان قرار دارد و البته بودجه نیز صدها و بلکه هزاران ردیف و جداول دارد که در طول رسیدگی اصلاحات انجام می‌شود.

به گفته باهنر، رئیس کمیسیون تلفیق گزارش کار را تقدیم مجلس کرده و به چاپ رسیده و در کازیو نمایندگان نیز توزیع شده است. بنابراین مجلس شورای اسلامی فردا بررسی بودجه 93 را در دستور کار دارد.

همچنین فارس نوشت:

سه شیفته شدن مجلس از هفته آینده برای بررسی بودجه

 عبدالرضا مصری سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه مجلس شورای اسلامی برای بررسی لایحه بودجه سال 93 گفت: از فردا و طی دو شیفت بودجه در صحن علنی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در روز پنجشنبه طی یک شیفت ما جلسه بررسی بودجه خواهیم داشت.

وی افزود: از هفته اینده و طی سه شیفت از صبح تا ظهر، از ظهر تا نماز مغرب و عشا و از نماز مغرب و عشا در شیفت سوم بودجه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی هیأت رئیسه ادامه داد:‌ در طول بررسی بودجه ما هیچ سؤال، هیچ لایحه و هیچ طرح غیرمرتبطی با بودجه نخواهیم داشت.

همچنین سخنگوی هیأت رئیسه در ادامه گفت: ‌در ابتدا بندهای درآمدی بودجه مورد بررسی قرار می‌گیرد و در مرحله بعدی بندهای هزینه‌ای یک به یک بررسی و تصویب خواهد شد.

 

29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =