۰ نفر
۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۶:۰۴

تسنیم نوشت:

منابع عراقی گزارش دادند که نیروهای ارتش این کشور از سه جهت شهر فلوجه را محاصره کرده و عملیات‌ها برای پاکسازی شهر از عناصر داعش ادامه دارد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه الحیات؛ یک منبع عراقی گفت که نیروهای ارتش در دو اردوگاه طارق و المزرعه در جنوب و شرق فلوجه، طی دو روز گذشته این منطقه را بمباران کردند و ارتش نیز سه ورودی شهر را تحت سیطره خود درآورده و افراد مسلح نیز بر ورودی چهارم این شهر معروف به الادرجیه سیطره پیدا کرده‌اند و با کار گذاشتن بمب‌های دست‌ساز و تک تیرانداز این ورودی را بسته‌اند.
در همین رابطه هیأتی از اهالی فلوجه در حال مذاکره با افراد مسلح برای آزادسازی سربازان اسیر است و نیروهای امنیتی نیز در اطراف بخش جنوبی شهر مقاومت شدیدی از خود نشان می‌دهند.
یک منبع عشایری در این باره گفت که هیأتی متشکل از پزشکان و سه نفر از علمای دینی و شیوخ عشایر از دو روز پیش در حال مذاکره با افراد مسلح برای آزادسازی سربازان اسیر هستند، اما گفت‌وگوها دشوار است.
از سوی دیگر «صالح العیساوی» معاون رئیس شورای استانداری الانبار با اشاره به دشواری مقابله با افراد مسلح در فلوجه گفت که شهر در سیطره افراد مسلح است و عملیات‌های تعقیب و گریز در محله‌های البو بالی، البو فراج و الخالدیه در جنوب الرمادی ادامه دارد.
برخی منابع امنیتی نیز روز گذشته گفتند که نیروهای ارتش در تعدادی از محله‌های شهر اعم از الضباط، الجمهوریه، الملعب، الطاش، خیابان 60 و روستای البو فراج جهت اجرای عملیات نظامی گسترده در این محله‌ها و پاکسازی آن از افراد مسلح، مقررات منع آمد و شد اعلام کردند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    0 2
    اى بابا يك ماه كه همين رو ميگين همش ميگين محاصره هست داعس شكست خورد تمام شد ولى هنوز جنگ ادامه داره دقيقا واسه سوريه هم از اولش همين چيزا رو ميگفتيد
  • ا A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    5 0
    خدايا افراد تندرو را هدايت كن... اگر غير قابل هدايتند نابود بگردان...