روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مقاله ای نوشته است باراک اوباما در اندونزی خاطرات تلخی از مداخله آمریکا در این کشور دارد که هنوز او را آزار می دهد.

به گزارش خبرآنلاین، به نوشته این روزنامه کابوس های دوران کودکی باراک اوباما از نسل کشی اندونزی بر دیدگاه های وی درمورد تغییر حکومت ایران و سوریه سایه افکنده است.

این روزنامه صهیونیستی افزود: فیلم مستند «حقیقت کشتار» که نامزد دریافت جایزه اسکار شده است، جنایاتی را بازسازی می کند که نشان دهنده شرایط زندگی کودکی اوباما در جاکاراتا و زوال زندگی زناشویی دوم مادر وی است.

اوباما به خاطر می آورد که در سال 1967 یعنی در فاصله کوتاهی پس از کودتای نظامی در اندونزی که با کمک آمریکاییان انجام شده بود، به همراه مادرش برای زندگی به این کشور سفر کرد.

این کودتا به کشتار صدها هزار نفر در این کشور منجر شد. این حادثه و این حقیقت که آمریکاییان اندکی از آن مطلع هستند، تاثیر زیادی بر اوباما گذاشته است.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ع هومن A1 ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    13 3
    خوبه بازم این وجدان داره
  • بی نام IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    16 61
    بحث اوباما و غیراوباما نیست بحث اصلی این هست که حکومت امریکا یه حکومت سراپا تروریستی و جاسوسی شده و صلح و امنیت جهانی رو تهدید میکنه. جهان باید هر چه زودتر یه فکری برای این حکومت اشوب گر بکنه چرا که تهدیدی برای زندگی مردم سراسر جهان شده. امیدوارم دستکم این نظرم چاپ بشه چون نظرهای مخالف امریکا معمولا چاپ نمیشه.
    • جواد جان A1 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
      1 1
      نگران نباشید. رویکرد دولت جدید در سیاست خارجی چهره ی واقعی آمریکا و اسرائیل را برای جهانیان آشکار خواهد کرد. این دولت مانند برخی از دولت ها نیست که هر چه از دهانش در می آید بگوید تا زمینه ساز سوء استفاده و مظلوم نمایی آمریکایی ها و صهیونیست ها شود. دیپلماسی لبخند چهره ی صلح طلب ایران و چهره ی واقعی آمریکا و هم پیمانانش را به جهانیان معرفی خواهد کرد.