۰ نفر
۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷

تسنیم نوشت:

منابع محلی در شهر لاذقیه، بمباران سکوی پرتاب موشکی سوریه در این شهر توسط رژیم صهیونیستی را تکذیب کردند.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیا‌الیوم، منابع محلی در شهر لاذقیه با اشاره به این‌که ساکنان این شهر صدای انفجار یا صدایی که دال بر وقوع یک انفجار باشد را نشنیده‌اند، بمبارن سکوی موشکی سوریه در این شهر توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی را تکذیب کردند.
این منابع گفته‌اند که موشک‌های اس‌ - 300 در صورت انفجار، قدرت انفجاری بسیاری بالایی دارد و صدای آن به وضوح قابل تشخیص است.
خبرنگار روسیا‌الیوم همچنین افزود: خبر این بمباران فقط در شبکه‌های مجازی اینترنتی منتشر شده است، این در حالی است که منابع رسمی سوری این بمباران را تایید و یا تکذیب نکردند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از این به نقل از پایگاه‌های اینترنتی معارضان سوریه اعلام کرده بودند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شب گذشته سکوهای پرتاب موشک در شهر لاذقیه سوریه را بمباران کردند.
از سوی دیگر خبرنگار روسیا‌الیوم در قدس با اشاره به این‌که منابع رسمی رژیم صهیونیستی در برابر آن‌چه که در سوریه انجام می‌دهند سکوت پیشه می‌کنند گفت: مقامات رژیم‌صهیونیستی این خبر را تایید و یا تکذیب نکردند.
خبرنگار روسیا‌الیوم همچنین افزود: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شب گذشته بر فراز شمال سرزمین‌های اشغالی در نزدیکی مرزهای لبنان به پرواز در آمده‌اند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسکندر A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    5 3
    کار ديگه اي از دستشون بر نمي آيد تکذيب خطري هم ندارد البته